ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه تاکید کرد که تیمش برای قهرمانی دوباره در جام جهانی انگیزه بالایی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه، در آستانه دیدار تیم ملی این کشور با استرالیا در یک چهارم نهایی جام جهانی می‌گوید فرانسوی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند.
وزیر اقتصاد فرانسه با رد درخواست‌ها برای فاصله گرفتن از چین به دلیل نگرانی‌های امنیتی، گفت که پاریس خواستار دسترسی به بازار چین و بهبود روابط تجاری با این کشور است.
شیرینی فرانسه در سال ۱۳۴۴ توسط یک فرانسوی به نام ژیلبرت بارو تاسیس شد. بنای این کافه، قدمتی بیش از پنجاه سال دارد. این بنا دارای شاخصه‌های متداول دوره آرت‌دکو است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، گل اول تیمش مقابل استراسبورگ را زد تا شاگردان کریستوف گالتیه در یک قدمی فتح لیگ یک فرانسه قرار بگیرند.
تیری آنری، درخواست فدراسیون فوتبال فرانسه برای هدایت تیم ملی زنان این کشور را رد کرده چرا که امیدوار است به عنوان سرمربی تیم ملی مردان آمریکا انتخاب شود.
کیلیان امباپه بعد از درخشش در جام جهانی قطر نقش مهم‌تری در تیم ملی کشورش، فرانسه، پیدا کرده و با صحبت‌های امروز دیدیه دشان عملا می‌توان او را کاپیتان بعدی خروس‌ها دانست.
وزارت امور خارجه اتریش بدون اشاره به هویت این فرد و جزئیات اتهام وی اعلام کرد که سفیر این کشور از زمان بازداشت این مرد توانسته سه بار در زندان با وی ملاقات کند.
وزیر دفاع فرانسه امروز در سخنانی اعلام کرد: پاریس طی یک هفته آینده به اوکراین خودروهای زرهی می‌فرستد.
در صحنه‌ای از این فیلم گروهی از سربازان فرانسوی را پس از دستگیری در یک ماموریت مخفی به پایگاه واکاندان در مالی دستبند به دست را به جلسه سازمان ملل می‌آورند و باعث شرمساری سفیر پاریس در سازمان ملل می‌شوند.
هزینه نقل و انتقالات زمستانی باشگاه چلسی از مجموع سه لیگ معتبر اروپایی بیشتر بوده است.
دادگاه تجاری پاریس اپل را به دلیل تحمیل بندهای تجاری سواستفاده جویانه به توسعه دهندگان برنامه های فرانسوی برای دسترسی به اپ استور، یک میلیون یورو (۱.۰۶ میلیون دلار) جریمه کرد.
گونسالو مونتیل که در وقتهای اضافه بازی فینال جام جهانی وارد زمین شده بود تا یک قدمی باز کردن دروازه فرانسه پیش رفت که رافائل واران مثل یک دروازه‌بان از دروازه تیمش محافظت کرد.
کریم بنزما، ستاره مصدوم فرانسه، در حمایت از بازیکنان تیم ملی این کشور پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت خروس‌ها به یک قدمی مقصد رسیده‌اند.
تب و تاب جام جهانی از سه‌شنبه شب به بالاترین میزان خودش می‌رسد؛ فرانسه، مراکش، کرواسی و آرژانتین. کدام دو تیم به فینال می‌رسند؟
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی شاید این اتفاق رخ ندهد.
دیدار فرانسه و لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۳ بر یک فرانسه به پایان رسید.
نیمه نخست دیدار فرانسه و لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر فرانسه به پایان رسید.
تکلیف اولین تقابل مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر مشخص شد و طی آن هلند و آرژانتین در تقابلی نوستالژیک به مصاف هم خواهند رفت.
بنجامین پاوارد، مدافع راست تیم ملی فرانسه، روزهای دشواری را در ترکیب این تیم سپری می کند.
طبق اعلام روزنامه اکیپ فرانسه لوکاس هرناندز در دیدار برابر استرالیا دچار پارگی رباط صلیبی شد و به همین خاطر جام جهانی را از دست داد.
یک ستاره دیگر فرانسه جام‌جهانی را ازدست داد!
حزب «جبهه التحریر الوطنی» الجزایر از مسئولان فرانسوی خواستار عذرخواهی به خاطر کشتار تاریخی شهروندان الجزایری در اکتبر ۱۹۶۱ در پاریس شد.
نمایش درخشان لیونل مسی در بازی شب گذشته برابر لیون موجی از تعریف و تمجیدها را به سمت فوق ستاره آرژانتینی سرازیر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ