اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ۵ کارشناس خبره منتخب برای حضور در مجمع شهریور این کمیته را مشخص کردند.
تعدادی از دانشمندان و کارشناسان هسته‌ای رژیم صهیونیستی از احتمال استعفای خود با توجه به تصویب لایحه برهان عدم معقولیت در کنست رژیم صهیونیستی خبر دادند.
لاهیجان- فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در لاهیجان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این اراضی را ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رسانه چینی به پوشش خبری رسانه های غربی از سفر وزیر خارجه امریکا به این کشور انتقاد کرده و به نقل از کارشناسان آن را مصداقی از تیره‌نمایی مرسوم ایدئولوژی غربی از چین توصیف کرده است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بورسی، عملکرد شرکت‌های شاخص ساز سودآور، همه چیز درباره ۴ هزار سهام‌دار خارجی بورس، تحلیل تکنیکال شیران و بجهرم، قیمت دلار در مرکز مبادله ایران، مهم‌ترین تاریخ‌هایی که قیمت بیت کوین نوسان شدید خواهد داشت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مهمترین اخبار هفته گذشته خبر افزایش وام مسکن از سوی کارشناسان اعلام شدکه زمان پرداخت وام 4 متر خانه هم نمی توان خرید از سوی دیگر خط ریلی شلمچه- بصره که تا سال 2023به بهره برداری خواهد رسید.
راهبرد صلح هوشمندانه یک نیاز ضروری است که با تشریک مساعی و مشاوره همه کارشناسان خبره و باتجربه در دسترس است. امید است با ابتکار عمل تهران برجام هم با سرعت به نتیجه برسد و سایه شوم تحریم‌ها از سر مردم مظلوم کشورمان برچیده شود. شاید در ابتدا امتیاز دادن مکروه به نظر برسد و ظلم تلقی شود که در هر معامله‌ای امکان سود و زیان وجود دارد ولی زمان از آن ماست و رستن مردمان از جفای تحریم‌ها خود یک پیروزی بزرگ و حیاتی و اساسی است که چیز دیگری جای آن را نخواهد گرفت.
حسین رضازاده که کاندیدای کارشناس خبره فدراسیون وزنه‌برداری بود، میلی‌متری توانست از مجمع رای اعتماد بگیرد.
بازیکن تیم فوتبال استقلال در میکسدزون خبری ورزشگاه قائمشهر در حالی عصبانی درباره موضوعات و حواشی پیرامون این روزهای استقلال صحبت کرد.
رئیس‌جمهور به تیم اقتصادی دولت مأموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان خبره و دلسوز و نمایندگان، بهره‌‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار و رفع نگرانی‌ها در این زمینه به کار گیرد.
برادر یکی از جانباختگان پرواز تهران- یاسوج عنوان کرد: قبلاً گفتند باید کارشناسان رسمی دادگستری نظر دهند و الان می‌گویند کارشناسان خبره باید نظر دهند، آیا با نظریه کارشناسان خبره، نظر خانواده‌ها تامین می‌شود؟
کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از انفجارهای قوی در منطقه نیروگاه هسته ای زاپروژیا در اوکراین خبر دادند.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد، طبقه دوم استادیوم آزادی ظرفیت پذیرایی از هواداران‌ را ندارد.
انتشار خبری در یزد موجب بهت و حیرت همه در شهر یزد شد و آن قطع گاز شرکت گاز استان یزد توسط کارشناسان این شرکت به دلیل مصرف بالاتر از حد اعلام شده بود.
برخی رسانه های از سفر امروز کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز به تهران خبر می دهند.
رئیس جمهور مواد مخدر را مهمترین معضل و آسیب اجتماعی کشور دانست و بر تشکیل اتاق فکر و اندیشه‌ورزی با حضور کارشناسان خبره و دلسوز برای بازنگری‌های لازم در روند مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.
وزارت ارتباطات اعلام کرد:وزیر ارتباطات دستور داده درصورت دریافت مستندات مورد ادعای گوگل در خصوص پلتفرمهای ایرانی، کمیته ای شامل کارشناسان فنی خبره و مستقل برای بررسی دقیق این ادعا تشکیل شود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، پیش بینی بورس در هفته اول آبان از نظر کارشناسان بورسی، ده خبر مهم برای بورس اولین روز آبان ماه، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ | فردا کدام گروه‌ها مورد توجه هستند؟، بیشترین ورود و خروج پول حقیقی در کدام گروه‌ها و نماد‌ها بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ رول پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۹۶۰ هزارمتر پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
روسیه از بازدید قریب‌ الوقوع کارشناسان آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی از نیروگاه اتمی زاپروژیا در اوکراین خبر داد و از کی یف خواست تا در این مسیر مانع تراشی نکند.
بررسی پیش نویس مذاکرات وین برای احیای برجام از سوی کارشناسان ایرانی همچنان ادامه دارد.