یورگن لوکادیا نخستین حضور خود در ترکیب اصلی پرسپولس را سپری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
خرید جدید پرسپولیس بلافاصله بعداز امضای قرارداد دو ساله با قرمزها، سر تمرین حاضر شد و آماده سازی خود برای ادامه فصل را استارت زد
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند خوسلو، خرید جدید رئال مادرید، بعد از بازی دیشب این تیم مقابل آلمریا با چند بازیکن این تیم درگیری لفظی داشته است.
داستان نیمار و پی اس جی به پایان رسید. بازیکن برزیلی دیروز در مقابل هواداران تیم جدیدش در عربستان پیش از بازی الهلال و الفیحا معارفه شد که تیم جدید نیمار در این بازی به تساوی رضایت داد.
اولین جام مسی در آمریکا با سوپرگل و ضربات پنالتی
تاتنهام در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در خانه‌اش یونایتد را 2-0 شکست داده و سه امتیاز شیرین به دست بیاورد.
الکیسیس مک‌آلیستر، خرید جدید لیورپول، در نیمه دوم بازی این تیم مقابل بورنموث اخراج شد تا کار لیورپول برای حفظ برتری‌اش دشوار شود.
تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای اولین بازی لیگ در فصل جدید پیگیری کرد.
گذار از شرایط ایران امروز و رسیدن به وضعیتی پر تفاهم و پیش‌رونده، تنها از طریق اصلاحات (که پیرامون آن بسیار سخن گفته و نوشته شده است) میسر است. مطالعات نشان می‌دهد اولین گام در این مسیر، اصلاحات داخلی است. فرصت‌های دادن سیگنال و علامت و ایجاد فضایی برای ترمیم را نباید از دست داد.
وقتی در مورد اسلحه‌های جالب و آینده نگر می‌شنوید، اولین افکار شما احتمالاً حول محور فیلم‌های علمی و تخیلی شکل می‌گیرد. خوب، تعجب خواهید کرد اگر بدانید که برخی از این سلاح‌های آینده نگر در واقع وجود دارند.
در دومین روز از همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال، نقش اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در تحول دیجیتال صنایع بررسی شد.
ترامپ اولین رئیس جمهور سابق آمریکا خواهد بود که به جرائم کیفری - به دلیل پرداخت حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن - متهم می‌شود.
سرمربی اسپانیایی تیم ملی اکوادور نخستین برد را روی نیمکت این تیم مقابل استرالیا تجربه کرد.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مصدومیت منجر به قطع دست عاقبت بازی با مواد محترقه، به عنوان اولین حادثه چهارشنبه‌سوری در استان ثبت شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی خود در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر تأکید کرد که این اولین دوره جشنواره فجر است که رئیس‌جمهور در آن حضور داشته و در کنار مردم به تماشای فیلم نشسته است.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
فریادهای «بزنش.. بزنش» و تصاویر اغتشاشگران سنگ به دست، این تنها بخش کوچکی از روایت ماجرای شهادت سید روح‌الله عجمیان است.
اولین دوره جشنواره ترنج توسط مجمع کارآفرینان ایران و با محوریت کارآفرینی اجتماعی زنان برگزار می‌شود و متقاضیان تا ۳۰آذرماه فرصت دارند فرم‌های مربوطه را تکمیل و ارسال کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باخت و گل خوردن را دوست نداریم و فرصت‌های خوبی پیش از پنالتی تونس در اختیار داشتیم.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: از ۳۳ تن سرنشین این اتوبوس ۱۵ تن مصدوم شده بودند که بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اردستان اعلام کرد: اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی برای مصدوم در محل حادثه انجام و توسط پرسنل اورژانس برای مداوای بیشتر به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد. در حال حاضر با تلاش پرسنل اورژانس بیمارستان حال عمومی کودک مصدوم حادثه رو به بهبود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ