برادر یکی از جانباختگان پرواز تهران- یاسوج عنوان کرد: قبلاً گفتند باید کارشناسان رسمی دادگستری نظر دهند و الان می‌گویند کارشناسان خبره باید نظر دهند، آیا با نظریه کارشناسان خبره، نظر خانواده‌ها تامین می‌شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای گرفتار در فرقه منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای گرفتار در فرقه منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
جمعی از خانواده‌های معظم شهدا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خانواده‌های جهادگران جان‌باخته در سیل سال ۱۳۹۸ گلستان، با حضور در مجلس شورای اسلامی با قالیباف دیدار کردند.
سومین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و مقرر شد خانواده‌های دارای ۳ معلول به بالا ظرف دو سال صاحب خانه شوند.
وکیل برخی از خانواده‌های جان‌باختگان پرواز ۷۵۲ درباره حکم بدوی صادر شده برای این پرونده گفت: ما این حکم را قبول نداریم و به آن اعتراض می‌کنیم.به عنوان وکیل وظیفه‌ام این است که اعتراض کنم و خانواده‌ها را تشویق به اعتراض کنم به این امید که عدالت اجرا شود ولی بیشتر خانواده‌ها در جلسات آخر دادگاه به این جمع‌بندی رسیدند که این دادگاه حکم عادلانه نخواهد داد.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که به خانواده‌های فاقد مسکن که از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌ شوند، به میزان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه مسکن داده شود.
با تصویب مجلس، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به‌ صورت رایگان به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد وقوع حادثه سقوط اندوهبار هواپیمای مسافربری اوکراینی و ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان آن گفت: امید است با پایان یافتن فرایند پیگیری قضایی پرونده این حادثه که بر اساس سفارش های موکد رهبر معظم انقلاب، با همکاری دستگاه های مسئول......
خانواده‌های شاهد و ایثارگری که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام شده‌اند، اولویت امسال اعزام به حج هستند.
خانواده‌های شاهد و ایثارگری که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام شده‌اند، اولویت امسال اعزام به حج هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه به دنبال وقوع زلزله در اندونزی ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های جان باختگان و طلب شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
ظریف: امروز خانواده‌های بسیاری سوگوار قربانیان بی‌گناه خشونت بزدلانه تروریستی در بارگاه شاهچراغ شیراز و جان‌باختگان خشونت‌های هفته‌های اخیر از تهران تا زاهدان و از مشهد تا کردستان‌اند.
حامد اسماعیلیون پدر و همسر یکی از جانباختگان هواپیمای اوکراینی است که پس ازین اتفاق تبدیل به سخنگوی خانواده‌های پرواز پی‌اس۷۵۲ شد اما پس از فوت مهسا امینی ارتباطش با گروهک منافقین عیان شد.
حامد اسماعیلیون پدر و همسر یکی از جانباختگان هواپیمای اوکراینی است که پس ازین اتفاق تبدیل به سخنگوی خانواده‌های پرواز پی‌اس۷۵۲ شد اما پس از فوت مهسا امینی ارتباطش با گروهک منافقین عیان شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه انفجار در یک معدن در ترکیه که به جانباختن و مصدومیت جمعی از کارکنان آن منجر شد، را به خانواده‌های قربانیان، ملت ترکیه و دولت این کشور تسلیت گفت.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس چراکه سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد اعلام کرد با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان این افراد کشته شده‌اند.
سخنگوی وزارت امور در حادثه تیراندازی مرگبار در یک مدرسه در روسیه با خانواده‌های جان باختگان، مردم و دولت روسیه ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی سانحه ناگوار تصادف روز گذشته خودرو حامل زائران ایرانی در عراق مراتب تسلیت و همدردی عمیق وزارت خارجه را به خانواده‌های جانباختگان اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جان باختن تعدادی از شهروندان الجزایری در پی اتش‌سوزی‌های گسترده را، به دولت و ملت الجزایر و خانواده‌های جانباختگان تسلیت گفت.
فیدلیتی پرستیژ، SUV جدید بهمن موتور
گروه انجمن پادشاهی ایران (تندر)، یک گروهک تروریستی و ضد انقلاب است که در جریان گروه‌های معاند و طرفداران رژیم پهلوی فعالیت می‌کند. موسس این گروهک طبق اطلاعات در دسترس فتح‌الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند است و تا سال ۱۳۸۵ سرکردگی آن را برعهده داشته، اما پس از او، جمشید شارمهد در همان سال مسئولیت آن را برعهده گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ