معاون پژوهشی وزیر علوم با اشاره به اقدام برخی ناشران دنیا برای پولی کردن دسترسی نشریات، گفت: تا ۳ یا ۵ سال دیگر به ازای چاپ هر مقاله نویسنده باید پول بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف و تیم تحقیقاتی وی با چاپ مقاله‌ای در معتبرترین نشریه شیمی تجزیه Analytical Chemistry، موفق به ارائه روشی نوین جهت گونه‌شناسی کروم در آب‌های سطحی شد.
رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از چاپ ۸۵ کتاب محیط‌زیستی و توسعه همکاری با سازمان حفاظت محیط‌زیست خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تربت حیدریه گفت: پژوهش، تألیف و چاپ کتاب تاریخ انقلاب اسلامی در تربت حیدریه توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.
دکتر کولمن توضیح می‌دهد: ما تصمیم گرفتیم یک چاپگر زیستی بسازیم که هر کسی بتواند با حداقل بودجه ممکن آن را تکرار کند و این دقیقا همان چیزی است که به آن دست یافته ایم. در مقاله ما به عمد جزئیات هر یک از قطعات مورد استفاده و نحوه سر هم سازی آن‌ها شرح داده شده است، به طوری که می‌توان این محصول را به راحتی در هر آزمایشگاهی و در هر نقطه‌ای از جهان ساخت.
رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران با بیان اینکه ایران از نظر چاپ مقاله در زمینه نانوتکنولوژی در رتبه پنجم دنیا قرار دارد،گفت:ایران ۲۴۰ شرکت بزرگ دارد که بر روی نانوتکنولوژی کار می کند.
نماینده مردم کرج با بیان اینکه باید در تربیت نیروی خلاق و ماهر تلاش کنیم، گفت: سالانه در کشور حدود ۶۷ هزار مقاله علمی به چاپ می‌رسد، در جواب باید بگویم درصد کمی از مقالات و پایان نامه‌ها به ما در حل مسائل کمک می‌کنند.
چین تصمیم دارد فناوری چاپ سه بعدی روی ماه را  بررسی کند تا سازه هایی روی ماه بسازد. این درحالی است که چین سعی دارد برنامه های خود برای اقامتگاه بلندمدت چین را تثبیت کند.
چاپ اسکناس‌های جدید با پرتره چارلز سوم آغاز شد
سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: اقدام به چاپ کتاب خاطرات رهبری به زبان اسپانیولی درحقیقت کلید مبارزه با استعمار را در سخت‌ترین شرایط به نمایش می گذارد و می تواند الگویی برای این کشورها باشد.
نماینده فارس در شورای عالی استان‌ها گفت: برای کاهش تورم باید اجازه چاپ پول بدون پشتوانه گرفته شود.
کلاهبردار سایبری که خود را سردبیر یکی از مجلات مهم معرفی کرده بود به قربانی اعلام می‌کند که جهت چاپ سریع مقاله باید مبلغ ۴۵۰ میلون ریال به حساب اعلامی پرداخت کند.
تبریز-رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی از شناسایی فردی که از یک دانشجوی تبریزی به بهانه چاپ مقاله کلاهبرداری میلیونی کرده بود، خبر داد.
مدیرکل موزه‌ها در نخستین نشست «کتاب‌موزه»، حمایت این اداره‌کل از تألیف، ترجمه و چاپ کتاب با موضوع موزه و موزه‌داری را اعلام کرد.
یکی از مزیت‌های کلیدی چاپ سه بعدی در صنعت جواهرسازی این است که به طراحان اجازه می‌دهد شکل و فرم‌های مختلفی را آزمایش کنند که با روش‌های سنتی امکان پذیر نبود.
در آستانه سفر رئیس‌جمهور به چین مقاله‌ای از او در روزنامه مردم چاپ پکن منتشر شد.
یک مقاله ﭘﮋﻭهشی ﻏﻴﺮ مروری ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺯیستی و ﺳﻠﻮﻟﻬﺎی ﺑﻨﻴﺎﺩی که در دانشگاه شهید بهشتی انجام شد، در مجله معتبر ACS Nano با ضریب تاثیر ۱۸.۰۳ به چاپ رسید.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ مشکلی در خصوص میزان ارز در کشور نداریم ولی این دلیل نمی‌شود ما مدیریت و کنترل ارزی نداشته باشیم
قطر به مناسبت برگزاری جام ‌جهانی اسکناس‌های مخصوصی چاپ کرده است.
بانک مرکزی قطر به مناسبت میزبانی این کشور از جام جهانی ۲۰۲۲ اسکناسی یادبود را به چاپ رساند.
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف با همکاری محققین مرکز ملی سلامت آمریکا موفق به چاپ مقاله‌ای در مجموعه مجلات معتبر نیچر شد.
کیهان نوشت: وقتی آیت‌الله رئیسی به ریاست‌جمهوری رسید، در مطبوعات پرتیراژ آمریکا و اروپا صد‌ها مقاله و گزارش به چاپ رسید که درهمه آن‌ها به موفقیت ایران دردوره وی در پیشبرد اقتصادی، اعتراف شده بود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: تاکنون ۳۰ هزار تن کاغذ که ۷۰ درصد کاغذ مورد نیاز ما بود از داخل کشور تأمین شده است و تمام مقوای مورد نیازمان را هم از کارخانه زنجانی تهیه می‌کنیم.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: از بازه زمانی ۱۰ شهریور تا ۳۱ شهریور عملیات انتقال کتاب‌ها از منطقه به مدارس اجرایی می‌شود و با توجه به برنامه ریزی‌ها و زمانبندی که مدارس انجام می‌دهند، از ۱۵ شهریور تا اول مهر کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید را در اختیار دانش آموزان قرار خواهند گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ