اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاطمه مقیمی به همین راحتی‌ها به جایگاه امروزی‌اش نرسیده است. او تا حالا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده. همه او را به چشم رقیب کاری نمی‌دیدند بلکه او را یک زن می‌دانستند همین موضوع، کار را برای خانم کارآفرین سخت‌تر کرده بود؛ «همیشه دوست داشتم به عنوان یک رقیب کاری به من نگاه کنند نه یک مزاحم. بدترین اتفاق برای من در این مدت، حسادت کسانی بود که با حضور یک زن در حرفه حمل و نقل مخالف بودند.»
کپا در نشست خبری پس از معارفه اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی مدت در رئال حرف زد.
مدت زمان مصدومیت کمال کامیابی‌نیا مشخص شد.
رزمی کار حرفه ای ایران در مدت زمان دو دقیقه رقیب کانادایی خود را ناک اوت کرد.
رزمی کار حرفه ای ایران در مدت زمان دو دقیقه رقیب کانادایی خود را ناک اوت کرد.
علیقلی‌خان مخبرالدوله که آن زمان وزیر تلگراف دولت قاجار بود، با کسب اجازه از ناصرالدین شاه و برای تشویق و آشنایی مردم به تلگراف دستور داد تا همه به مدت چند روز به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ پولی از تلگراف‌خانه استفاده کنند.
سفر به دبی، شهری که با زیبایی های فراوان، فرهنگ چندگانه، و زندگی شبانه پر جنب و جوشش مشهور است، همیشه یک تجربه جذاب و هیجان انگیز است. در هر صورت، برای رفتن به این شهر فوق العاده، باید در نظر داشته باشید که ویزای لازم را اخذ کنید. یکی از نکات مهم درباره ویزای دبی، مدت زمان اعتبار آن است.
بهبود مصدومیت علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس بین ۳ تا ۸ هفته طول می‌کشد.
زمین در روزگاران گذشته دوره‌ای را پشت سر گذاشته که به‌نظر می‌رسد همه چیز آن، کندتر از حالت کنونی بوده است. تحقیقات نشان می‌دهند که طی آن دوره، حرکت صفحات تکتونیکی، فرآیندهای شیمیایی و تکامل اشکال ساده حیات، همگی در حالت توقف قرار داشته‌اند. این دوره که به‌عنوان «میلیارد سال خسته کننده» شناخته می‌شود، با کاهش سرعت چرخش زمین به دور خود تا ۱۹ ساعت در طول روز منجر شد.
پناهیان بیان کرد: ما در حال ساختن کشتی نوح هستیم! ممکن است اقداماتی که امروز انجام می‌شود تاثیر کوتاه مدت نداشته باشد، ولی در آینده مشخص خواهد شد و رهبری ناظر به این مسائل، از امیدآفرینی حرف می‌زنند.
وکلای حمید نوری در دهمین جلسه دادگاه تجدید نظر ایرادات و اشکالات اساسی به روند بازداشت و محاکمه وی در سوئد وارد کردند.
وزیر کشور گفت: باید مدت زمان انتظار پشت مرزها برای زائران در اربعین کاهش یابد و بتوانیم هر چه سریع‌تر زوار را از مرزها عبور دهیم.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران از کاهش مدت انتظار صدور رأی تطبیق مصادیق ایثارگری به یک ماه تا پایان سال جاری خبر داد.
مدت خدمت سربازی در حال حاضر چند ماه است؟
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مدیرانی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند مانند دوره‌های گذشته ۶ ماه پیش از ثبت‌نام باید استعفا دهند.
فرانک لمپارد، مربی چلسی، در نشست خبری پیش از بازی با برنتفورد، درباره مسایل مختلف باشگاه حرف زد و تاکید کرد، می‌دانسته تیم در شرایط سختی است ولی برای کمک به آن آمده.
قرارداد سالار آقاپور بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران با باشگاه پالما اسپانیا سه ساله است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به مدت زمان قراردادش با این تیم واکنش نشان داد.
منابع امنیتی از وقوع تحولاتی در شمال اراضی اشغالی خبر می دهند که موجب شده نخست وزیر رژیم صهیونیستی سفر سه روزه اش به آلمان را کوتاه کند.
براساس توافق انجام شده، قرارداد اولیه قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال تا جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت دو طرف، تا جام جهانی تمدید می‌شود.
نوها لمینا، مهاجم 17 ساله و فرانسوی، اولین قرارداد حرفه ای خود را با پاری سن ژرمن به مدت سه سال و تا ژوئن 2025 امضا کرد.
با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مدت تعلیق کمیته صدور مجوزه حرفه ای از یکسال به دوماه کاهش یافت.
مدت تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای فوتبال ایران از یکسال آینده به دوماه کاهش یافت.
ستاره والیبال ایران در لیگ ملت ها دل پری از اتفاقاتی که در این مدت برایش رخ داده، دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ