دروازه بان استقلال نسبت به فصل گذشته با شرایط متفاوتی در دربی پایتخت به میدان خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حال بررسی رزومه چند مهاجم خارجی مطرح در فوتبال آسیا است.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال اعلام کرد اگر این کمیته قدرت نداشته باشد،‌ دلیلی بر برگزاری جلساتش نیست.
رضا عنایتی به انتقادهایی که نسبت به انتخاب او به عنوان سرمربی تیم امید مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.
مدیران باشگاه گل‌گهر رزومه سه مربی خارجی را به طور جدی مورد بررسی قرار داده‌اند.
یک مربی را نمی توانید با یک فصل بسنجید هر سه مربی رزومه های خوبی دارند ولی در یک پروسه دو سه ساله و از لحاظ نتیجه گیری باید آن ها را سنجید
ماجرای شکاف میان اصولگرایان از زمانی آغاز شد که بحث حضور چهره‌های مطرح اصولگرا در جریان ثبت‌نام‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ مطرح شد. در آن برهه اعلام شده بود سید ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف که هر دو سابقه شکست از حسن روحانی را در رزومه سیاسی خود داشتند و یکی در شمایل رییس مجلس یازدهم و دیگری در قامت رییس دستگاه قضا فعالیت می‌کرد، تصمیم گرفتند تا هر دو از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری کنند تا فردی جوان و تازه نفس از جناح راست برای این منظور برگزیده شود.
حمید مطهری پس از پایان دیدار پرسپولیس و گل‌گهر به سوالاتی پیرامون تیم ملی و حضور در تورنمنت کافا پاسخ داد.
پیام حیدری که قرار است دربی پایتخت را قضاوت کند، بازی های زیادی را برای استقلال داوری کرده است.
دینکو یلیچیچ که امروز به عنوان سرمربی موقت النصر معرفی شد، سابقه هدایت فولاد یزد را در کارنامه دارد!
پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید: ما از کی‌روش با رزومه بین المللی خوب باید به این گزینه برسیم؟
مهدی امینی که به تازگی از اسپانیا به لیگ ایران بازگشته امیدوار است شرایط خوبی را پیش روی خود ببیند.
هنوز مشخص نیست مهدی ترابی برای کدام تیم‌های یونان رزومه خود را ارسال کرده، اما اولین و آخرین تجربه لژیونر بودن این بازیکن چندان موفق نبود.
مشتری‌یابی ترابی در لیگ یونان با ارسال رزومه!
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
کارشناس بسکتبال ایران گفت: اینکه بچیروویچ نتایج خوبی با بسکتبال ما گرفت قابل انکار نیست، اما او مدت‌ها قبل در ایران بود و نمی‌توان از رزومه مدیریتی او خیلی دفاع کرد.
شهریاری رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری ایران نیز بوده و در رزومه او مدیریت در شرکت های صنعتی زیر مجموعه گروه سایپا مثل ایندامین دیده می‌شود.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید حضور کارلوس کی‌روش باعث می‌شود وزن نیمکت ایران در جام جهانی بالاتر برود.
موسوی بازیکن بزرگی است، اما متاسفانه گاهی برخی افراد از موسوی انتقاد می‌کنند که هیچ سنخیتی با والیبال ندارند. افتخاراتی که موسوی فقط در لیگ ایران دارد از شجره‌نامه و کل رزومه برخی از این منتقدان بیشتر است.
فرهاد نظری افشار، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران از محمد موسوی در برابر انتقادات حمایت کرد.
بیش از اینکه این مربی بتواند به تیم ملی کمک کند برای کسب اولین تجربه حضور در جام جهانی به تیم ایران پیوسته و بیشتر این ما هستیم که به رزومه او کمک می کنیم.
سرانجام برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند با رفتن محمد باقر خرمشاد، محمد رضا غلامرضا به این سمت منصوب شده است. پس از این خبر بود که مخاطبان رسانه‌ها و به خصوص فعالان سیاسی درصدد آمدند تا پیشینه‌ای از فعالیت‌ها و رزومه وی را پیدا نموده تا بتوانند بیشتر با ایشان آشنا شوند.
در حالی چهلمین جشنواره فیلم فجر پژمان لشگری‌پور را در فهرست هیئت داوران به عنوان تهیه‌کننده اضافه کرده است که وی سوابقی چون ناظر پروژه در فیلم «چ» و هماهنگی گروه تهیه و تولید در فیلم «قارچ سمی» را در کارنامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ