اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درجلسه‌ای با حضور رئیس جمهور ابعاد مختلف مسائل فرهنگی کشور را ناظر بر ۴ محور اصلی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای این شورا مورد بررسی قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست این فراکسیون، گفت: اعضا خواستار اخراج سفرای سوئد و دانمارک در پی هتک حرمت مجدد قرآن کریم در این کشورها شدند.
رابرت وود نماینده آمریکا در این نشست از اعضای شورای امنیت خواست تا در رای گیری خود به اوکراین اجازه دهند در جلسه شورای امنیت با موضوع قطعنامه ۲۲۳۱ صحبت کند.
رئیس جمهور به عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان همکاری شانگهای در بیست و سومین اجلاس سران این سازمان که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی‌نو برگزار می‌شود، سخنرانی میکند.
در نشست امروز سران اتحادیه اروپا با اعضای ناتو و مقامات اوکراین، پیرامون شورش اخیر گروه «واگنر» در روسیه صحبت شد.
نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی برگزار شد که در مورد نیمی از دستور جلسه تعیین شده،  مصوبات لازم حاصل نشد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نخستین جلسه خود بررسی گزینه های سرمربیگری این تیم را در اولویت قرار دادند.
اولین جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال عصر امروز برگزار خواهد شد.
نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی با وزیر امور خارجه کشورمان و مدیران ارشد این وزارتخانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
مدیران کل استان ها، روسای ادارات و مدیران مدارس با حضور در نشست مجازی که امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه برگزار می شود، می توانند از جزییات نحوه رسیدگی به اعتراض معلمان مطلع شوند.
طی نشست دبیرکل سازمان همکاری شانگهای و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری قرار است تعاملات فناورانه ایران و اعضای سازمان همکاری‌های شانگهای رونق بگیرد.
نشست رئیس جمهور با جمعی از اعضای «جامعه وعاظ و مبلغان»
نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در تهران برای انتخاب سرمربی تیم ملی آغاز شده است.
اعضای ستاد و کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز برگزار شد.
درگیری ریکاردو ساپینتو با یکی از اعضای هیئت فوتبال و همینطور یگان ویژه سبب شد حتی پس از سوت پایان مسابقه در کرمان، حواشی مسابقه ادامه‌دار باشد.
رئیس مجلس صبح امروز و پیش از آغاز سیزدهمین اجلاس روسای مجالس آسیایی با اعضای هیئت ایرانی حاضر در این اجلاس دیدار و گفتگو کرد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نشست خود از سرمربی تیم فوتبال این باشگاه حمایت کردند.
اولین نشست هیات رئیسه و اجرایی  کمیته ملی پارالمپیک ( دویست و دومین جلسه پیاپی ) با حضور اعضای جدید به ریاست دکتر کارگری برگزار شد.
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
نشست جدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی فردا برگزار می‌شود که بررسی آئین‌نامه تدفین المپین‌ها در قطعه نام آوران یکی از محورهای این نشست خواهد بود.
در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس، اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی طی سال‌ها ۹۰ تا ۹۹ مشخص شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست عصر امروز اعضای ناظر مجلس در کمیته ها، دبیرخانه‌ها و شورا‌های عالی را مشخص کردند.
در این نشست که به درخواست فلسطین و پس از سه روز درگیری در غزه برگزار شد، تور وینسلند، فرستاده صلح سازمان ملل درامور خاورمیانه نسبت به عواقب «ویرانگر» درگیری‌ها در صورت از سرگیری آن هشدار داد و تأکید کرد که آتش بس فعلی "شکننده" است.
اعضای هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی نشست مشترکی با حضور رئیس کمیسیون صنایع مجلس و معاون تجارت و خدمات وزارت صمت برگزار کردند.
عصر چهارشنبه 25 خرداد ماه جلسه تودیع و معارفه معاون و سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، معاونان، مدیران ستاد و مجتمع‌های 3 گانه در محل شرکت مس برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ