رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: تاکنون ۳۰ هزار تن کاغذ که ۷۰ درصد کاغذ مورد نیاز ما بود از داخل کشور تأمین شده است و تمام مقوای مورد نیازمان را هم از کارخانه زنجانی تهیه می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان یک جوهر مخصوص پرینتر سه بعدی از ژل حاوی فیبر و ژلاتین ساخته اند که می تواند سلول های ماهیچه قلب را چاپ کند. ماهیچه مذکور مانند قلب واقعی می تپد.
استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف و تیم تحقیقاتی وی با چاپ مقاله‌ای در معتبرترین نشریه شیمی تجزیه Analytical Chemistry، موفق به ارائه روشی نوین جهت گونه‌شناسی کروم در آب‌های سطحی شد.
سرپرست بانک مرکزی افغانستان گفته است که براساس یک موافقت‌نامه اسکناس‌های جدید با کیفیت عالی به چاپ خواهند رسید.
رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از چاپ ۸۵ کتاب محیط‌زیستی و توسعه همکاری با سازمان حفاظت محیط‌زیست خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تربت حیدریه گفت: پژوهش، تألیف و چاپ کتاب تاریخ انقلاب اسلامی در تربت حیدریه توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.
گزارش هیات پیگیری اجرای قانون اساسی، مبنی بر افزایش قیمت‌ کتاب‌های درسی در سال تحصیلی آینده موجب تصمیم جدید دولت در قبول هزینه کتاب‌های درسی شد.
چین تصمیم دارد فناوری چاپ سه بعدی روی ماه را  بررسی کند تا سازه هایی روی ماه بسازد. این درحالی است که چین سعی دارد برنامه های خود برای اقامتگاه بلندمدت چین را تثبیت کند.
چاپ اسکناس‌های جدید با پرتره چارلز سوم آغاز شد
سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: اقدام به چاپ کتاب خاطرات رهبری به زبان اسپانیولی درحقیقت کلید مبارزه با استعمار را در سخت‌ترین شرایط به نمایش می گذارد و می تواند الگویی برای این کشورها باشد.
نماینده فارس در شورای عالی استان‌ها گفت: برای کاهش تورم باید اجازه چاپ پول بدون پشتوانه گرفته شود.
مدیرکل موزه‌ها در نخستین نشست «کتاب‌موزه»، حمایت این اداره‌کل از تألیف، ترجمه و چاپ کتاب با موضوع موزه و موزه‌داری را اعلام کرد.
یکی از مزیت‌های کلیدی چاپ سه بعدی در صنعت جواهرسازی این است که به طراحان اجازه می‌دهد شکل و فرم‌های مختلفی را آزمایش کنند که با روش‌های سنتی امکان پذیر نبود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: ایفای نقش تنظیم گرانه در چاپ و پخش کتب غیر درسی آن دسته از وظایف ما است که در جشنواره کتاب رشد به دنبال انجام آن هستیم.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ مشکلی در خصوص میزان ارز در کشور نداریم ولی این دلیل نمی‌شود ما مدیریت و کنترل ارزی نداشته باشیم
معاون پژوهشی وزیر علوم با اشاره به اقدام برخی ناشران دنیا برای پولی کردن دسترسی نشریات، گفت: تا ۳ یا ۵ سال دیگر به ازای چاپ هر مقاله نویسنده باید پول بدهد.
قطر به مناسبت برگزاری جام ‌جهانی اسکناس‌های مخصوصی چاپ کرده است.
بانک مرکزی قطر به مناسبت میزبانی این کشور از جام جهانی ۲۰۲۲ اسکناسی یادبود را به چاپ رساند.
استارت آپTEAM4UA با همکاری شهرداری محلی زیر بنای نخستین مدرسه پرینت ۳ بعدی در شهر لویو ( در غرب اوکراین) را ایجاد کرده است.
رئیس پلیس گذرنامه با بیان اینکه برگه‌های گذر چاپ شده‌ای که دست زائران است دارای اعتبار هستند، گفت: در مقایسه با سال گذشته صدور گذرنامه ۵ برابر شده است.
رئیس پلیس گذرنامه با بیان اینکه برگه‌های گذر چاپ شده‌ای که دست زائران است دارای اعتبار هستند، گفت: در مقایسه با سال گذشته صدور گذرنامه ۵ برابر شده است.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیون ۶۲۱ هزار انواع و اقسام کالاهای قاچاق کشف و ۴۶ متهم در این رابطه دستگیر شده است، گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیون ۶۲۱ هزار انواع و اقسام کالاهای قاچاق کشف و ۴۶ متهم در این رابطه دستگیر شده است، گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: از بازه زمانی ۱۰ شهریور تا ۳۱ شهریور عملیات انتقال کتاب‌ها از منطقه به مدارس اجرایی می‌شود و با توجه به برنامه ریزی‌ها و زمانبندی که مدارس انجام می‌دهند، از ۱۵ شهریور تا اول مهر کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید را در اختیار دانش آموزان قرار خواهند گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ