مربی هوادار توضیح کوتاهی درباره درگیری با نیمکت استقلال ملاثانی انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازار سرمایه امروز با رشد حداقلی مواجه شده و رشد نزدیک به ۶ هزار واحد را ثبت کرد.
در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال پیروزی تیم ملی والیبال آلمان مقابل بلغارستان باعث شد تا این تیم چهار رده در جدول رده‌بندی صعود کند و در جایگاه دوازدهم قرار بگیرد.
تیم نوجوانان ایران با شکست یمن به نیمه نهایی جام ملت ها صعود کرد و حالا بعد از صعود به جام جهانی می تواند در اندیشه ی رفتن به روی سکوی نخست آسیا باشد.
فرشاد پیوس می‌گوید در سومین صعودش هم اتفاقاتی رخ داده، که کامش را تلخ کرده است.
دور جدید تمرینات تیم سایپا از نیمه دوم خرداد ماه با تست گیری از بازیکنان زیر 23 سال آغاز می شود.
هوادار تهران در شرایطی آماده بازی با نساجی قائمشهر می‌شود که با توجه به صعود به نیمه نهایی از روحیه خوبی برخوردار است.
بازیکنان رئال مادرید بعد از صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ با انگیزه‌ای چند برابر تمرین می کنند و به فتح دوباره این رقابت‌ها امیدوارند.
آدریان رابیو، هافبک یوونتوس، بعد از صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا می‌گوید همبازیانش امشب با تمام وجود بازی کردند.
جک گریلیش یکی از خوشحال ترین ستاره های منچستر سیتی بعد از حذف بایرن مونیخ و صعود به نیمه نهایی بود.
بایرن مونیخ با قبول تساوی 1-1 مقابل سیتی از صعود به نیمه نهایی UCL بازماند تا بازیکنانش در پایان بازی با اندوه زمین را ترک کند.
با صعود میلان به نیمه‌نهایی حالا نوبت اینتر است که از فرصت بدست آمده استفاده کرده و به دور بعد صعود کند و شاید با شکست حریف سنتی به فینال سی ال برسد .
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
تیم ملی فوتبال مراکش که در جام‌جهانی روسیه نخستین بازی خود را به ایران واگذار کرد و از مرحله گروهی صعود نکرد، چهار سال بعد با عبور از تیم های مطرح دنیا به نیمه نهایی جام جهانی رسید.
بعد از صعود آرژانتین به فینال جام جهانی 2022 جشنی چند ده هزار نفری در خیابان های بوئنوس آیرس برپا شد.
تیم ملی فوتبال مراکش که در جام‌جهانی روسیه نخستین بازی خود را به ایران واگذار کرد و از مرحله گروهی صعود نکرد، چهار سال بعد با عبور از تیم های مطرح دنیا به نیمه نهایی جام جهانی رسید.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بعد از پیروزی مقابل انگلیس و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی گفت امیدوار است دیدیه دشان به کارش در این تیم ادامه دهد ولی تصمیم نهایی با او است.
دیدیه دشان بعد از پیروزی فرانسه مقابل انگلیس گفت "با جان و دل بازی کردن" رمز موفقیت تیمش در صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی بوده است.
میروسلاو بلاژوویچ چهره نام آشنای فوتبال کرواسی می‌گوید بعد از پیروزی تیم ملی کشورش مقابل برزیل اشک ریخته است.
لیونل مسی بعد از پیروزی آرژانتین مقابل هلند و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی ضمن ابراز خوشحالی از صعود آلبی‌سلسته انتقادی تند به داور بازی و فیفا وارد کرد.
هندبالیست‌های تیم بانوان ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی اظهار داشتند که این موفقیت بزرگ با همدلی و برنامه ریزی کادر فنی به دست آمده است.
سه سال و نیم بعد از صعود رویایی تاتنهام از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل سیتی، حالا این تیم اسیر VAR شد.
در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک احمت تاشکین اوغلو از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر یک نورزات کابدیرآخیموف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال ایران را بعد از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا «توقف ناپذیر» دانست.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ