نماینده آمریکا در ناتو طی سخنانی گفت که اوکراین و کشورهای ناتو با کمبود اسلحه و تجهیزات نظامی مواجهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیپلمات‌های ارشد ترکیه و ایالات متحده به صورت تلفنی درباره اوکراین و گسترش ناتو گفتگو کردند.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای تصریح کرد: حمله صبح امروز با هواپیماهای بدون سرنشین به‌مسکو بدون کمک ایالات متحده و ناتو به کی‌یف امکان‌پذیر نبود.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
معترضان در ایتالیا در اعتراض به سیاست‌های جنگ‌طلبانه ناتو در جنگ اوکراین، پرچم آمریکا و اتحادیه اروپا را آتش زدند.
این گروه همچنین وارد خاک ناتو شد و در ماه فوریه مخفیانه با «رابط‌های ترکیه‌ای» در تلاش برای دریافت سلاح برای جنگ در اوکراین ملاقات کرد؛ اما مشخص نیست که آیا آنها توانستند به تسلیحات دست پیدا کنند یا خیر؟ اما همچنین بخشی از این اسناد نشان می‌دهند که کشور مالی در غرب آفریقا به‌عنوان یک جایگاه دریافت تسلیحات از ترکیه مطرح بوده است. در این اسناد از قول یکی از کارمندان واگنر نقل شد که این شرکت بیش از ۱۶۴۵پرسنل در مالی دارد.
نماینده دائم چین در سازمان ملل ضمن درخواست آتش بس در جنگ اوکراین خواستار شروع مذاکرات صلح در اسرع وقت شد.
ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو دو روز پیش گفته بود نیاز‌های تسلیحاتی اوکراین فراتر از سطح تولید صنایع دفاعی کشور‌های غربی است. وی افزوده بود که اوکراین سریعتر از آنچه متحدانش برای تامین سلاح در توان دارند مجبور به مصرف مهمات و سلاح می‌شود.
وزیر دفاع آمریکا برای حضور در جمع همتایان خود از کشورهای عضو ناتو و بررسی بحران اوکراین راهی آلمان شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: آمریکا و ناتو می‌کوشند تا ژاپن و کره جنوبی را به بحران اوکراین بکشانند.
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که اقدام آمریکا و ناتو در تامین تسلیحات برای اوکراین با هدف حمله به خاک مسکو، به واکنش تلافی‌جویانه روسیه و استفاده از جنگ‌افزارهای قدرتمندتر می‌انجامد.
رئیس جمهور کرواسی مدعی شد که ناتو در اوکراین یک «جنگ نیابتی» علیه مسکو به‌راه انداخته است و او نمی‌خواهد «برده آمریکا» باشد.
صدها نفر از مردم آمریکا در شهر نیویورک در اعتراض به کمک‌های نظامی و مالی دولت این کشور به اوکراین، تجمع کردند.
رئیس جمهور کوبا ریشه درگیری ها در اوکراین را به سیاست های تهاجمی آمریکا و ناتو نسبت داد.
مقامات آمریکا و ناتو در تلاش هستند با کمک به بازپس گیری خرسون، اوکراین را در موضع قدرت در مذاکره با روسیه قرار دهند.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین گفت: ناتو به سمت شرق گسترش پیدا کرد و به روسیه درباره این گسترش دروغ گفت. آن‌ها در اوکراین یک کودتا برپا کردند، از نازی‌ها، نئونازی‌ها و راست افراطی حمایت کردند. همان کاری بود که در سوریه کردند، از داعش در سوریه و در ۱۹۰۸ از القاعده در افغانستان و در ۱۹۹۰ از کنترا‌ها در نیاکاراگوئه حمایت کردند. آمریکا و متحدان آن سابقه‌ای طولانی در حمایت از عوامل افراطی در جهان دارند.
دبیرکل ناتو دلیل اصلی تداوم حمایت آمریکا از اوکراین در جنگ این کشور با روسیه و همچنین لزوم شکست مسکو در این جنگ را افشا کرد.
رئیس پارلمان روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: اوکراین توسط ناتو اشغال شده و به مستعمره آمریکا تبدیل شده است.
رئیس پارلمان روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: اوکراین توسط ناتو اشغال شده و به مستعمره آمریکا تبدیل شده است.
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه اقدامات ضد روسی ناتو و متحدانش در جهت حمله سایبری به روسیه را هدف انتقاد قرار داد.
دبیرکل ناتو درباره ادعای استفاده اوکراین از «بمب کثیف» با وزرای دفاع آمریکا و انگلیس گفتگو کرد.
دبیرکل ناتو درباره ادعای استفاده اوکراین از «بمب کثیف» با وزرای دفاع آمریکا و انگلیس گفتگو کرد.
مدیر اسبق اداره اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌اِی) می‌گوید که این کشور و متحدانش حتی اگر هیچ تهدیدی هم متوجه اعضای ناتو نباشد، باز هم ممکن است به طور مستقیم وارد جنگ اوکراین شوند.
وزیر دفاع آمریکا بار دیگر بر رویکرد جنگ طلبانه این کشور و دیگر متحدان غربی آن برای تداوم درگیری ها در اوکراین تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ