کاپیتان استقلال پایه‌گذاری یکی از گل‌های تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این دست برنزی در حالی پیدا شد که گل و خاک اطراف آن را پوشانده بود و به طرز ترسناکی زنده و طبیعی به نظر می‌رسید.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
با اتمام دوران مسی، رونالدو و کریم بنزما، حالا نبرد اصلی برای توپ طلا بین وینیسیوس و ارلینگ هالند است و ورزشگاه اتحاد امشب قاضی نهایی خواهد بود.
الکلاسیکوی عربستان در حالی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید که الهلال گل های کاملا یک شکلی با سرنوشت مشابه به ثمر رساند.
تا دو هفته پیش همه چیز متفاوت بود از او تعریف و تمجید می شد و حالا با دریافت یک گل همه چیز دوباره عوض شد. واقعا چرا چنین کاری را انجام می دهیم؟
سیمونه اینزاگی از دبل روملو لوکاکو برابر امپولی ستایش کرد و گفت از اینکه هر چهار مهاجم بزرگش در دسترس هستند، خوشحال است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی مقابل ناتینگهام فارست گفت دو گل از گلهای حریف روی اوت دستی به ثمر رسید و تیمش آمادگی لازم برای مقابله با این موقعیتها را نداشت.
کوین یامگا حالا با چهار گل، بهترین گل‌زن تقابل دو تیم است. این بازیکن چهار بار مقابل گل‌گهر پشت ضربه پنالتی قرار گرفته که سه پنالتی تبدیل به گل شده و یک پنالتی هم در برگشت وارد دروازه حریف شده است. از ۱۶ گلی که استقلال تاکنون در لیگ و حذفی به گل‌گهر زده هفت گل از روی نقطه پنالتی بوده است.
پس از بازگشت منصوریان به رقابت های لیگ برتر، حالا می توان در انتظار دوئل جذاب او و ساپینتو در جدال فولاد و استقلال بود.
نیمه اول دیدار لسترسیتی و آرسنال در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که سهم هر دو تیم یک گل مردود اعلام شده بود.
دوئل بهترین مربیان حال حاضر فوتبال ایران در بازی حساس جام حذفی به سود یحیی گل‌محمدی شد اما مورایس از همین حالا برای هفته بیست و سوم لیگ نقشه می‌کشد.
فدریکو والورده در ادامه روزهای خوب خود، زننده یکی از دو گل رئال در بازی امشب مقابل اوساسونا بود.
نیوکاسل در این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عملکردی فوق‌العاده از خود بر جای گذاشته است. تیمی که فصل گذشته از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر بود، حالا مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و در این فصل تنها دو بار شکست خورده است، اما برابر یک تیم؛ نیوکاسل در دیدار رفت این فصل مقابل لیورپول، در وزرشگاه آنفیلد در شرایطی که در ابتدا با گل ایساک پیش افتاده بودند، اما در نهایت با گل دقیقه 98 فابیو کاروالیو شکست خوردند.
سعید صادقی در بازی دور رفت، دو گل مقابل هوادار به ثمر رساند و حالا امیدوار است در بازگشت از مصدومیت دوباره برای تیمش بدرخشد.
تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتربرترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شد که چهار عضو آن را سپاهانی ها تشکیل می دهند و استقلال هم دو نماینده دارد.
در حالی که شرکت کنندگان به طور کلی حدود دو قاشق غذاخوری عسل در هر روز مصرف کردند در بررسی مشخص شد که عسل خام و عسل یک گل منفرد فواید مرتبط با سلامتی بسیاری دارد. از سوی دیگر، عسل فرآوری شده چندان فواید چشمگیری برای بدن نداشت.
نمایش تیم ملی فوتبال ایران در برابر ولز تحسین بر انگیز بود، بطوریکه در دقایق پایانی با دو گل همراه شد و حالا ایران یکی از گزینه های اصلی صعود به دور دوم بازی هاست.
دو گل ریچارلیسون در بازی اول برزیل و به خصوص گل دوم او که تماشایی بود باعث شده حتی رسانه‌هایی که پیشتر از او به شدت انتقاد می‌کردند به تحسین ستاره برزیلی تاتنهام مشغول شوند.
فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام حالا در هفت دیدار اخیر خود فقط چهار امتیاز به دست آورده و نکته مهم، سه شکست پیاپی فولادی‌ها برابر نساجی، گل‌گهر و ملوان است که باعث شده تا قرمزپوشان اهوازی به لطف یکی، دو تفاضل گل بهتر در رتبه دهم جدول جا خوش کنند
گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم عادی شده! مهدی در دقیقه پنجم دروازه اتلتیکو را باز کرد و نیمه اول دو بر صفر پایان یافت. مهاجم ایرانی در دور برگشت دروازه هرسه حریف را باز کرده و بعداز دبل مقابل لورکوزن و بروژ بلژیک، حالا یک گل به تیم مادریدی زد تا ۵گله شود و بالاتر از مسی رده دوم آقای گل‌های لیگ قهرمانان را تصاحب کند
تیم جوانان ایران با برتری دو بر صفر در برابر امارات با گل های سعید سحرخیزان و امیر ابراهیم زاده قهرمان بازی های مقدماتی در گروه خود شد.
آلومینیوم اراک در حالی در خانه با دو گل در برابر تراکتور شکست خورد که نمایش خوبی داشت.
دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یکی از سوژه‌های اصلی آن مهدی هاشمی‌نسب بود.
پس از شکست پرسپولیس در دیدار سوپرجام دو فصل پیش، حالا گل محمدی باز هم برابر نکونام به میدان می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ