درحال‌حاضر افزون بر لوگوی X که روی تصویر پروفایل صفحه توییتر دیده می‌شود، نام این اکانت هم به X تغییر کرده و اکانت‌های زیرمجموعه سازمان توییتر هم به‌جای لوگوی پرنده آبی، با لوگوی X دیده می‌شوند. البته هندل یا نام کاربری این اکانت همچنان Twitter باقی مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
باشگاه تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس دست به اقدام عجیبی زد.
به‌دنبال شکایت همسایگان ساختمان توییتر در سان‌فرانسیسکو، لوگوی X از بالای این ساختمان برداشته شد.
حضور سعید آقایی در تراکتور اعتراض بعضی هواداران را به دنبال داشته است.
همسر لیونل مسی دلیل شادی گل اخیر او را در یک استوری اینستاگرامی فاش کرد.
هواداران لیورپول نگران جدایی تیاگو آلکانتارا از این تیم شده‌اند، چرا که هافبک اسپانیایی لوگوی لیورپول را از بیو اینستاگرام خود برداشته است.
لوگوی جدید کمیته ملی المپیک به صورت ساده شامل تنها پرچم ایران و پنج حلقه المپیک طراحی شده است.
جام قهرمانی با دستان امیرحسین روشنک در استیج قرار گرفت.
در حاشیه مراسم قرعه کشی، از لوگوی جام ملت های آسیا 2023 قطر رونمایی شد.
همکاری کمپانی EA و لالیگا به تغییر نام لیگ اسپانیا در فصل آینده خواهد انجامید. لوگوی جدید هم به صورت غیررسمی رونمایی شده است.
گوگل دودل (Google Doodle)، در واقع تغییرات موقتی لوگوی اصلی گوگل را نشان می‌دهد. معمولا گوگل در مناسبت‌های خاص از جمله آغاز سال نو میلادی، نوروز، تولد یا درگذشت برخی چهره‌های مهم و برخی اتفاقات مهم، تغییراتی در لوگوی اصلی خود می‌دهد. برای مثال همزمان با تولد انیستن یا برخی چهره‌های شناخته شده در حوزه‌های مختلف، لوگوی گوگل تغییر می‌کند.
تراکتور ستاره پرسپولیس را از لوگوی این تیم حذف کرد
فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی از نمادهای والیبال سالنی و ساحلی بازی‌های المپیک 2024 پاریس رونمایی کرد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، با بوسه‌ای که بر لوگوی این تیم زد آتش خشم اتلتیکو مادرید و هوادارانش را شعله‌ور کرد.
بعضی مواقع پیدا کردن یک لوگو یا یک عکس بدون داشتن پس‌زمینه کار بسیار طاقت‌فرسایی می‌شود و هر کدامی را که بازمی‌کنید، دارای یک پس‌زمینه است.
فدراسیون فوتبال ایتالیا به طور رسمی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.
کمپانی آدیداس ویدئویی از تولید پیراهن‌های جدید تیم ملی آرژانتین که سه ستاره روی لوگوی فدراسیون فوتبال این کشور دیده می‌شود، را منتشر کرد.
تیم ملی تا دقایقی دیگر با پرواز هواپیمایی قطر تهران را به مقصد دوحه ترک می‌کند.
روی پیراهن بارسلونا برای بازی یکشنبه مقابل رئال مادرید، لوگوی دریک، خواننده کانادایی مشهور، درج شده است.
لوکادیا امروز در دفتر رضا درویش این پیراهن را برتن کرد و در حالی که با انگشت به لوگوی پرسپولیس اشاره می‌کرد، تصویری را به ثبت رساند که می‌تواند سوژه جذاب باشگاه پرسپولیس برای فروش اورجینال پیراهن‌های این فصل قرمزپوشان باشد.
لوکادیا امروز در دفتر رضا درویش این پیراهن را برتن کرد و در حالی که با انگشت به لوگوی پرسپولیس اشاره می‌کرد، تصویری را به ثبت رساند که می‌تواند سوژه جذاب باشگاه پرسپولیس برای فروش اورجینال پیراهن‌های این فصل قرمزپوشان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ