مارسلو بروزوویچ، ستاره اینتر، از مدیران النصر خواسته که برای گرفتن تصمیم نهایی کمی بیشتر به او زمان بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
درخواست مهاجم پرسپولیس برای انتقال به تراکتور
حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش‌های بلوکه شده این تیم صحبت کرد.
مهدی عبدی با پیشنهاد رسمی از تراکتور مواجه شده است.
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کمیته مسابقات خواستار ایجاد شرایط مناسب جهت حضور هوادران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی در دیدارهای خانگی شد.
توماس رونسرو، سردبیر آاس، از فلورنتینو پرز خواست که برای جذب آنسو فاتی از بارسا اقدام کند.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
اسپیس‌ایکس در روز دوشنبه مجوزی را به کمیسیون ارتباطات فدرال ارائه کرد و درخواست مجوز برای انجام عملیات در اسرع وقت در روز ۱۵ ژوئن را داد. با این وجود امکان پرتاب آن در بازه‌ی زمانی ۱۵ ژوئن تا ۱۵ دسامبر وجود دارد.
مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند با مراجعه به سامانه و با ثبت نام در پورتال این بانک تقاضای عضویت را پر کرده و فرم‌های مربوطه اقدام کنند تا درخواست در اسرع وقت توسط بانک بررسی شود.
ستایشی با اشاره به ترک فعل‌ها در خصوص اجرای قانون هوای پاک گفت: پرونده اجرای قانون هوای پاک در شعبه سوم ناحیه ۲۸ مطرح رسیدگی بوده و برای پنج مسئول دولت سابق قرار نهایی جلب دادرسی و کیفرخواست قانونی به اتهام سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی صادر شده است.
کیفرخواست ۵ مدیردولت سابق صادر شد/ درخواست مبادله اسدالله اسدی با جاسوس/ علت عدم صدور حکم اعدام برای متهمان پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی/دادگاه نیلوفر حامدی و الهه محمدی به زودی تعیین وقت می‌شود
"اگر کسی با کلاه، ماسک، دستکش، گریم و ... به شما مراجعه و درخواست سیم کارت بدون نام یا اجاره کوتاه مدت مسکن نمود، به او به عنوان عامل عملیات تروریستی موساد مشکوک شده و در اسرع وقت به ۱۱۳ اطلاع رسانی نمایید. "
نماینده دائم چین در سازمان ملل ضمن درخواست آتش بس در جنگ اوکراین خواستار شروع مذاکرات صلح در اسرع وقت شد.
کارشناس فوتبال ایران ضمن درخواست دقت بیشتر روی آموزش داوران لیگ برتر گفت: قطعا بی اخلاقی همیشه محکوم است و ذات فوتبال را نباید دستخوش حاشیه ها قرار داد.
پیرلوییجی کولینا، رییس کمیته داوران فیفا، می‌گوید تصمیم افزایش زمان اضافه به درخواست هواداران بوده است.
ستاره بدشانس تیم ملی فرانسه که به خاطر برخورد با ادوارد کاماوینگا در تمرین، جام جهانی را از دست داد، درخواست کرد تا توهین ها به کاماوینگا متوقف شود.
استوکس با عجیب‌ترین قرارداد به پرسپوليس پیوست و به واسطه اشتباه تیم مدیریتی وقت، خیلی راحت از این تیم جدا شد و درخواست خسارت هم کرد.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
دختر جوان گفت: جناب قاضی هر وقت جایی دعوت بودیم دیر رسیدیم. هر وقت می‌خواستم خرید بروم باید تنها می‌رفتم، هر وقت می‌خواستم دکتر بروم تنها رفتم، تفریح و میهمانی و سفر و همه چی تنهایی بوده، حتی مسافرت هم با پدر و مادرم می‌رفتم، چون ایشون درگیر کارش بوده است؛ هم صحبتی و دیدارمان هم محدود به چند دقیقه در شبانه روز شده است.
انتشار فراخوان مشمولان اعزامی تیر ماه ۱۴۰۱
علاقه‌مندان به شرکت در این انتخابات می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ 1401/4/14 لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1401/4/20 درخواست نامزدی خود را از طریق سامانه آنلاین ثبت کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ