اتحاد و یک‌دستی ویژه بازیکنان درون و بیرون زمین روی موقعیت تک به تک سردار آزمون حسابی به چشم آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر چپ گل گهر سیرجان در اولین بازی برای تیمش با گرفتن یک پنالتی عملکرد قابل قبولی از خود بجا گذاشت.
سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: بجا توجه به مباحثی که امروز در جبهه اصلاحات مطرح شد و نظراتی که اعضای جبهه داشتند، جبهه اصلاحات ایران همچنان درباره انتخابات هیچ‌ توصیه‌ای ندارد.
سلمان ذاکر، نماینده ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت برای کاهش مصرف انرژی و کاهش ترافیک ساعت کاری کارمندان دولت را تغییر داد و این تصمیم مقطعی است. انتقادات از تغییر ساعت کاری بجا است و دولت باید هوشمندانه عمل کند. ما نباید آرامش مردم را به‌دلیل کاهش مصرف انرژی برهم بزنیم. باید دولت تصمیم معقولانه‌ای می‌گرفت؛ اما به نظر می‌رسد تصمیم هیجانی گرفت و بازتاب منفی در جامعه داشت.
یکی از نخستین مقاله‌ها در این خصوص دو نوع مختلف «دم» را تعریف کرده بود که نوزادان انسان می‌توانند با آن متولد شوند. اولین مورد یک دم باقی‌مانده یا واقعی خوش‌خیم که از اجداد ما به ارث رسیده است و نوع دوم که «شبه‌دم» نامیده می‌شد و عبارت بود از رشد استخوان دنبالچه. شبه‌دم را عمدتا مرتبط با نقص‌های مادرزادی طبقه‌بندی می‌کردند.
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور کشورمان در نیکاراگوئه، رئیسی پیش از آغاز مذاکرات در کاخ ریاست‌جمهوری ماناگوا، به دلیل اینکه اذان مغرب گذشته بود، درخواست می‌کند تا اورتگا و هیئت همراهش چند دقیقه‌ای منتظر بمانند تا نماز را بجا آورد و سپس مذاکرات آغاز شود. / جماران
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور ایران در نیکاراگوئه، رئیسی و همراهان قبل از آغاز مذاکرات ابتدا نماز را بجا آوردند
شاید همه ما لذت قدم‌زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های محله کودکی مادر و پدرانمان را تجربه کرده باشیم. اینکه در این پرسه‌زنی‌ها یک همسایه قدیمی را ببینیم و بخشی از گذشته و شیرینی‌هایش مرور شود، اینکه به خانه‌های برجامانده در محله اشاره کنند و بگویند در هر خانه چه کسی زندگی می‌کرد و چه سرنوشتی پیدا کرد.
وینگر نفت مسجد سلیمان یک نمایش خیره کننده در آخرین دیدار تیمش از خود بجا گذاشت.
امید لطیفی یک آمار استثنائی از خود بجا گذاشته، ۴ بار به شکل تعویضی به زمین آمده و ۴ گل زده.
احسان صالحی تاکید کرد: وزیر رفاه تأکید کرده موضع مذکور، شخصی و مؤکداً بر خلاف سیاست‌های دولت و اقدامات این وزارتخانه برای حل ریشه‌ای و ساختارمند معضلات بجا مانده از گذشته است.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اعتقاد دارد این باشگاه در طی سه سال حضور رسالت خود را بجا آورده است.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اعتقاد دارد این باشگاه در طی سه سال حضور رسالت خود را بجا آورده است.
مام‌میهن در یکی از سخت‌ترین دوران‌هایش قرار گرفته است و اگر در داخل غفلت‌ها ادامه یابد و از عقلای برجامانده کنار نهاده‌شده، کمک گرفته نشود و سیاست همراهی با روسیه در جنگ با اوکراین پیاده شود و از آخرین فرصت‌ها جهت شکل‌گیری یک توافق غفلت شود، تهدیدات جدی‌تر در سال آینده دور از ذهن نخواهد بود. شاید تنها راه پیش رو، سود بردن از فرصت کوتاه باقی‌مانده از دوران مسئولیت رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا برای دستیابی به یک توافق مناسب و تنش‌زدایی در روابط خارجی کشور است.
سرمربی ذوب آهن گفت که برخی از به ظاهر هواداران، تمرکز تیم، بازیکنان و کادرفنی را به هم می ریزند.
تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: اینک تلاش رئیس جمهوری رفع کمبودهای بجامانده از دولت قبل و لذا شاهد ایجاد زیرساخت‌های اساسی و از جمله برقراری تماس‌های دیپلماتیک و سفرهای خارجی هستیم.
گروهی از امدادگران ترک در حال امداد رسانی و آوار برداری از خرابه‌های بجا مانده از زلزله مهیب ترکیه، کیفی حاوی دو میلیون دلار پول نقد پیدا کردند.
قایدی که با هزینه زیادی به استقلال بازگشته است با زدن تنها یک گل تا اینجای فصل از رقابت‌های لیگ برتر آمار بسیار ضعیفی از خود بجا گذاشته است.
منابع یمنی از شهادت یک مادر و دو فرزندش درپی انفجار یک مین برجامانده از نیروهای متجاوز در استان الحدیده یمن خبر دادند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت شبانه روز و بدون وقفه مشغول رفع مشکلات بجا مانده و گره گشایی از گرفتاری‌های مردم و کشور است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام تلاش دولت معطوف به بازگرداندن انقلاب به ریل اصلی خود است تا با توجه ویژه به مطالبات برجامانده، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را تقویت کند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌ های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند که به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.
آقایی با تاکید بر اینکه به احتمال زیاد حکم به نفع ما صادر خواهد شد، بیان کرد: دلایل ما قوی است. ما به هر حال اوراق قرضه‌ای را خریداری کرده‌ایم که باید از مصونیت لازم برخوردار باشد. همچنین دیوان عالی آمریکا نا بجا بدون دلیل و منطق این حکم را صادر کرده و برهان قاطعی وجود ندارد.
نایب رئیس مجلس دهم نوشت: پافشاری امروز مسئولان بر تضمین و راستی آزمایی و اتمام مسائل پادمانی بجا و لازم است، ولی اصلا نباید به اینجا می‌رسیدیم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان امیدوار است مسئولین شهری به حمایت های خود ادامه بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ