کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، بعد از شکست 2-0 مقابل رن از بازیکنانش دفاع کرد و گفت انتقاد از آنها را درست نمی‌داند و معتقد است بازیکنان تیمش با جان و دل تلاش کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به زودی به اتهام توهین به بازیکنان مسلمان و سیاه‌پوست در دادگاهی در نیس محاکمه می‌شود.
کریستوفر گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از باخت امشب به انتقاد از عملکرد بازیکنان تیمش پراخت.
سمیر نصری، ملی‌پوش سابق فوتبال فرانسه، از بازیکنان نیس در دوران گالیته خواست تا در مورد توهین او به بازیکنان مسلمان و سیاه پوست افشاگری کنند.
کریستوف گالتیه در زمان حضورش روی نیمکت مربیگری نیس، بازیکنان مسلمان تیمش را تهدید می کرد و آنها اجازه روزه گرفتن نداشتند.
افشای یک ایمیل علیه کریستوف گالتیه، مربی PSG، رسوایی بزرگی را به بار آورده و اتهام سنگین توهین به بازیکنان مسلمان و رنگین‌پوست به او وارد شده است.
ژروم روتن، ستاره سابق پاری سن ژرمن، معتقد است که اخراج کریستوف گالتیه تاثیری روی شرایط این تیم نخواهد داشت.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با رن از امکان هو شدن بازیکنان پی‌اس‌جی توسط هواداران انتقاد کرد و به حمایت از بازیکنانش پرداخت.
کریستوف گالتیه به تیمش ایمان دارد و تاکید کرد که پس از ناکامی در لیگ قهرمانان، کسی تسلیم نشده و برای فتح لیگ فرانسه تا پایان خواهند جنگید.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار برابر مارسی ابراز رضایت کرد.
پرسنل کیمپمبه، مدافع پاری سن ژرمن، در جریان بازی مقابل المپیک مارسی، مربی خود، کریستف گالتیه و بازیکنان این تیم را به وحشت انداخت.
ورود لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، به منطقه فنی کنار زمین در جریان دیدار تیم پاریسی مقابل لیل و فریاد زدن بر سر بازیکنان یکی از صحنه‌های جنجالی این مسابقه بود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار با مون‌پلیه به بازیکنان تیمش هشدار داد و گفت همه بازیکنان پاری سن ژرمن باید در زمین بیشتر تلاش کنند.
گالتیه تاکید کرد که پاری سن ژرمن در تلاش است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی یک یا دو بازیکن را به خدمت بگیرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد این تیم در دیدار برابر رنس بسیار ناراضی است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر رن راضی نیست.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه بازی با اوسر می‌گوید به خاطر جام جهانی به هیچ از یک بازیکنانش استراحت نخواهد داد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، بعد از پیروزی 4-3 تیمش مقابل تروا از عملکرد بازیکنان خود در فاز دفاعی راضی نبود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از پیروزی برابر نیس از عملکرد لیونل مسی تمجید کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید نیمار بازیکنی بزرگ و بسیار حرفه‌ای است.
اظهارات کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، درباره سفر بازیکنان با جت شخصی، خنده‌های شدید و طولانی کیلیان امباپه را به همراه داشت.
اظهارات کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، درباره سفر بازیکنان با جت شخصی، خنده‌های شدید و طولانی کیلیان امباپه را به همراه داشت.
کریستوف گالتیه امروز تایید کرد که تا پایان نقل و انتقالات، احتمال جدایی چند بازیکن از پی اس جی و نیز خرید بازیکنان جدید وجود دارد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید بازیکنان تیمش خیلی زود از جنجال‌ها و حواشی ایجاد شده عبور کرده‌اند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر کلرمون کاملا راضی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ