توضیحات اعرابی معاون بازرگانی سازمان میادین میوه و تربار استان تهران را در خصوص وضعیت امروز بازار مرغ میدان بهمن را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس بعد از ریزش های متولی هفته گذشته امروز با وضعیت مثبتی روبرو شد.
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش بیش از ۱۸ هزار واحدی مواجه شده و بیشتر نمادهای بازار در وضعیت منفی قرار گرفتند.
امروز بازار سرمایه وضعیت بهتری نسبت به هفته قبل داشت و شاخص کل بورس با رشد مواجه شد.
امروز نمادهای متوسط بازار وضعیت بهتری داشتند و گروه کاشی و سرامیک یکی از گروه های خوب بازدهی بود.
تهران- استاندار تهران گفت: وضعیت فعلی بازار امروز جوابگوی حجم فعالیت و ترددها و جمعیت‌های کنونی نیست و در این حوزه نیازمند بازنگری هستیم.
بازار سرمایه امروز توانست با وضعیت مثبت و صعودی مواجه شود و به جایگاه ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحد برسد.
امروز بازار از روز گذشته متعادل تر شده و بیش از ۶۰ درصد نمادهای بازار سرمایه در وضعیت مثبت قرار داشتند.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش ز ۴۰ هزار واحدی مواجه شده که نشان می دهد بازار در یک روند صعودی مستمر است.
شاخص کل بورس امروز اصلاح 33 هزار واحدی را تجربه کرده اما در این میان نمادهای خودرویی وضعیت بسیار مثبتی را تجربه کردند.
حجت الاسلام فلاحی گفت: امروز وضعیت بازار و مردم خوب نیست و حتی بچه‌های مذهبی و انقلابی از این وضعیت خسته شده‌اند.
بهادری جهرمی تصریح کرد: همان زمان رئیس وقت بانک مرکزی در مورد آثار برجام صراحتاً گفت «تقریباً هیچ» ولی امروز آمارهای اقتصادی نشان می دهد این وضعیت در سایر بخش‌ها نیز وجود داشته و در طول یک دهه اخیر نه تنها پیشرفت نداشتیم بلکه پسرفت نیز کردیم؛ زیرا رقبای ما هم‌زمان در حال پیشرفت بودند و اگر با خلق پول، تورم ایجاد نمی‌شد، سفره مردم کوچک نمی‌شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرای قوانین و مصوبات مجلس گفت: اگر قوانین و مصوبات به درستی اجرایی می‌شدند، امروز شاهد این وضعیت در بازار ارز نبودیم.
اعرابی معاون بازرگانی سازمان میوه و میادین تربار تهران گفت: تقاضای خرید مرغ گرم در بازار مشابه روزهای گذشته افزایش یافته است.
در جلسه ماهانه شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین مدیر استان تشخیص وضعیت بازار، تغییر شرایط و پیش‌بینی آینده را اساسی‌ترین مهارت‌ یک مدیر بیان کرد و گفت: با بکارگیری مناسب این مهارت‌ها می توان در شرایط رقابتی امروز پیشتاز بود.
بازار دیروز وضعیت بهتری داشت و شاخص کل مثبت بود اما نتوانست جبران ریزش روز شنبه را داشته باشد؛ گروه پالایشی بعد از مدت‌ها که روند منفی طی کرد دیروز وضعیت بهتری را سپری کرد.بورس امروز چگونه خواهد بود؟
امروز مطالبی همچون وضعیت بورس فردا چگونه خواهد بود؟، بورس فردا تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی خواهد بود؟، جزییات سومین عرضه لاماری در بورس کالا، نماد‌هایی که از صف فروش به صف خرید نشستند!، تحلیل تکنیکال تکشا و دحاوی ۲۰ آذر ۱۴۰۱، تحلیل گشان امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۱ | همچنان صعودی می‌ماند؟، بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به ۵هزار دلار برسد، ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به وضعیت امروز بازار تهران گفت: یکی از اهداف دشمنان و بدخواهان مردم تعطیل شدن بازار بود که در این رابطه فراخوان‌های بسیاری داده بودند، اما مردم و کسبه با آن‌ها همراهی نکردند.
ایسنا نوشت: امروز (سه شنبه) در تهران اکثر کسب و کار‌ها در محدوده ملاصدرا، امیر آباد، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش تردد‌های مردم در پیاده‌رو‌ها و تهدید کسبه برخی مغازه‌ها به حالت تعطیل در آمدند.
بورس امروز با رشد خفیفی همراه شد اما بازار امروز نسبت به دیروز متعادل همراه شد.
نماینده مردم ماهنشان در مجلس گفت: امروز داروهای وارداتی کم مصرف از دسترس خارج و داروهای معمولی پرمصرف دچار کمبود شده است. وزارت بهداشت مسئول وضعیت کنونی است و باید در این باره پاسخگو باشد.
امروز ۶۶ درصد نمادهای بورسی در وضعیت منفی بودند.
این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه بند بیمه کردن پرتفوی سهامداران حقیقی که در بسته جدید حمایتی آمده راهکار خوبی است، بیان کرد: تورم انتظاری به تهدیدی برای بازار سرمایه ما تبدیل شده است. اسناد خزانه اسلامی "اخزا"ها در بازار با نرخ ۳۰ درصد نیز فروشنده دارند و با این وضعیت، سهم با P/E حدود ۳ هم جذابیت ندارد.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال ارقام قراردادهای بازیکنان و رقم اجاره مسکن ماهانه ۲۵ میلیون تومانی ۳ بازیکن خارجی تیم را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ