مارکوس آلونسو، مدافع چپ چلسی، از توماس توخل درخواست کرده تا امشب برابر اورتون بازی نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچستریونایتد نگران است که فشار تست پزشکی ناتینگام فارست باعث مصدومیت دوباره دین هندرسون شود.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، نگران است که پیوستن نیمار به این تیم به ضرر آنها تمام شود.
فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی معتقدند در حال حاضر شرایط برای رویارویی نظامی با حزب الله در مرزهای شمالی فراهم نیست.
باشگاه بارسلونا به دو دلیل از جذب نیمار در تابستان سال جاری صرف نظر کرده است.
رئال مادرید از انتقال تعدادی از بازیکنان خود به لیگ عربستان در تابستان آینده نگران است.
دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی، پس از جنگ جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه شد؛ یعنی جانشین علی شمخانی فرمانده وقت این نیرو. آن‌ها تا سال ۱۳۷۶ و زمانی که شمخانی برای تصدی وزارت دفاع به کابینه محمد خاتمی رفت، با یکدیگر همکار بودند. در آن سال، احمدیان با حکم رهبری به فرماندهی نیروی دریایی سپاه منصوب شد. احمدیان تا تابستان ۱۳۷۹ در همین مسوولیت ماند و آن زمان تا سال ۱۳۸۶ رییس ستاد مشترک سپاه پاسداران شد.
رضا کامی، رئیس سابق اتاق ایران و ترکیه در رابطه با دلیل سرمایه‌گذاری ایرانیان در ترکیه گفت: «مزیت اصلی ترکیه برای ایرانیان این است که ارتباطات بین‌المللی را تسهیل می‌کند. زمانی که تاجر می‌خواهد با کشور‌های مختلف رابطه داشته باشد محدودیت‌های ایران اجازه نمی‌دهد. تاجران ایرانی به‌دنبال مزیت ارتباطات بین‌المللی هستند. چیزی که در ایران امکان‌پذیر نیست. برخی هم برای دریافت پاسپورت ترکیه در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند.
تصویر اکنون برای رهبران ایران، واضح است: آن‌ها شاهد سرنگونی یا بحران برای رژیم‌های عراق، افغانستان، لیبی، یمن و سوریه در دهه‌های اخیر بوده‌اند. تحلیلگران می‌گویند اینکه ایران هدف بعدی باشد، یکی از دغدغه‌های مقامات جمهوری اسلامی است؛ مگر اینکه این کشور بتواند از زیر فشار‌های تحمیل شده توسط واشنگتن خارج شود.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل ترس از تشدید مصدومیت گئورگی گولسیانی دستخوش تغییر می شود.
به ادعای اکیپ لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، خواستار جدایی زودهنگام از این تیم شده است.
امانول مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در مسابقه فینال جام حذفی دور از دید تماشاگران با بازیکنان تولوز و نانت خوش و بش کرد.
نیروگاه هسته ای فوکوشیما دایچی قصد دارد به زودی انتقال بیش از یک میلیون تن آب رادیواکتیو از این نیروگاه را به دریا آغاز کند. ماهیگیران می ترسند که با این کار تجارت آنها نابود شود.
روایتی متفاوت از ترس عجیب یگان‌های نظامی آمریکایی از نیروی دریایی سپاه را در مستند سلاح ایرانی مشاهده می‌کنید.
مدیر تیم‌های ملی کشتی گفت یونس امامی باید از فینال تورنمنت زاگرب این درس را گرفته باشد که هر حریفی می‌تواند خطرناک باشد.
اسراییل هر لحظه در انتظار کشنده تلافی از سوی ایران خواهند ماند و درست زمانی که انتظارش را ندارد، در میدان آتش سوخته خواهند شد، چون اقامه انتقام از تل‌آویو قضا نمی‌شود.
اسراییل هر لحظه در انتظار کشنده تلافی از سوی ایران خواهند ماند و درست زمانی که انتظارش را ندارد، در میدان آتش سوخته خواهند شد، چون اقامه انتقام از تل‌آویو قضا نمی‌شود.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: شب گذشته (سه‌شنبه ۲۴ آبان) تجمع‌هایی در محیط پیرامونی خوابگاه دختران شکل گرفته بود. این تجمع‌ها با ورود سرویس دانشجویان به خوابگاه همزمان می‌شود و هنگامی که دانشجویان از سرویس پیاده شده و در محیط قرار می‌گیرند، شلوغی فضا موجب ترس و تشویش آن‌ها می‌شود. تعجیل دانشجویان برای ورود به خوابگاه، منجر به آسیب‌دیدگی برخی می‌شود. یکی از دانشجویان نیز دچار استرس شده و حال عمومی وی نامساعد می‌شود. دانشجویی دیگر نیز به درب ورودی برخورد می‌کند و آسیب می‌بیند.
لیونل مسی از ساعت 15.30 و در ترکیب ثابت پی اس جی برابر اوسر به میدان رفته و ترس از مصدومیت او همه آرژانتین را فرا گرفته است.
آندریاس کریستنسن و ممفیس دیپای را شاید تا قبل از جام جهانی در ترکیب بارسلونا نبینیم. هر دو ترس بازگشت مصدومیت و از دست دادن جام جهانی را دارند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، می‌گوید مصدومیت پائولو دیبالا و آنخل دی‌ماریا باعث ترس و نگرانی او شده است.
کارلو آنچلوتی نگران این نیست که ملی پوشان رئال به خاطر در پیش بودن جام جهانی و ترس از مصدومیت، درخواست کنند به میدان نروند. او گفت که فقط 2 بازیکن در 30 سال گذشته از او چنین تقاضایی کرده‌اند.
سعید صادقی بیشترین تعداد دریبل را در بازی با هوادار ثبت کرد.
ترس از مصدومیت و ناآمادگی فراتر از انتظار یحیی، باعث شد تا یورگن لوکادیا از لیست بیست نفره بازی فولاد خط بخورد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال برای بازی دادن به صالح حردانی مقابل سپاهان تردید داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ