سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: آمریکا و ناتو می‌کوشند تا ژاپن و کره جنوبی را به بحران اوکراین بکشانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که دست آمریکا و ناتو در اوکراین بیش از حد بسته شده است و در نتیجه تهدید مستقیم نیجر به حمله و سرنگونی حکومت نظامی جدید این کشور، موثق و معتبر نیست.
رئیس دومای روسیه اعلام کرد که آمریکا و ناتو از سالها پیش تلاش زیادی علیه روسیه آغاز کردند.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید با تلاش سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا شرایط موجود در حال حرکت به سمت رویارویی مستقیم روسیه و ناتو است.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای تصریح کرد: حمله صبح امروز با هواپیماهای بدون سرنشین به‌مسکو بدون کمک ایالات متحده و ناتو به کی‌یف امکان‌پذیر نبود.
تحلیلگر مطرح جهان عرب با اشاره به شورش فرمانده گروه واگنر علیه رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که دست‌های آمریکا و کشورهای عضو ناتو در طرح ریزی این شورش نمایان است.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید آمریکا و کشورهای عضو ناتو به دنبال این هستند تا آسیای مرکزی را به بستری برای تهدید علیه مناطق جنوبی روسیه تبدیل کنند.
معترضان در ایتالیا در اعتراض به سیاست‌های جنگ‌طلبانه ناتو در جنگ اوکراین، پرچم آمریکا و اتحادیه اروپا را آتش زدند.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد هر گونه اقدام غرب علیه نیروهای و اتباع این کشور در مولداوی مصداق حمله به این کشور تلقی خواهد شد.
نماینده دائم چین در سازمان ملل ضمن درخواست آتش بس در جنگ اوکراین خواستار شروع مذاکرات صلح در اسرع وقت شد.
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که اقدام آمریکا و ناتو در تامین تسلیحات برای اوکراین با هدف حمله به خاک مسکو، به واکنش تلافی‌جویانه روسیه و استفاده از جنگ‌افزارهای قدرتمندتر می‌انجامد.
نماینده آمریکا در ناتو طی سخنانی گفت که اوکراین و کشورهای ناتو با کمبود اسلحه و تجهیزات نظامی مواجهند.
رئیس جمهور کوبا ریشه درگیری ها در اوکراین را به سیاست های تهاجمی آمریکا و ناتو نسبت داد.
مقامات آمریکا و ناتو در تلاش هستند با کمک به بازپس گیری خرسون، اوکراین را در موضع قدرت در مذاکره با روسیه قرار دهند.
دبیرکل ناتو دلیل اصلی تداوم حمایت آمریکا از اوکراین در جنگ این کشور با روسیه و همچنین لزوم شکست مسکو در این جنگ را افشا کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا و ناتو به دنبال حل مشکلات خود با روسیه از طریق ایتالیا هستند.
سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده و ناتو نسبت به در اختیار داشتن تسلیحات هسته‌ای توسط روسیه احساس ترس دارند.
وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: آمریکا و ناتو عراق را نابود و در لیبی هرج و مرج ایجاد کردند.
در ادامه هشدارهای لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینچ خاک و قلمروی کشورهای عضو ناتو دفاع خواهند کرد.
در ادامه هشدارهای لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینج خاک و قلمروی کشورهای عضو ناتو دفاع خواهند کرد.
ریابکوف: رویارویی آشکار با آمریکا و ناتو به نفع روسیه نیست و مسکو امیدوار است که دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا خطرات تشدید تنش بر سر اوکراین را درک کند.
پیش از عربستان، آمریکا، انگلیس و ناتو نیز در اقدامی هماهنگ این حمله ادعاییی را محکوم کرده بودند. انگلیس در بیانیه‌ای مدعی شده بود که مرکز امنیت ملی سایبری این کشور با اطمینان قریب به یقین هکر‌های مرتبط با جمهوری اسلامی را مسئول حمله سایبری گسترده به نهاد‌های دولتی آلبانی در ماه ژوئیه امسال می‌داند.
رئیس‌جمهور روسیه در نشست بین‌المللی امنیتی در مسکو با انتقاد شدید از سیاست‌های آمریکا و غرب تأکید کرد که هژمونی غرب در حال افول بوده و ناتو در حال سازماندهی خود در شرق است.
وزیر دفاع آمریکا بار دیگر بر رویکرد جنگ طلبانه این کشور و دیگر متحدان غربی آن برای تداوم درگیری ها در اوکراین تاکید کرد.
بر اساس این سند، طالبان تنها روزهای استقلال افغانستان، شکست جماهیر شوروی سابق و شکست آمریکا و ناتو از گروه طالبان را روزهای تعطیلی عمومی تعیین کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ