مس کرمان بعد از 9 سال دوری از لیگ برتر، روز پنجشنبه یکی از بازی های جذاب خود را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آفتاب سوزان و دمای بالا بر پوست، قلب و ماهیچه‌های شما تاثیر می‌گذارد به گونه‌ای که انرژی‌تان را کاهش می‌دهد.
داورزنی: چرا کشتی ۷۰نفر به آمریکا برد، حرفی نزدید؟
ریحان یکی دیگر از گیاهان محبوب در آشپزی است که رایحه قوی، آن را به یکی از اجزای اصلی غذا، از ایتالیایی تا تایلندی، تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید پستو درست کنید، یا می‌خواهید پشه‌ها را دور نگه دارید کافی است یک گلدان ریحان داشته باشید. جالب اینکه حتی مجبور نیستید بین استفاده از برگ‌ها در آشپزی یا خرد کردن آن‌ها برای از بین بردن پشه‌ها انتخاب کنید چرا که ریحان در تمام تابستان برگ‌های تازه می‌دهد و کافی است آن‌ها را بچینید تا گیاه به تولید خود ادامه دهد.
کارشناس والیبال: فدراسیون بگوید چرا ۳۰نفر را به آمریکا برده؟
باشگاه استقلال در بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات دربی 101 واکنش نشان داد.
سیدحسین حسینی برای بالا بردن جام قهرمانی استقلال در مسابقات حذفی همه تلاش خود را به کار گرفته است.
زن آشفته انگلیسی تا حد امکان با آن دسته دخترانی که تصویری بی‌عیب و نقص از زندگی خود به نمایش می‌گذارند، فاصله دارد و همین باعث شهرتش شده، هر چند اگر در سطح فضای مجازی باقی بماند. او زنی است که می‌داند چه چیزی در زندگی اهمیت بیشتری دارد.
لوک شاو، مدافع یونایتد، اعتراف کرد که خطای هند پنالتی‌اش مقابل برایتون حرکت احمقانه ای بود.
علی دایی در مصاحبه‌ای از مکالمه خود با رییس فیفا پرده برداشته؛ او گفته از اینفانتینو پیگیر نام جعلی درباره خلیج فارس شده است.
واکاوی دلایل علاقه به تماشای فیلم‌هایی که خشونت، خون ریزی و آسیب‌زدن به دیگران در آن‌ها عادی است آیا لذت بردن ما از این فیلم‌ها با رفتار مسالمت آمیز و پرهیزمان از خشونت منافات دارد؟ بیشتر ما در زندگی واقعی، از خشونت بیزاریم.
بسیاری از متخصصان پوست و مو بر غیرسرطان زا بودن استفاده از لیزر برای از بین بردن مو‌های زائد تاکید داشته و آن را روشی بی‌خطری می‌دانند، اما سوالی که این میان به ذهن می‌رسد این است که اگر این مو‌ها زائد هستند چرا وجود دارند و چرا در تمام بدن افراد رویش دارند که حالا مجبور شویم به دنبال راهی برای حذف دائمی آن‌ها بگردیم. سوالی که متخصصان طب سنتی به آن پاسخ داده و رویش این مو‌ها را راهی برای دفع مواد زائد درون بدن می‌دانند و از بین بردن دائمی آن‌ها را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد تنها بودن موجب تغییراتی در مغز می‌شود که می‌تواند در خلاق شدن ذهن فرد موثر باشد. درواقع وقتی انسان تنهاست و هیچ تحریک اجتماعی وجود ندارد، مغز شروع به راه‌اندازی شبکه‌های خلاقیت خود می‌کند و با بالا بردن قوه تخیل فرد، جای خالی تحریک‌های اجتماعی را پر می‌کند.
اگرچه هنوز مذاکرات به مراحل نهایی نرسیده‌اند اما همه می‌دانند که بهترین و بی دردسرترین جانشین برای یورگن لوکادیا، آخرین آقای گل پرسپولیس است.
در حالی که دشمنان ایران در تلاش بودند تا راهی برای از بین بردن توان دفاعی آن بیابند، تهران از موشک مافوق صوت خود که مشابه موشک های مافوق صوت کشورهای بزرگ نظامی است، رونمایی کرد.
رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: در سخنرانی‌ها با حرف‌های مبهم و یکی به میخ و یکی به نعل زدن و طرح مباحث تحریک کننده و زیر سوال بردن نظام آسیب می‌زنند؟! این‌ها باید جواب بدهند چرا که در این ناامنی‌ها مقصر هستند.
لیلا میررضایی، روانشناس گفت: از جمله دلایل اصلی لذت بردن از ترس می‌توان به اطمینان از امنیت، هیجان، احساس نزدیکی به دیگران، فراموشی موقت درگیری‌ها و دغدغه‌ها، خشنودی و رضایت از خود و کنجکاوی اشاره کرد.
سه دلیل وجود دارد که کره شمالی تمایل به پرتاب موشک دارد: آزمایش و بهبود فناوری تسلیحات خود، ارسال پیامی سیاسی به جهان (در درجه اول به ایالات متحده آمریکا)، و تحت تاثیر قرار دادن مردم خود در داخل و تقویت وفاداری به حکومت.
قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
علی لاریجانی گفت: قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست، ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
وزیر کشور با اشاره به اینکه این ناآرامی‌ها از قبل برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: باید جلوی دشمن را برای توسعه توطئه بگیریم چرا که از این اوضاع فقط دشمن سود می‌برد.
در بخشی از توضیح دانشگاه هنر آمده است: سازه‌ی الاکلنگ که به اثر «جای به جای» معروف است، با هماهنگی‌های انجام شده به یکی از فضا‌های عمومی شهر منتقل شد تا علاوه بر رسمیت بخشیدن به نام خود و گریز از یکجایی، در معرض بازدید عموم نیز قرار گیرد. ضمن آنکه حقوق مادی و معنوی این اثر همچنان متعلق به سازنده‌ی اثر است، این سازه بدون هرگونه آسیب دیدگی در هر زمان آماده تحویل به صاحب اثر می‌باشد
برای از بین بردن یک تیم، راحت‌ترین کار مطرح کردن این حرف‌هاست؛ ما در مقابل حداقل پنج تیم، هیچ کاری انجام ندادیم.
روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در ارتباط با میزان پاداش مدیریت مصرف برق در ایام پرباری اطلاعیه ای صادر کرد.
ما باید نگاه منظومه ای داشته باشیم. باید بگوییم نیروی انتظامی!، شما که داری وظیفه خودت را انجام می دهی، مراتب امر به معروف و نهی از منکر را لحاظ کن و سعی کن از نیروهایی استفاه کنی که آموزش دیده باشند. اصلا این مسأله اخلاقی و تربیتی است. یعنی تا جایی که امکان پذیر هست باید از رفتارهای پرخاشگرایانه پرهیز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ