شکاف کاذب بین اسلام و غرب ارتباط چندانی با تجربیات زیسته مسلمانان در طول تاریخ ندارد. با رهایی جهان از این دوگانه سازی کاذب و جعلی، کل شکاف تمدنی تصور شده بین این دو جهان کیهانی پر خواهد شد. دوگانه سازی اسلام و غرب ناشی از توهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجتماعی قوه قضائیه گفت: سیمای بدون بزک مدعیان حقوق بشر عیان و نمایان شده و قطعاً جهان اسلام و همه آزادی‌خواهان در برابر این جنایت آرام نخواهند نشست.
گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد هتک حرمت قرآن کریم نتیجه سیاست های خصمانه آمریکا و غرب علیه مقدسات و تسلیم شدن برخی کشورهای اسلامی در برابر این سیاست ها است.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در اسلام و حتی در حکومت‌های قدیم یکی از بحث‌هایی که در حاکمان وجود داشت این بود که اگر قول یا وعده‌ای می‌دادند، گردن‌شان را گرو می‌گذاشتند. حضرت علی(ع) وقتی به حکومت رسیدند در اولین خطبه می‌فرمایند: «ذِمَّتِی بِمَا أَقُولُ رَهِینَةٌ وَ أَنَا بِهِ زَعِیمٌ» گردنم را در برابر حرف‌هایم گرو می‌گذارم، اگر حرف‌های خود را عملی نکردم گردنم را بزنید. در فیلم چینی «افسانه سه برادر» شخصی قولی می‌دهد اما نمی‌تواند آن را عملی کند لذا گردنش را می‌زنند. سخن حضرت علی(ع) قاعده حاکمیت‌های آن زمان بوده است و هر کس تعهدی می‌کرد تا آخر باید می‌ایستاد. ما خلاف تعهد عمل می کنیم و مثل آب خوردن توجیه می‌کنیم! این مشکل مدیریتی ماست.
رضا عنایتی، سرمربی تیم امید ایران ترکیب این تیم در برابر اردن در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا را اعلام کرد.
رضا عنایتی، سرمربی تیم امید ایران ترکیب این تیم در برابر اردن در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا را اعلام کرد.
وزیرخارجه آمریکا اعلام کرده است که غرب حمایت خود را از ضد حمله اوکراین چند برابر خواهد کرد.
شریعتمداری نوشت: در این زمینه پرسشی از تهیه‌کنندگان محترم لایحه در میان است که آیا تصور می‌کنند این جرایم نقدی می‌تواند مانع کشف حجاب باشد؟! آنهم از سوی کسانی که کشف حجاب را به عنوان یک ماموریت انجام می‌دهند؟! و آیا تامین این مبالغ ناچیز و حتی صد‌ها و هزاران برابر آن برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن که از کشف حجاب و گسترش آن به عنوان بخشی از یک جنگ ترکیبی علیه مبانی اسلام و نظام و مردم این مرز و بوم استفاده می‌کند، کمترین زحمتی دارد؟!
رئیس جمهور دلیل مخالفت‌های نظام سلطه با ایران را تسلیم‌ناپذیری در برابر سلطه‌طلبی عنوان کرد و گفت: شرایط جهان به نفع مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان جهان اسلام در حال تغییر است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس اصلی‌ترین نماد هوشیاری جهان اسلام در مقابل رژیم صهیونیستی و هم‌دستانش است.
یک نماینده مجلس در مخالفت با لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار گفت: در کجای اسلام فق‌های اهل سنت و تشیع و حتی یهودی و مسیحی چنین نظری داده‌اند که با یک خشونت اندک شما می‌توانید درخواست طلاق کنید.
یک نماینده مجلس در مخالفت با لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار گفت: در کجای اسلام فق‌های اهل سنت و تشیع و حتی یهودی و مسیحی چنین نظری داده‌اند که با یک خشونت اندک شما می‌توانید درخواست طلاق کنید.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار از بانوان حمایت‌های اساسی شده است.
این را بدانید که اگر در سیاستتان با غرب تجدید نظر کنید، مذاکرات برجامی را بطور جدی دنبال نمائید و بازی‌های سیاسی بر سر «اف‌ای‌تی‌اف» را کنار بگذارید، مردم را صد برابر بیشتر از تجدید روابط با عربستان خوشحال خواهید کرد. سیل بنیان‌کن مهاجرت‌ها را ببینید، در افزایش بی‌اعتمادی‌ها تأمل کنید و روش‌های اعتراضی مردم را که در قالب‌های مختلف نمایان می‌شوند مورد مطالعه و بررسی جدی قرار بدهید تا به این نتیجه شوک‌آور برسید که حال کشور خوب نیست و شما نباید بر تجربه شکست خورده سال گذشته و سال‌های قبلتان اصرار نمائید.
مدیرکل مخاطرات طبیعی و زیست‌محیطی سازمان زمین‌شناسی کشور با اشاره به اعلام نظرات بی‌اساس برخی کارشناسان گفت: گاهی کارشناسان با مجموع آمار سالانه فرونشست اعلام می‌کنند که به‌طور مثال فرونشست در تهران از ۱۰ سال گذشته به عدد ۳ متر رسیده است، اما این در صورتی است که فرونشست فقط در یک نقطه اتفاق نمی‌افتد و این آمار ارائه شده در سطح وسیعی برآورد می‌شود.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی نشان از اوج انحطاط و استیصال غرب در برابر گفتمان انقلاب اسلامی و مرجعیت سیاسی و دینی رهبر معظم انقلاب است.
این واقعیت تلخ موجب تأسف شدید است که همه می‌دانند یک گروه منحرف از اسلام در افغانستان به نام اسلام نسل‌کشی می‌کند و حقوق انسان‌ها را زیر پا می‌گذارد، ولی متولیان اسلام در برابر مرگ خاموش مسلمانان مظلوم سکوت می‌کنند! رسالت متولیان دین کجا باید متجلی شود؟
بنابر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی مخاطرات وضع هوا، با ورود سامانه بارشی به غرب کشور و بارش باران در اکثر استان‌های غربی، شاهد کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دمای هوادر برخی استان‌ها خواهیم‌ بود.
مقتدی صدر نوشت: اولین ثمره جام جهانی فوتبال در اولین نسخه عربی آن؛ از سرگیری روابط قطر و عربستان بود و امید است که جامی برای وحدت صف عربی و اسلامی و گسترش و توسعه صلح به ویژه در یمن، سوریه، لبنان و دیگر کشور‌های عربی باشد.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن می‌خواهد برای ایران پادشاهان را منصوب و بعد خود آن‌ها را تبعید و 40 هزار مستشار خود را در کشور ایران مستقر کند؛ دوست دارند خیابان‌های ما مملو از شراب خانه‌ها و مراکز قمار باشد و چهره زنان ما را بی هویت ساخته و همانند زنان غرب کنند آن‌ها دوست دارند همانند گذشته ما یکی از ستون‌های دوگانه سیاست نیکسون در خلیج فارس و ژاندارم منافع آن‌ها باشیم و جوانان ما خدا را تعظیم نکنند، می‌خواهند حجاب سنگر کلیدی حفظ عزت، حرمت و صیانت از ارزش‌های والای اسلام را از زنان ما بگیرند.
اکرم الکعبی با تأکید بر همبستگی نُجَباء با ملت و رهبر جمهوری اسلامی، خاطرنشان ساخت که حملات شرارت‌بار ضدایرانی، هزینه پشتیبانی این کشور از مستضعفان شرق و غرب جهان در برابر مستکبران عالم است.
فرماندار سنندج با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در برابر نوجوانان و جوانان فریب خورده غرب با رویکرد رافت اسلامی و مدارا برخورد می‌کند گفت: نظام با افرادی که برنامه‌ریزی شده و با پشتوانه جاسوسی به صحنه آمده و علیه نظام فتنه می‌کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.
پلیس غرب استان تهران اعلام کرد: روز گذشته برابر اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل احدی از شهروندان در فاز ۶ پرند، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۸ در محل حادثه حاضر و با استفاده از اقدامات فنی پلیسی توانستند متهم را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت دهند.
برادر محسن به محض آنکه از رسیدن منافقین به سر پل ذهاب مطلع شد، آقای هاشمی را در جریان قرار داد. برداشت آقای هاشمی این بود که این خبر بیشتر یک عملیات روانی است، اما آقا محسن که مساله را جدی گرفته بود با هلیکوپتر خود را به اسلام آباد غرب رساند و...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ