رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خبر داد و جدیدترین وضعیت ترافیکی راه‌ها را گزارش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به خالی بودن برخی از سدهای کشور گفت: دلیل بحران آب در برخی مناطق به دلیل کاهش بارندگی ، کاهش بارندگی های موثر و افزایش دما و تبخیر بوده است.
از سوم ماه مه، باران‌های سیل آسا بسیاری از بخش‌های استان جیانگشی در شرق چین را دربرگرفته و باعث جاری شدن سیل شده است.
خرم آباد- مدیرکل هواشناسی لرستان از وضعیت خوب بارندگی‌ها در عمده شهرستان‌های این استان خبر داد.
جنوب شهرستان پلدختر، مناطق چم‌گز، پاعلم و چن گرداب طبق اعلام هواشناسی در وضعیت قرمز قرار دارد که اطلاع‌رسانی لازم به مردم این مناطق انجام شده است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز سه‌شنبه، اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آسمان تهران نیمه ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۸ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد است. فردا چهارشنبه، دوم فروردین‌ماه نیز آسمان تهران ابری همراه با مه رقیق همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد است.
ذوب آهن موفق شد با غلبه بر نساجی سال را با رتبه تک‌رقمی به پایان برساند.
بارندگی در بیشتر مناطق کشور
مدیر مبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات گفت: با توجه به بارندگی های کمتر از نرمال در جنوب عربستان، شرایط برای حمله ملخ صحرایی مساعد نیست.
با بارش‌های اخیر و افزایش سطح زیر کشت گندم، زمینه برای تولید کامل گندم نان مورد نیاز کشور فراهم شد.
زمان و ورزشگاه یک مسابقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به دلیل بارش شدید باران تغییر کرد.
بازی تیم‌های پارس جنوبی جم و ایمان سبز شیراز در جام حذفی امروز برگزار نخواهد شد.
الهویی، مربی گل‌گهر می گوید ممکن است شرایط جوی ترکیب و شیوه بازی تیم‌شان را تغییر دهد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارندگی در غرب و جنوب استان، گفت: امروز از غلظت آلاینده های جوی در مناطق مرکزی بویژه کلانشهر اصفهان به تدریج کاسته می‌شود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت بارندگی ۶.۶ میلیمتری در شوش خبر داد و گفت: در همین مدت نیز ۹ شهر استان شاهد بارش باران بودند.
تداوم بارندگی و کاهش دما در تهران
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی در ارتفاعات و بارش برف در نقاط سردسیر و نقاط مستعد تگرگ از جمعه تا شنبه (۴ تا ۵ آذر) خبر داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در پنج استان و احتمال وقوع سیل و قطعی برق در روستاهای سردسیر و صعب العبور هشدار داد.
در پی بارش‌های ۲ روز اخیر و تا ظهر دیروز جمعه، تعداد ۳۴۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه که از این تعداد تنها پنج نفر بستری و بقیه با درمان سرپایی، مرخص شدند.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۳۴۷ نفر از مردم خوزستان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از بارش باران در این استان خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از بارندگی در محورهای 8 استان خبر داد و گفت: ترافیک در ورودی شهر تهران سنگین گزارش می شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از وقوع بارندگی در برخی نقاط کشور تا روز دوشنبه خبر داد.
کارشناس سازمان هواشناسی برای امروز و فردا در بخش‌های مختلف کشور بارندگی، وزش باد و گردوخاک و کاهش دما را پیش بینی کرد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
اهواز - فرماندار بهبهان، جزئیات بارندگی شدید سه شب در این شهرستان که منجر به خسارت‌هایی در بهبهان شد را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ