وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه امروز از ارائه کمک‌های هوانوردی این کشور به اطفای حریق در جنگل‌های ترکیه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وقوع کودتا در کشور نیجر، دولت انگلیس اعلام کرد که کمک‌های طولانی‌مدت لندن به نیجر را به حالت تعلیق درمی‌آورد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد تا هر زمان که لازم باشد اروپا به حمایت از اوکراین ادامه می‌دهد.
کمک‌های «برنامه جهانی غذا» به بیش از ۲۰۰ هزار تن از فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه باختری به دلیل کسری بودجه قطع می‌شود.
رئیس اقلیم کردستان عراق در جدیدترین موضع گیری درباره ایران اعلام کرد: اقلیم از احدی برای اقدام علیه ایران، حمایت نمی‌کند.
وزارت دفاع کانادا از تخصیص کمک‌های نظامی تازه به اوکراین خبر داد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس،طی مراسمی با حضور رهبران مسلمانان سنی و شیعه گرجستان بسته‌های کمک‌های غذایی ایران را به نیازمندان مسلمان گرجستان اهدا کرد.
اعضای حزب جمهوری‌خواه آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور خواستار پایان کمک نظامی به اوکراین شدند.
یک قانونگذار اوکراینی اعلام کرد که این کشور از ابتدای جنگ با روسیه بیش از ۴۵ میلیارد دلار کمک مالی از غرب دریافت کرده است.
کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین، در آینده نزدیک به حدود ۵۰ میلیارد دلار خواهد رسید.
انتشار تصاویری از محموله های به اصطلاح کمک رسانی انگلیس به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه در شبکه های اجتماعی، موجی از خشم عمومی را ایجاد کرده است.
انتشار تصاویری از محموله های کمک رسانی انگلیس به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه در شبکه های اجتماعی، موجی از خشم عمومی را ایجاد کرده است.
نمایندگان پارلمان فرانسه می‌گویند تداوم کمک‌های نظامی پاریس به ارتش اوکراین، انبارهای مهمات نیروهای مسلح این کشور را خالی کرده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر ترکیه از کمک‌ها و خدمات امدادگران ایرانی در مناطق زلزله‌زده این کشور قدردانی کرد و گفت: کمک‌های دولت و هلال‌احمر ایران به زلزله‌زدگان را هیچ‌وقت فراموش نخواهیم کرد.
ارتش با هواپیماهای ۷۰۷ و سی‌۱۳۰ کمک‌های هلال احمر جمهوری اسلامی و مردم ایران را به دو کشور زلزله ترکیه و سوریه ارسال کرد.
سومین و چهارمین مرحله از کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای مردم زلزله زده سوریه و ترکیه توسط دو فروند هواپیمای ۷۰۷ و سی۱۳۰ نیروی هوایی ارتش ارسال شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ارسال کمک‌های نقدی و محموله کمک‌های کالایی مردم نیکوکار به مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی خبر داد.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: توزیع 4800 بسته غذایی بین پناهجویان کشور افغانستان در شهرستان‌های زاهدان و سراوان انجام گرفت.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: توزیع 4800 بسته غذایی بین پناهجویان کشور افغانستان در شهرستان‌های زاهدان و سراوان انجام گرفت.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه واشنگتن در نقاط مختلف جهان، نمایندگان دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات خواستار افزایش کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین و تایوان شدند.
مقامات و منابع محلی می‌گویند بخش زیادی از سلاح‌ها و تسلیحاتی که آمریکا و کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، در بازارهای سیاه فروخته و به آفریقا منتقل می‌شود.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال ۱۸۰ میلیارد تومان کمک هزینه دارو درمان توسط مددکاران و داوطلبان هلال احمر به بیماران نیازمند بصورت بلاعوض انجام شده است‌.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال ۱۸۰ میلیارد تومان کمک هزینه دارو درمان توسط مددکاران و داوطلبان هلال احمر به بیماران نیازمند بصورت بلاعوض انجام شده است‌.
نخست‌وزیر انگلیس می‌گوید حجم کمک‌های نظامی این کشور به اوکراین به ۳.۶ میلیارد دلار رسیده و احتمالا در سال آینده هم افزایش یابد.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در گفت‌گوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای اوکراینی خود، درباره ارسال کمک‌های نظامی بیشتر به کی‌یف بحث شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ