علی فتح‌الله‌زاده ترک عادت نکرد و از آن وعده‌های همیشگی و دهان پر کنش را داد، وعده ای که هرگز عملی نمی شود: جذب لیونل مسی!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از آنکه سرخیو راموس رسیدن دنبال‌کننده‌های اینستاگرامی‌اش به 60 میلیون نفر را جشن گرفت هم‌تیمی سابق او در رئال مادرید، کریستیانو رونالدو، با او شوخی جالبی کرد که خبرساز شد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، واکنش جالبی به آرزوی سلامتی ادواردو کاماوینگا نشان داد.
عکس یادگاری دیوید بکام با دو ستاره آرژانتینی به سوژه طنر کاربران اینستاگرام تبدیل شد.
حونی کالافات از مدیران ارشد تیم نقل و انتقالاتی رئال، در گفت‌وگوی ویدیویی با وینیسیوس و ادر میلیتائو شوخی جالبی با آنها در مورد امباپه کرد.
باشگاه الفتح عربستان به دعوت هواداران رئال مادرید برای خرید فرلان مندی دست رد زد
اوسین بولت، اسطوره دنیای دو و میدانی، با پیشنهاد باورنکردنی الهلال به کیلیان امباپه شوخی جالبی کرده است.
خواندن و شنیدن صحبت‌های برخی از بازیکنان سابق استقلال در روزهای اخیر تامل‌برانگیز است.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، می‌گوید آماده است تا به هدف گلزنی‌ای که کارلو آنچلوتی برایش تعیین خواهد کرد برسد.
حتی در جدی‌ترین روزهای تمرینات سخت بدنسازی، سردار آزمون فراموش نمی‌کند که با شوخ طبعی ذاتی، نگاه هواداران بایرن را به سمت خود بکشاند.
بازیکنان فاینورد معتقدند ستاره ایرانی این تیم «همیشه و همه جا دیر می رسد»
سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، که به تازگی دچار سانحه شد، پیام‌هایی دلگرم کننده از هم‌تیمی‌هایش از جمله نیمار دریافت کرد.
دیدار و خوش و بش محمد طیبی با علیرضا بیرانوند در ورزشگاه کاظمی از نکات جالب توجه بازی دوستانه سرخ‌ها بود.
علی قلی‌زاده زیر آخرین پست سردار آزمون کامنت جالبی گذاشته است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از جلسه تمرینی امروز تیمش از شرایط تیم خوشحال بود و با مدل موی ترنت الکساندر آرنولد شوخی کرد.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران در برنامه فوتبال برتر نسبت به قوانین جدید انتخاب اسم در ثبت و احوال واکنش نشان داد.
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، می‌گوید رابطه‌اش با کارلو آنچلوتی بسیار خوب و پر از شوخی و خنده است.
لیان گلگر، خواننده معروف انگلیسی، پس از گلزنی ایلکای گوندوغان در فینال جام حذفی شوخی عجیبی با یکی از هواداران منچستریونایتد کرد.
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
حتی ایران را به عنوان صادرکننده مواد مخدر به آذربایجان معرفی می‌کند. این فیلم، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و با واکنش‌های منفی کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.
عباس عبدی نوشت: آقای افروغ هنگامی که وارد مجلس هفتم شد، با شور و شوقی وصف‌نشدنی و اعتقاد به انقلاب اسلامی و عدالت و آزادی بیان آغاز به کار کرد، ولی خیلی زود سرخورده و ناامید شد که با این مجموعه بتواند کاری کند؛ لذا هم او و هم همفکرانش متوجه شدند که با یکدیگر سر سازگاری ندارند، لذا فاصله گرفتند و حتی مدتی را در یک روستا عزلت گزید.
زاکانی با کوچکترین اتفاقی غیب می‌شود و مسئولیت هیچ‌چیز را نمی‌پذیرد. ناتوان از خلق حتی یک پروژه بوده است، فاقد ایده مشخصی در اداره شهر یا تبلیغات یا حتی تأمین منابع مالی است، پُرگو و تندگو است و حتی زمان‌هایی که تلاش می‌کند مثل احمدی‌نژاد با شوخی و کنایه از پاسخگویی فرار کند، به‌دلیل فقدان توانایی، کلامش به توهین شباهت پیدا می‌کند.
پدر دانش‌آموز همان ابتدا تاکید کرد که معلم پرورشی مدرسه به‌طور مستقیم با شلنگ به صورت فرزندش زده و سه روز بعد، مدیر مدرسه که حتی تصویر منتشر شده را ندیده می‌گوید که تنبیه در کار نبوده و معلم از روی شوخی ضربه‌ای به دانش‌آموز به اسم علی محمدزهی وارد کرده که به دلیل بی‌احتیاطی خود دانش‌آموز، ضربه به صورتش خورده است.
محمد شوری: «‌حتی در مسائل منطقه قفقاز که از موضوعات مرتبط با مساله امنیت ملی روسیه است و در حوزه خارج نزدیک سیاست خارجی روسیه تعریف می‌شود شاهد کاهش نقش‌آفرینی کرملین هستیم که علت آن نیز مشغله روسیه در حوزه اوکراین است.»
گابریل اسلونینا، گلر آمریکایی جدید چلسی، تصور می کرد اخبار انتقالش به چلسی شایعه هستند. اسلونینا حتی پس از تماس پتر چک هم فکر می کرد کسی در حال شوخی با او است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ