پرویز سروری با ۴۱ رای از مجموع ۷۵ رای ماخوذه باردیگر به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، در سخنانی نسبت به مصوبه اخیر پارلمان اروپا در خصوص لزوم تداوم حضور آوارگان سوری در لبنان، واکنش نشان داد.
رئیس جمهور سوریه در جریان دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل بر ضرورت عدم سیاسی کاری در پرونده بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تاکید کرد.
پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری تهران بازگردانده شده است. ۱۱۰ مورد از املاک شهرداری که دست برخی افراد بوده برگردانده شده است.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که آنکارا در تدارک بازگرداندن مهاجران سوری به کشورشان است.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید دولت او در حال آماده‌سازی طرحی برای بازگرداندن مهاجران و پناهجویان سوری به کشور خود است که در جریان آن یک میلیون پناهجو به سوریه بازگردانده می‌شوند.
رئیس جمهور تاکید کرد: ایران همانطور که در مبارزه با تروریسم در کنار دولت و ملت سوریه ایستاد، در عرصه آبادانی و پیشرفت نیز در کنار برادران سوری خود خواهد ماند.
جمعی از شهروندان سوری برای استقبال از رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه در محل فرودگاه بین‌المللی دمشق حضور یافتند.
رئیس جمهور دقایقی پیش در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی «بشار اشد» همتای سوری خود وارد دمشق شد؛ این نخستین سفر خارجی رئیسی در سال ۱۴۰۲ است.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که هواپیمای حامل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه لحظاتی پیش در فرودگاه بین‌المللی دمشق به زمین نشسته است.
پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: بهره‌گیری از ساعات شب مختص ماه مبارک رمضان خواهد بود. در ماه مبارک رمضان باتوجه به اینکه با سال نو و بهار مصادف شده است، طبیعتا نمی‌توانیم مثل سال‌های گذشته از زمان روز به خوبی استفاده کنیم. بر همین اساس در مدیریت شهری تلاش کردیم برنامه‌های مفرح و در عین حال معنوی که سازگاری با سال نو و ایام ماه رمضان داشته باشد ترتیب دهیم؛ یعنی مفرح بودن و معنوی بودن شاخص‌های زیست شبانه است. در حقیقت برای این ایام زیست شبانه متفاوت با تعاریفی است که از این موضوع در گذشته صورت گرفته است.
قزوین- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین گفت: تعداد مصدومان چهارشنبه سوری در قزوین به ۱۳۲ نفر رسید.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از رشد ۲۲ درصدی حوادث چهارشنبه سوری در کشور خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از افزایش ۱۴ درصدی مصدومان حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از افزایش ۱۴ درصدی مصدومان حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.
رئیس مرکز اورژانس تهران از هفت کشته و ۱۲۸ مصدوم در پی حوادث چهارشنبه سوری در تهران تا ساعت ۱۷ خبر داد.
رئیس اورژانس تهران گفت: آمار تجمیعی حوادث چهارشنبه‌سوری در استان تهران که اورژانس در آن ماموریت داشته است، از ابتدای اسفندماه تا کنون منجر به مصدومیت ۹۷ تن شده است.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص خرید و فروش و آموزش ساخت مواد محترقه در فضای مجازی هشدار داد و گفت: علاوه بر تهدیدات جانی این موضوع، کلاهبرداران نیز به بهانه فروش موادمحترقه در کمین هستند.
رئیس مرکز آموزش سازمان اورژانس کشور گفت: ۴۶ درصد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری، افراد سنین ۶ تا ۱۸ سال هستند.
سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان باتاکید بر اینکه نوجوانان و جوانان باید از خطرات احتمالی چهارشنبه سوری و رفتارهای آسیب زا مطلع شوند، گفت: سنت های گذشته باید احیا شوند.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از ثبت حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال قبل از رسیدن به مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
با رای موافق اکثریت اعضای شورای عالی استان‌ها پرویز سروری به عنوان رئیس این شورا طی دومین سال از ششمین دوره انتخابات شد.
با رای موافق اکثریت اعضای شورای عالی استان‌ها پرویز سروری به عنوان رئیس دومین سال از ششمین دوره انتخاب شد.
پرویز سروری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده از کمیسیون خدمات شهری، محیط‌زیست و سلامت شورا موضوع گاز متان را پیگیری می‌کنم تا اگر گزارش تکمیلی به دستم رسید، آن را ارائه دهیم. البته ما منتظر گزارش شهرداری هستیم تا گزارش‌های چندگانه‌ای ارائه نشود. زیرا خیلی عجیب بود که چنین گزارشی از انتشار گاز متان منتشر شد، اگر قطعا چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید ببینیم چه راهکار‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد و اساسا علت و چرایی موضوع باید بررسی شود.
رئیس جمهور لبنان از تلاش برخی کشورهای برای اسکان و ادغام آوارگان سوری در جامعه لبنان انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ