سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از احیا، بازسازی و مرمت ۲ هزار رشته قنوات در طرح آبخیز تا جالیز تا پایان سال جاری در کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسوج- رئیس جمهور گفت: ۵۰۰۰ واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا و به چرخه تولید بازگشته اند که این واحدها برای ۱۱۸ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده اند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۱۱ شرکت تولیدی زیر نظر اداره تصفیه و امور ورشکستگی در مرحله احیا و راه اندازی مجدد قرار دارند .
اولین مزایده سال ۱۴۰۲ توسط صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی با حضور مدیرعامل صندوق، اعضای کمیسیون مزایده، نماینده دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی برگزار شد.
این کارشناس بین‌الملل درباره دوستی اتحادیه عرب با ایران برای دور ماندن از خشم ایران در جنگ احتمالی با اسرائیل، تاکید کرد: «اسرائیل دنبال این بود که آمریکا را به جنگ با ایران بکشاند. آمریکایی‌ها، اما تمایلی به این جنگ نداشتند، چون درگیر جنگ اوکراین هستند تا در جنگ نیابتی ناتوی اروپا را وارد جنگ کنند و روسیه را به زانو درآورند. از طرف دیگر جبهه دوم آن‌ها (قبل از جنگ اوکراین) مسئله چین بود که در ابعاد مختلف اقتصادی آمریکایی‌ها را نگران کرده بود.
وزیر میراث‌فرهنگی، با صدور حکمی، شهاب طلایی شکری را به سمت مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی منصوب کرد.
رئیس بهره برداری از عمارت مسعودیه گفت: عملیات مرمت و احیای عمارت تاریخی مسعودیه به زودی انجام می شود.
هفته پایانی لیگ برتر در سال جاری با تغییراتی در بالای جدول همراه بود که استقلال و سپاهان برنده های بزرگ هفته بودند و پرسپولیس که هفته ها صدر را در اختیار داشت به جایگاه سوم سقوط کرد.
بانک جهانی ۱.۷۸ میلیارد دلار به ترکیه برای بازسازی و احیای مناطق آسیب دیده کمک می کند.
شرکت ویرایش ژن کولوسال بیوسایِنسِز در حال حاضر پروژه‌هایی را برای احیاء ماموت پشمالو و گرگ تاسمانی آغاز کرده است. اما دودو نخستین پروژه‌ی آن در رده‌ی پرندگان است و اهمیت زیادی دارد، چون به معنای تغییر تکنیک ویرایش ژن برای تطبیق یافتن با یک تخم بیرونی است.
خرم‌آباد- یکی از گوزن‌های مرکز احیا و پرورش گوزن زرد ایرانی در مجتمع کشت و صنعت لرستان تلف شد.
یک فعال گردشگری در روستای باغو کیش درخواست کرد تا قنات های جزیره احیا شود.
وضعیت دامار هملین، بازیکن تیم بوفالو ویلز از قبل بهتر شده اما هنوز هم بحران به طور کامل پشت سر گذاشته نشده است.
اصفهان- وزیر جهاد کشاورزی در سفر به گلپایگان از اختصاص ۱۴ میلیارد تومان برای توسعه سیستم‌ آبیاری نوین و ۱۰ میلیارد تومان برای احیا و بازسازی قنوات این شهرستان در سال جاری خبر داد.
خرم‌آباد- مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست لرستان از افتتاح مرکز احیا و پرورش گوزن زرد ایرانی در این استان خبر داد.
مدیر مجموعه باغ موزه قصر تهران از مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی، خواستار استفاده از ظرفیت این مجموعه برای بازسازی بند زنان زندان قصر شد.
سرپرست دفتر ریاست و امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست
مشهد ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد از ایجاد کارگروه تخصصی حفظ و احیا آثار تاریخی در اداره این شهرستان خبر داد.
اصفهان-مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دو سال است که با اداره میراث فرهنگی برای مرمت و بازسازی دیواره منارجنبان رایزنی می‌کنیم اما همچنان این مسئله برغم دستور وزیر میراث بلاتکلیف مانده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به مطالعات صورت گرفته از سوی سازمان نوسازی شهر تهران برای محله تاریخی برازجان در منطقه ۱۲ از تهیه و تدوین طرح احیا و بهسازی این محله تاریخی خبر داد.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ کاروانسرای وکیل کرمان با احیاء و بازسازی به جاذبه گردشگری این استان تبدیل شده است.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون مشترک این مجمع، بر ارتقا سلامت اجتماعی و بازسازی، تقویت و تکمیل شبکه بهداشتی و درمانی کشور در سال های برنامه هفتم توسعه تاکید کردند.
رمانداری الیگودرز گفت: از جمله آسیب‌های سیل اخیر، تخریب ۱۰۰ درصدی شبکه آبرسانی منطقه عشایری خلیل آباد الیگودرز است که هر چه سریع‌تر تامین اعتبار و وارد مرحله بازسازی و احیا می‌شود.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: کسب و کارهای آسیب دیده از سیل در فیروزکوه و دماوند احیا می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ