دینکو یلیچیچ که امروز به عنوان سرمربی موقت النصر معرفی شد، سابقه هدایت فولاد یزد را در کارنامه دارد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاثیر اجتماعی بو‌ها به بهترین وجه در دنیای تجارت تایید شده است. ثابت شده که پراکندگی یک رایحه مطبوع در یک مرکز خرید نه تنها به طور مثبت درک خریداران را افزایش می‌دهد بلکه باعث افزایش مقدار پول خرج شده (به ویژه توسط جوانان) می‌شود. نکته مشابهی را می‌توان در رستوران‌ها در رابطه با زمان صرف شده و پول صرف شده تایید کرد. برخی از بو‌ها هم چنین می‌توانند مبالغ قمار شده در کازینو را افزایش دهند.
عینک آفتابی بیشتر از آنکه یک وسیله جانبی یا اکسسوری باشد، یک سپر محافظتی برای چشمان شما در برابر آسیب‌های خارجی (اعم از اشعه UV و گرد و غبار موجود در هوا) است. قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید، احتمال آب مروارید را افزایش می‌دهد و هم‌چنین می‌تواند منجر به خشکی چشم یا از دست دادن بینایی شود. استفاده از عینک آفتابی تا حد خیلی زیادی از بروز این مشکلات چشمی جلوگیری می‌کند.
یک زمانی افراد مشهور به شدت مراقبت می‌کردند تا از مراسم خصوصی آن‌ها مانند عروسی، جشن تولد و ... عکس یا فیلمی منتشر نشود و الان دقیقا برعکس خودشان مثل بهرام رادان یا رضا گلزار تمام سعیشان بر این است که در بیشترین ظرفیت ممکن دیده شود، چه اتفاقی رخ داده است؟
نکته شگفت‌انگیز درباره برنامه‌های هوش مصنوعی این است که خودش قدرت تصمیم‌گیری دارد و ما می‌توانیم کمک کنیم تا روند تصمیم‌گیری آن بهبود یابد.
مهم‌ترین نکته درباره بیرانوند: هیچ قطعیتی در هیچ تصمیمی وجود ندارد.
یوسف زاده می‌گوید، این یافته به ستاره‌شناسان کمک می‌کند تا قرص برافزایش سیاهچاله ما و همچنین جریان‌های فواره‌ای خروجی از آن را جهت‌یابی کنند. در حالی که این یک نکته مفید از کشف است، علت واقعی تشکیل این رشته‌ها در حال حاضر ناشناخته باقی مانده است.
شاید شنیدن این نکته تعجب‌آور باشد اما تنها تفاوت واقعی بین تخم‌مرغ قهوه‌ای و تخم‌مرغ سفید، همان رنگ پوسته آنهاست!
"تیم اسپکتر" دانشمند و نویسنده نشان می‌دهد که چگونه می‌توان تغییرات کوچک، اما مهمی را برای بهبود شیوه غذا خوردن ایجاد کرد در حالی که هنوز از غذای خود لذت می‌برید.
خود ابطحی هم اظهار تعجب کرده، ولی توضیح نداده و می‌توان حدس زد که این اظهار شگفتی به خاطر اختلافات شدید دکتر علی شریعتی با مرتضی مطهری است تا جایی که حتی پس از درگذشت شریعتی هم مطهری علیه او بیانیه صادر می‌کند و یکی را در ابتدا مهندس بازرگان هم امضا می‌کند و بعد پس می‌گیرد و حالا باخبر می‌شویم این دو خانواده اکنون نسبت دارند ولو سببی.
گلزنی وارن زایر امری برابر موناکو، تنها نکته مثبت از شکست پاریس برابر موناکو بود.
یک ارزیابی دقیق در مرکز اختلالات گیجگاهی فکی و درد دهان و صورت یک تومور خوش خیم را در ساقه مغز تشخیص داد که بر عصب اولیه صورت و فک تأثیر می‌گذارد.
یکی از اتفاقات ویژه بازی نساجی تعویض کریم اسلامی به اشتباه بود.
تناسب سبزی برای پخت یک قلیه ماهی خوشمزه بسیار اهمیت دارد. توجه داشته باشید که نسبت گشنیز به شنبلیله تقریبا ۴ به ۱ است؛ یعنی اگر گشنیز شما ۸۰۰ گرم باشد، باید ۲۰۰ گرم شنبلیله داشته باشید.
نکته مهم درباره طیبی و اولادقباد این است که این دو بازیکن تنها فوتسالیست‌های ایرانی هستند که تا این اندازه به بارسلونا نزدیک شده‌اند.
من فکر می‌کنم با توجه به سابقه‌ای که دارد و با آقای برانکو خیلی روی یک سری مسائل کل کل می‌کرد با آقای اسکوچیچ در یک جدل پنهان بودند.
یک بار دیگر ایران و کی‌روش در یک تورنمنت با هم هم‌مسیر شدند و باز هم در آخرین ثانیه‌ها شانس افتخارآفرینی از دست رفت.
کریستیانو رونالدو ادعا کرده بود که اگر در سال 2019 توپ طلا به لیونل مسی برسد، فوتبال را کنار خواهد گذاشت.
سرمربی تیم فوتبال نساجی در لیگ بیست و دوم در دو تقابل با استقلال شکست خورده تا نیمی از باخت هایش در این فصل را مقابل آبی پوشان تجربه کرده باشد.
ما نباید از این نکته غافل شویم که طرف حساب ما معترضین، اغتشاشگران و حتی ضدانقلاب ها و داعش نیستند، اگر آمریکایی‌ها خیال می‌کنند که می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از پشت پرده اصلی و روندهای منطقه‌ای و جهانی غافل کرده و حواس آنها را به خیابان ها پرت کنند، کور خوانده اند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مدیریت جدید نباید اجازه دهد حاشیه‌ها به استقلال لطمه بزند، گفت: مدیرعامل جدید باید بداند شرایط فوتبالیست‌های فعلی با گذشته متفاوت شده است.
بازگشت گلر باسابقه سپاهانی‌ها به ترکیب این تیم با پیروزی شاگردان مورایس همراه بود.
آب یک منبع گرانبها است و فکر کردن در مورد میزان مصرف ما نباید صرفا برای مواقع کمبود شدید آب باشد. برای مثال، کاهش مصرف آب باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌شود.
جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از عدم ثبت کلین شیت برابر فرانکفورت در اولین بازی فصل رضایت ندارد.
وقتی اکثر خودروها ساخت داخل است طبیعی است که اکثر خودروهای سرقتی هم ساخت داخل باشد. اگر واردات آزاد بود و در انحصار و محدود نبود و مردم قدرت انتخاب داشتند این آمار تعجب‌آور بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ