طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با فروشندگان مواد مخدر پیش از ظهر امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محله‌های شوش، مولوی و هرندی برگزار شد و طی حدود دو هفته اخیر ۲۸۴ معتاد متجاهر از سطح این محلات جمع‌آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این لوتوس جوان از پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کند این موتور ابعاد بسیار جمع و جوری نیز دارد و در ردپای آ ام گ در توسعه آن دیده می‌شود. میزان خروجی پیشرانه ۳۶۰ اسب بخار و گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر است.
سید حسن خمینی در جمع دانشجویان دانشگاه امام خمینی کراچی پاکستان با موضوع «نسبت نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی ایران»، سخنرانی کرد.
سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به اندونزی، عصر امروز سه شنبه با حضور در مرکز اسلامی جاکارتا با جمعی از مردم اندونزی دیدار و گفتگو کردند.
وزیری در اینباره نوشت: برای آنانکه واقعا برایشان سوال شد و البته برای دوستانمان، منبع جمله منتشر شده در بنرهای حجاب نمایشگاه کتاب، کتاب “محمد ص” جمع آوری و ترجمه برخی نوشته‌های متفاوت تولستوی هست توسط یک نویسنده عرب، فلذا به زبان عربی است که نشر ثالث بخشی از آن را به فارسی ترجمه و در ۱۳۸۵ منتشر کرده.
واشنگتن پست از طریق درخواست قانون آزادی اطلاعات به کتابخانه ریاست جمهوری اوباما، بیش از ۹۰۰ عکس گرفته شده توسط عکاسان رسمی کاخ سفید در ۱ می ۲۰۱۱ را جمع آوری کرد.
این دختر که فاطمه سلطان نام داشت، فرزند باغبانی بود که در باغ امینه اقدس خدمت می‌کرد. شاه بلافاصله به دختر دل می‌بندد و خیلی زود او را به جمع پرشمار همسران خود اضافه می‌کند. فاطمه‌سلطان به دلیل شغل پدرش به «باغبان‌باشی» معروف شد، هرچندکه لقب رسمی‌ترش «خانم‌باشی» بود.
مراسم ختم والده سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور امنیتی و انتظامی با حضور جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری در مسجد ارک تهران برگزار شد.
عشق به فوتبال کوچک و بزرگ و شهری و روستایی نمی‌شناسد. فوتبالی‌ها به هر بهانه‌ای دور هم جمع می‌شوند و با جدیت رقابت می‌کنند. جوانان دهستان کوماسی در بخش مرکزی شهرستان مریوان استان کردستان هر ساله در آستانه بهار با آماده کردن زمین خاکی روستا مسابقات جام کوماسی را برگزار می‌کنند.
جمعی از ارامنه اصفهان در اعتراض به «اقدامات دولت آذربایجان در قره باغ و بستن راه‌های ارتباطی با دیگر شهرهای ارمنستان»‌ صبح امروز جمعه، ۵ اسفندماه در کلیسا وانک گردهم جمع شدند و با قرائت بیانیه‌ای اقدامات کشور آذربایجان را محکوم کردند.
یک قهرمان رشته بدنسازی برای اینکه هزینه ورزش موردعلاقه خود را تأمین کند به جمع آوری زباله مشغول است.
همزمان با اعلام خبر موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، عکاس خبرگزاری میزان با حضور در یکی از زندان‌های کشور از لحظه اعلام این خبر تصاویری را ثبت کرد.
تصاویر هوایی هواداران عراقی را نشان می‌دهد که در بصره برای تماشای بازی پایانی جام خلیج فارس بین عراق و عمان جمع شده اند. ازدحام هواداران دستکم یک کشته و بیش از ۶۰ زخمی بر جای گذاشته است.
بسیاری از هواداران او در ورزشگاه روساریو جمع شده بودند تا با او عکس بگیرند و پس از اینکه مدتی را در کنار آنها سپری کرد و پیراهن‌های بسیاری را امضا کرد، با جت شخصی به همراه همسر و فرزندانش راهی پاریس شد.
جام جهانی ۲۰۲۲ که در قطر برگزار شد بار دیگر نشان داد که فوتبال پرطرفدارترین ورزش در جهان است که مردم را حول یک هیجان دور هم جمع می‌کند. در عکس‌های جمع آوری شده مشاهده می‌کنید که چگونه فوتبال با شور و شوق در نقاط مختلف جهان بازی می‌شود.
یاسین بونو با درخشش در ضربات پنالتی به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مراکش و اسپانیا انتخاب شد تا تیمش به جمع ۸ تیم برتر جهان راه یابد.
عادل فردوسی‌پور، امروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حضور یافت و در جریان این حضور دقایقی هم برای آن‌ها صحبت کرد.
در فهرستی که توسط ۱Sports۱ تهیه شده، لیدز و نیوکاسل تنها تیم‌های انگلیسی بودند که به جمع ۱۰ تیم برتر از نظر هیاهوی هواداران راه یافتند... و البته لیورپول در رده یازدهم قرار گرفت.
سیاوش یزدانی مدافع استقلال که مدتی با تصمیم سرمربی تیم از حضور در تمرینات منع شده بود، پس از عذرخواهی و جلب رضایت ساپینتو از امروز دوباره به جمع سایر بازیکنان پیوست و مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت عصر سه شنبه ۲۶ مهر با حضور در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در جمع دانشجویان حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد. پس از پایان این جلسه جمعی از دانشجویان این دانشگاه در برابر دانشکده علوم سیاسی تجمع کردند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که به نیویورک سفر کرده است؛ صبح چهارشنبه (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) به وقت محلی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع سران کشورهای عضو سخرانی کرد.
«حسین توکلی» گفت: راستش را بخواهید از قدیم آلبوم تمبر کوچکی داشتم که خودم تمبرهایش را جمع نکرده بودم، برای همین همان کسی که آن را به من داده بود از من گرفتش. این بود که بعد از مدتی در من انگیزه‌ای ایجاد شد که خودم تمبر جمع کنم. این ماجرا به بیش از ٢٠سال قبل برمی‌گردد. اوایل این کار برایم سرگرم‌کننده بود و جنبه تفریح داشت، اما کم‌کم علاقه‌مند شدم و هدفمند تمبر‌های مختلفی جمع کردم. بعد‌ها هم به جمع‌آوری انواع سکه و برگ حبوبات علاقه‌مند شدم.
هزاران نفر دیگر در خارج از ورزشگاه جمع شدند و سپس به داخل زمین نفوذ کردند، جایی که برخی از تیرک دروازه‌ها بالا رفتند و زمین مسابقه را به اشغال خود درآوردند.
رئیس جمهور با وجود طوفان شن در جمع مردم روستای کروچان از توابع زهکلوت در جنوب استان کرمان حضور یافت.
یکی از تکایای صنفی خاص و البته قدیمی تهران که عاشقان اهل بیت و ائمه را در روز‌های عزای سیدالشهدا (ع)، دور هم جمع می‌کند تکیه سوپور‌ها (مسجد شیخ علی) در محله دزاشیب است که از گذشته تا حال همه آن را به همین نام می‌شناسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ