کاپیتان سابق تیم استقلال در توییتی نوشت: جاوید نام حمیدرضا الداغی به ما راه معرفت و انسانیت را نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از بازی مسی در حاشیه با خبرنگاران مصاحبه کرد و سپس آنتونلا گونزالس گزارشگر زن با هیجان توییت کرد:
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
علیرضا بیرانوند: اکانتی در توییتر ندارم و این توییت، صحبت‌‌‌های من نیست!
ماجرا از آنجا آغاز شد که براساس توییت ایلان ماسک، حساب‌های تأییدنشده یا عادی تو‌ییتر روزانه فقط می‌توانند ۶۰۰ پست را مشاهده کنند و این میزان برای حساب‌های تأییدنشده «جدید» ۳۰۰ پست در روز است. کاربرانی که هزینه سرویس توییتر بلو را پرداخت کرده‌اند و تیک آبی دارند، قادر خواهند بود تا ۶۰۰۰ پست در روز را مشاهده کنند!
توییت برنامه فوتبال ۱۲۰ که ادعای شبکه ورزش مبنی بر بازگشت این برنامه را رد می‌کند.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک توییت نسبت به یک جریان خاص موضع گرفت.
حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس توئیت جدیدی منتشر کرده است.
عارف غلامی در توییتر یک توییت جدید منتشر کرده است.
توییت جدید مهدی طارمی درباره ماجرای مسومیت دانش آموزان ایرانی
فدراسیون فوتبال قطر در یک توییت به حضور الهلال در این کشور واکنش نشان داد.
ایلان ماسک به تازگی در توییتی برخورداری از اینترنت وایرلس را در پایین‌ترین نقطه هرم، پایین‌تر از نیاز‌های زیستی، چون خوراک و خواب قرار داده است.
به نظر می‌رسد باشگاه یوونتوس تمایل دارد ارتباط خود را با بازیکن سابقش، کریستیانو رونالدو، حفظ کند.
ماجرای بازگرداندن خانواده علی دایی از مقصد دوبی همچنان با حاشیه‌های زیادی پیگیری می‌شود و در تازه‌ترین آن‌ها یکی از خبرنگاران صدا و سیما به شهریار فوتبال ایران اتهام زده است.
حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
توییت‌های چندی قبل وزیر خارجه به زبان‌های چینی و فارسی در حمایت از سیاست چین واحد و انتقاد از استقلال و جدایی تایوان با توجه به موضع اخیر چین در فضای مجازی مورد توجه واقع شده است.
ایکر کاسیاس، اسطوره فوتبال اسپانیا به برد ایران مقابل ولز واکنش نشان داد.
وریا غفوری در واکنش به فوت خدانور لجه‌ای، توئیتی منتشر کرد
مجتبی پوربخش مجری و تهیه‌کننده تلویزیون در توییتر خود، مطلبی منتشر کرده است که در فضای مجازی پربحث شده است.
محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر توییت منتسب به خودش را تکذیب کرد.
دیاریو اسپورت امروز دو توییت قدیمی از مارکو آسنسیو منتشر کرد که در آنها از بارسلونا و لیونل مسی تمجید کرده بود.
هواداران منچستریونایتد از توییت ایلان ماسک درباره خرید این باشگاه، که بعدا ادعا شد شوخی بوده است، عصبانی هستند و می‌گویند باشگاه‌شان به وضعی افتاده که مایه تمسخر باشد!
توییت پیتزا دومینو با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده و خیلی‌ها آن را به موقع و هوشمندانه قلمداد کرده اند و این توییت را کنایه مناسبی به ناکامی‌های آبی پوشان لندنی در بازار نقل و انتقالات دانسته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ