بنابر اعلام مرکز اورژانس تهران، میزان مراجعات شهروندان به اورژانس بیمارستان ها در هفته جاری افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ساپکو با بیان این که تمام ظرفیت و توان شبکه تامین ایران خودرو به کار بسته شده تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به شبکه خدمات پس از فروش به حداقل ممکن کاهش یابد، تصریح کرد: هیچ یک از مشکلات کمبود ارز، انرژی و سایر مشکلات محیطی حوزه خودرو تاثیری بر تداوم جریان عبور مستقیم تولید نخواهد داشت.
سید احسان خاندوزی گفت: همه مراجعات و دریافت مجوزها را به صورت الکترونیک تبدیل کرده‌ایم.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از کاهش ۷۰ درصدی مراجعات مردمی با باز طراحی فرایند ثبت شرکت‌ها، خبر داد.
مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور در برنامه ملاقات مردمی با ۱۴۸ نفر از مراجعان دیدار و به مسائل و مشکلات مطرح در پرونده‌های قضائی آن‎ها رسیدگی کردند.
مسئولین قضائی دادگستری استان تهران در ملاقات مردمی این هفته با بیش از ۱۶۳ نفر از متقاضیان دیدار کردند.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت مراجعان به مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر در تهران از ارائه ۲۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین تکلیف بیش از ۱۳۵ هزار پرونده مسن در سطح استان تهران با هدف کاهش آسیب‌های مختلف و کسب رضایت مراجعان خبر داد.
به گفته وزیر بهداشت، از آغاز سال جدید تاکنون مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی رشد ۵۹ درصدی داشته و حدود ۲۷ هزار پزشک متخصص و ۴ هزار و ۵۰۰ پزشک فوق تخصص در این ایام مشغول به فعالیتند که این آمار، فقط مربوط به ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی است و حال آن که مجموعا هزار و ۶۶ بیمارستان در ایام نوروز و تعطیلات آماده خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم هستند.
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری با اشاره به روند کاهشی تعداد مراجعات در شب چهارشنبه آخر سال گفت: چهار نفر از مصدومان با سوختگی درجه سه، بستری شدند.
مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران از برپایی میز خدمت بنیاد شهید به مناسبت دهه فجر خبر داد.
دادستان تهران در ملاقات مردمی، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۱۲۷ نفر از شهروندان رسیدگی کرد.
معاونین قضائی دادگستری استان تهران، در سی و چهارمین جلسه ملاقات مردمی پاسخگوی مطالبات و مسائل حقوقی و قضائی ۱۲۷ نفر از مراجعان بودند.
کریمی درباره میزان مراجعات بیمارستانی کرونا، گفت: در بیمارستان هر کسی که با علائم بیماری تنفسی مراجعه می‌کند، بلافاصله از او تست نمی‌گیرند؛ بنابراین می‌توان گفت روزانه ۱۰ هزار مراجعه روزانه در حوزه کل بیماران تنفسی داریم که به بخش سرپایی مراجعه می‌کنند. از این تعداد حدود ۳۰۰ نفر در روز بستری می‌شوند.
معاون بهره‌برداری ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با تشریح وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی در 9 ماهه سال۱۴۰۱ گفت: یک میلیون و ۲۶۹ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر مراجعه کرده‌اند.
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه اولویت اصلی هدف از حضور مشاوران روحانی در کلانتری‌ها برای ارائه مشاوره به نیرو‌های کادر و وظیفه است، تصریح کرد: چنانچه افرادی خارج از کارکنان کلانتری‌ها نیز درخواست مشاوره داشته باشند به این افراد نیز توسط روحانیون مشاور، مشاوره داده می‌شود. البته در کلانتری‌ها مشاورانی در دوائر مشاوره کلانتری‌ها برای ارائه خدمات به مراجعان وجود دارد.
اگر تا پیش از این مراجعات برای مواردی ازجمله سرماخوردگی به مراکز دولتی کمتر بود و بیماران ترجیح می‌دادند درمان‌های ساده را در درمانگاه‌های خصوصی با پرداخت ویزیت انجام دهند، اما حالا آنقدر مشکلات اقتصادی بالا رفته که گروه بزرگی از بیماران ترجیح می‌دهند ساعت‌ها معطلی در بیمارستان‌های دولتی را به جان بخرند تا مجبور نشوند ویزیت‌های ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی بخش خصوصی را پرداخت کنند.
رحیمی تصریح کرد: در راستای خدمتگزاری امروز فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور در سامانه ۱۹۷ پاسخگوی سوالات و مشکلات مراجعان بودند.
توضیحات دکتر مهدی فروزش مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان تهران را در خصوص مدارک مراجعات مکرر مرحوم امینی به متخصصان پزشکی را مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران از افزایش ۸ درصدی مراجعان به مراکز معاینه فنی در نیمه اول امسال خبر داد.
رئیس قوه قضاییه در جهت مقابله قاطعانه با مرتکبان جرائم و سرقت‌های خشن و تضمین امنیت روانی شهروندان، به مدت ۳ ساعت از دادسراهای ناحیه ۲۷ تهران (امور جنایی – ویژه قتل) و ناحیه ۳۴ تهران (ویژه سرقت) بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان در این واحد قضایی و پیشبرد امور در آنها قرار گرفت.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره)، سه دلیل اصلی مراجعات نیازمندان به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری را اعلام کرد.
درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۹۲ نفر از مراجعان در جلسه ملاقات مردمی مسئولان دادگستری استان تهران رسیدگی شد.
ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باعنایت به افزایش تقاضای سفر در ماه پایانی فصل تابستان و افزایش مراجعات خودرو‌ها به مراکز معاینه فنی جهت کنترل وضعیت ایمنی، این ستاد جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.
مدیرکل پزشکی‌قانونی استان تهران درباره میزان مراجعه به دلیل نزاع می‌گوید: در سه ماه نخست سال‌جاری ۲۶هزار و ۱۲۵ نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی‌قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مراجعان به دلیل نزاع به مراکز پزشکی‌قانونی ۲۴هزار و ۳۲۸ نفر اعلام شده بود، ۷ درصد افزایش یافته است. براساس گزارش اداره کل پزشکی‌قانونی استان تهران از کل مراجعان به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع در سه ماهه نخست سال‌جاری، ۱۶هزار و ۵۱۱ نفر مرد و ۹۶۱۴ نفر زن بوده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ