سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص آغاز ثبت‌نام از نامزدهای ریاست این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز متقاضیان در حالی در محل آزمون حضور یافتند که آخرین آزمون هفت ماه قبل برنامه ریزی شده بود و می‌بایست برگزار می‌شد، اما سازمان ناظر با برگزاری اش مخالفت کرد و لغوش نمود. اتفاقی که امروز بار دیگر خورد و حالا با صدور اطلاعیه ای، نکات مختصری در خصوص آن بیان شده است؛ نکاتی که وضعیت آینده را ترسیم نمی‌کند...
سرپرست هیات فوتبال استان تهران آخرین وضعیت برگزاری انتخابات این هیات برای تعیین رئیس جدید را تشریح کرد.
دبیر سازمان لیگ بسکتبال در مورد آخرین وضعیت و شرایط برگزاری لیگ برتر و نقل و انتقالات آن توضیحاتی را ارائه کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با حضور رئیس بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این جلسه موضوع آخرین وضعیت اجرای قانون صدور چک در دستور کار کمیسیون قرار داشت.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج ۱۴۰۲ بررسی و اعلام شد که تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر وارد عربستان شده است.
رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت این هیات در آستانه جام تختی، گفت: آماده برگزاری باشکوه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در شهر ارومیه هستیم.
شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران آخرین وضعیت ترافیکی محدوده اطراف مصلای تهران را پس از برگزاری نماز عید فطر اعلام کرد.
یک رسانه روسی آخرین وضعیت برگزاری مسابقات فوتبال آسیای مرکزی ( کافا) با حضور تیم ملی روسیه را به نقل از فدراسیون ایران اعلام کرد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس‌ شورای اسلامی ارائه داد.
وزیران خارجه ایران و عربستان آخرین وضعیت توافق دوکشور را بررسی کردند.
وکیل مدافع توماج صالحی گفت که پرونده موکلش را بطور کامل خوانده و آماده برگزاری دادگاه است.
ناظران بازی به همراه سرپرست دو تیم استقلال و پیکان برای بررسی وضعیت زمین محل برگزاری در دستگردی حاضر شده‌اند.
آخرین وضعیت برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران و دلایل تعویق این مسابقات از سوی رئیس سازمان لیگ کشتی تشریح شد.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، ضمن صحبت کردن درباره آخرین وضعیت این فدراسیون تازه تاسیس، گفت: متاسفانه برخی‌ها سعی دارند با عناوین مختلف در رشته‌های ما فعالیت کنند که درست نیست.
عبدالله معتمدی، درباره آخرین وضعیت دانشجویان ممنوع‌الورود گفت: دانشگاه علامه‌طباطبائی حدود ۱۰ دانشجوی ممنوع‌الورود در زمان دوره آموزش داشت که امکان حضور در امتحانات به این افراد اطلاع‌رسانی شده است.
پرونده رسیدگی به تخلف آزادکار تیم کشتی امید ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا هفته آینده با تکمیل شدن مدارک و برگزاری دومین نشست انضباطی بسته خواهد شد.
پرونده رسیدگی به تخلف آزادکار تیم کشتی امید ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا هفته آینده با تکمیل شدن مدارک و برگزاری دومین نشست انضباطی بسته خواهد شد.
سخنگوی حزب اتحاد ملت با تشریح آخرین وضعیت حزب متبوع خود پس از دریافت نامه از سوی وزارت کشور گفت: تمامی مفاد مطرح شده در خصوص قانون احزاب را رعایت کرده‌ایم، اما هنوز وزارت کشور معتقد است که نحوه برگزاری کنگره حزب اتحاد ملت ایراد دارد.
یازدهمین و آخرین هفته لیگ برتر پیش از برگزاری جام جهانی در حالی به پایان رسید که باز هم از دو خرید تابستانی آبی‌ها رونمایی نشد.
سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال، درباره آخرین وضعیت درخواست استرالیا از فیبا برای برگزاری بازی با ایران در کشور ثالت، صحبت کرد.
سخنگوی دستگاه قضا در خصوص آخرین وضعیت برگزاری دادگاه اکبر طبری توضیح داد.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ