سرمربی تیم دانشگاه آزاد می‌گوید عنوان سومی این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی فراتر از بودجه‌ای بوده که صرف این مسابقات کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قبلاً چهره سلبریتی های محبوب را که با استفاده از هوش مصنوعی جنسیتشان تغییر کرده و یا پیش بینی هوش مصنوعی از پیری آنها را دیده ایم.
دانشمندان قبلاً محاسبه کرده بودند که انسان از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۰ تقریباً ۲۱۵۰ گیگا تن آب زیرزمینی را در سطح جهان استخراج کرده است. با این حال، تا قبل از این مطالعه جدید، مشخص نبود که آب‌های زیرزمینی چگونه در حرکت قطب‌های زمین نقش دارند.
ناظر داوری دربی حذفی در استادیوم آزادی علی خسروی بود. یکی از اعضای کمیته داوران. داوری که قبلا این بازی را قضاوت کرده بود.
مربی تیم استقلال با بیان اینکه قبلاً در مورد تمدید قرارداد برای فصل آینده صحبت کردیم گفت: امروز توپ هایمان به گل تبدیل نشد.
بوئینگ ام‌کیو-۲۸ «گوست بت» که قبلاً با نام بوئینگ ایرپاور تیمینگ سیستم (ATS) و پروژه لویال وینگمن شناخته می‌شد، یک پهپاد شناساگریز، هم‌پر و چندمنظوره است که بوئینگ استرالیا به سفارش نیروی هوایی سلطنتی استرالیا توسعه می‌دهد.
یک گذرگاه زیرزمینی که قبلاً ناشناخته بود در فاصله‌ی ۲۰ متری از گذرگاه هاشم ایشچان شهر استانبول کشف شده است. برجسته‌کاری‌ها و بلوک‌های سنگ مرمر در گذرگاه زیرزمینی که حاوی موزاییک‌ها و منبت‌های سنگی است موجب حیرت محققان شده است.
محققان قبلاً دریافته بودند که کاهش میزان خواب عمیق فرد می‌تواند نرخ سریع‌تری از تجمع بتا آمیلوئید در آینده را در مغز پیش‌بینی کند.
لادا X-Cross برای بازار روسیه در کارخانهٔ آوتوواز در سنت پترزبورگ تولید می‌شود که قبلاً متعلق به نیسان بود. انتظار می‌رود قیمت این خودرو مشابه بستیون T۷۷ باشد که هم‌اکنون قیمت آن در روسیه از ۲.۱۷ میلیون روبل معادل ۲۶،۵۷۰ دلار آغاز می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، اولین محصولات جدید لادا در دوران پس از رنو را کراس‌اوور‌ها و سدان‌های چینی تشکیل می‌دهند، زیرا این شرکت روسی به دنبال ساده‌سازی تولیدات خود و تمرکز روی مدل‌هایی است که تقاضای بالایی دارند.
اوراق سلف نفتی که قبلاً مطرح شد، جذابیت چندانی برای سرمایه گذاران حقیقی نداشت و نتوانست کارآیی لازم را داشته باشد و طرحی برای فروش نفتی که هنوز استخراج نشده بود که کار غلطی بود. اما بازار تا الان به سازوکار گواهی سپرده‌ی کالایی نفتی واکنش خوبی نشان داده است.
هنوز مشخص نیست که آیا این دست‌ها از افرادی که قبلاً مرده‌اند قطع شده یا اینکه در زمان بریده شدن دست‌ها صاحبانشان هنوز زنده بوده‌اند. آنچه در حال حاضر با تحلیل‌های استخوان‌شناسی اثبات شده این است که مصریان باستان چگونه دستان را قطع می‌کرده‌اند.
زن دستگیر شده – داریا ترپووا – یک شهروند روس است که قبلاً به دلیل اعتراض به جنگ در اوکراین بازداشت شده بود. بازرسان روسی گفتند که ترپووا 26 ساله را دستگیر کرده اند که به گفته آنها مظنون به آوردن مواد منفجره به کافه سن پترزبورگ است.
بیانیه پژوهشگران تاکید می‌کند که این آنزیم قبلاً به خوبی مورد مطالعه قرار گرفته است و اکنون می‌تواند ما را به یافتن راه‌حل‌های دارویی بهتر نزدیک کند.
برادر یکی از جانباختگان پرواز تهران- یاسوج عنوان کرد: قبلاً گفتند باید کارشناسان رسمی دادگستری نظر دهند و الان می‌گویند کارشناسان خبره باید نظر دهند، آیا با نظریه کارشناسان خبره، نظر خانواده‌ها تامین می‌شود؟
دکتر نیکلاس پیتر مدیر مالی شرکت BMW قبلاً در پایان گزارش سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این شرکت اعلام کرد که بی‌ام‌و از ویژگی جدید خود موسوم به «ویژن کار» (Vision Car) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد. وی می‌گوید: در نمایشگاه CES در لاس وگاس، ما یک وسیله نقلیه رویایی را معرفی خواهیم کرد که زیربنای تخصص دیجیتال ما خواهد بود. آینده گروه BMW، الکتریکی و دیجیتالی است.
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل گفت: تلاطم در بازار ارز، هم ملت ما را نگران می‌کند که مبادا بر سایر اجناس تاثیر بگذارد و هم عملکرد‌های خوب دولت را تحت الشعاع قرار می‌دهد و هم زمینه شماتت دشمن و تجرّی آن‌ها را فراهم می‌کند و هم دوست داران انقلاب و کشور را روحاً، قلباً و قالباً عذاب می‌دهد.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سال‌ها قبل که سرمربی سپاهان بودم، استقلال و پرسپولیس نیازی به اشتباهات داوری برای برنده شدن نداشتند.
اصغر حاجیلو که میان فوتبال دوستان و به خصوص استقلالی ها چهره ای محبوب است بعد از مدت ها به گفت و گو پرداخت.
اصغر حاجیلو که میان فوتبال دوستان و به خصوص استقلالی ها چهره ای محبوب است بعد از مدت ها به گفت و گو پرداخت.
ستاره گفت: رسول مثل من قبلاً ازدواج کرده بود. او بچه داشت و همسرش را طلاق داده بود، وقتی با هم ازدواج کردیم گفت همسر سابقش هم ازدواج کرده است و قول داد مراقب من و دخترم باشد. دو سال بعد فهمیدم با همسر اولش رابطه دارد.
کیهان نوشت: محسن تنابنده که قبلاً هم به‌خاطر دریافت دستمزد چشمگیر از برخی نهاد‌ها و تبدیل سریال «پایتخت» به اثری مبتذل در فصل چهارم با انتقادات فراوانی مواجه شده بود، این‌بار به‌خاطر یک مطلب تحقیرآمیز در فضای مجازی، جنجال راه انداخت.
انتظار می‌رود که این روزنامه‌نگار سابق دوران محکومیت خود را در زندانی فوق امنیتی بگذراند. مدتی که وی قبلا در بازداشت موقت سپری کرده از مجازاتش کسر می‌شود. پس از حدود ۱۴ سال حبس، وی واجد شرایط درخواست آزادی مشروط خواهد بود.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: به نظارت در چارچوب برجام که قبلاً پذیرفته بودیم پایبندیم. بازگردند به برجام و آنچه که در برجام تفاهم شده بود و تعهد طرفین بود را اجرا کنند و ما هم به آن پایبندیم. نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر.
داوطلبانی که فاقد کد سوابق تحصیلی بوده یا نمرات آن‌ها قبلاً به سازمان واصل نشده بود می‌توانند نسبت به درج یا اصلاح کد سوابق تحصیلی (دیپلم یا پیش دانشگاهی) در سیستم انتخاب رشته اقدام کنند.
امروز ۱۷ اسفندماه در سامانه کدال دو اطلاعیه مهم از نماد‌های شستا و تاپیکو منتشر گردید که از اهمیت بالایی برخوردارند. این اطلاعیه از افزایش سرمایه و برگزاری مجمع برای این دو نماد خبر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ