سرپرست هیات فوتبال استان تهران آخرین وضعیت برگزاری انتخابات این هیات برای تعیین رئیس جدید را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به مراجع تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای مرکزی و بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اضافه شد.
با توجه به نرسیدن تأیید صلاحیت نامزدهای فدراسیون کشتی به وزارت ورزش احتمال تعویق انتخابات این فدراسیون وجود دارد.
مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه هنوز نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهای کشتی و بوکس اعلام نشده، گفت:با مساعدت مرکز حراست این نتیجه را به موقع دریافت می کنیم و تعویقی نداریم.
در حالی که تقریبا یک ماه دیگر دوره چهارساله علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی به پایان می‌رسد بیش از نیمی از نامزدهای این فدراسیون در کمیته تطبیق وزارت ورزش تأیید صلاحیت مدیریتی نگرفتند.
در حالی که تقریبا یک ماه دیگر دوره چهارساله علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی به پایان می‌رسد بیش از نیمی از نامزدهای این فدراسیون در کمیته تطبیق وزارت ورزش تأیید صلاحیت مدیریتی نگرفتند.
در حالی که تقریبا یک ماه دیگر دوره چهارساله علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی به پایان می‌رسد بیش از نیمی از نامزدهای این فدراسیون در کمیته تطبیق وزارت ورزش تأیید صلاحیت مدیریتی نگرفتند.
مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته به دلیل نرسیدن تایید صلاحیت نامزدهای ریاست لغو شد.
وزارت ورزش هنوز تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری را اعلام نکرده و این مسئله باعث نگرانی اهالی این رشته شده است.
اخیرا مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی آیین‌نامه نظارتی این نهاد، مصوبه‌ای را گذرانده که بر مبنای آن، می‌توان گفت مجمع تبدیل به شورای نگهبان دوم خواهد شد؛ البته نه به لحاظ رد و تایید صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی بلکه درباره لوایح و طرح‌هایی که در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرند.
با اعلام تایید صلاحیت نامزدهای شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی تهران، این انتخابات با حضور تنها دو نفر برگزار خواهد شد.
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف گفت: با توجه به نامه دفتر امور مشترک فدراسیون ها به فدراسیون گلف هر 4 نامزد تأیید صلاحیت شدند.
معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد لغو مجمع اسکواش گفت: تایید صلاحیت نهایی نامزدها در حطیه وظایف ما نیست و نهادها خودشان باید پاسخگو باشند.
لیست اسامی نامزدهای احراز شده برای شرکت در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک که تا به امروز احراز شده اند، اعلام شد.
صلاحیت مدیریتی ۱۰ نفر از کاندیداهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری تأیید شد.
صلاحیت ۶ نفر از نامزدهای پست ریاست فدراسیون اسکوش تایید شد تا با مشخص شدن زمان انتخابات از سوی وزارت ورزش به رقابت با یکدیگر بپردازند.
عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال مدعی شد که تأیید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون قطعی نیست.
اسامی داوطلبین ریاست، نواب رئیس و هیات اجرایی پنجاه و یکمین مجمع عمومی انتخابی کمیته ملی المپیک اعلام شد. در میان این اسامی برخی روسای فدراسیون‌ها انصراف دادند!
نام برزگر به عنوان نامزدی که انصراف داده شنیده می‌شد آن هم به این خاطر که ممکن بود حضورش پس از امضای یک بیانیه خاص حاشیه‌هایی را ایجاد کند. پس از لغو انتخابات دوم مرداد خانه سینما به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد برای بررسی صلاحیت نامزدها، فرهاد توحیدی هم تایید نشده است. این فیلمنامه‌نویس و رییس سابق هیات مدیره خانه سینما در تماس ایسنا برای تایید این موضوع صرفا به خنده‌ای بسنده کرد.
ابهام، بهترین واژه برای انتخابات پیش روی فدراسیون است؛ اینکه تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده از سه به دو نفر کاهش پیدا می‌کند یا خیر جوابش در خیابان سئول است.
ارسال نامه مرتبط با صلاحیت قضایی و عدم سوء پیشینه نامزدها به فدراسیون فوتبال درباره تایید صلاحیت تنها دو نفر از نامزدهای حوزه ریاست، شرایط را برای انتخابات هشتم شهریورماه تغییر خواهد داد.
صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل صدور حکم پرونده استفاده غیرقانونی از یک مدیر بازنشسته و مسائل دیگر تایید نشد.
تکلیف تایید صلاحیت های نهایی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال امروز در‌ پایان وقت اداری مشخص خواهد شد.
واکنش پوتین به تحریم‌های اتحادیه اروپا
تبریز- هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای میرمعصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ