اهواز - مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم تا مثل هرسال و هر مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم به حقمان برسیم چون دیگر حق اشتباه کردن نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتنهام در دیدار مقابل منچستریونایتد در دقایق اول نیمه دوم توسط په‌په سار، هافبک سنگالی‌اش به گل رسید.
پاکو خمس به تصور انگیزه بالا تمامی بازیکنانی که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند در ترکیب تیمش قرار داد.
یکی از روش‌های اصلی افزایش سرمایه شرکت‌ها در بازار بورس افزایش سرمایه از طریق آورده‌ی نقدی سهامداران و انتشار حق تقدم است. در این گزارش به حق تقدم‌هایی که در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت‌ها تصویب شده است و تا پایان شهریور ۱۴۰۲ مهلت دارند پرداخته شده است.
بازیکن گیلانی تیم فوتبال ذوب آهن به شدت نسبت به امکانات زیرساختی ورزشگاه سیروس قایقران و چمنش معترض است.
قائمشهر- مربی تیم نساجی مازندران حق نساجی را کسب سه امتیاز در بازی مقابل پیکان تهران دانست و گفت: بدشانس بودیم.
مالک تراکتور می‌گوید در صورت پرداخت حق پخش، باشگاه‌های ایرانی هم می‌توانند مثل تیم‌های عربستانی بازیکن جذب کنند.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس می‌گوید: در قرآن آمده «وَ لِلَّهِ عَلَی النَّاسِ حِجُّ الْبَیْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَیْهِ سَبِیلاً» حج بر کسی واجب است که مستطیع باشد؛ یعنی مستطیع مالی، جسمی و عقلی. پس اینکه بیاییم طلب ارزی مملکت که حق ملت است را برای حجاج یعنی افرادی که باید مستطیع مالی باشند، خرج کنیم، حتماً کار اشتباهی است.
پپ گواردیولا با اشاره به تصمیمش برای بازی ندادن به رودری در فینال 2021 لیگ قهرمانان گفت، همیشه حق با نفر برنده است و بازنده در اشتباه است.
کشتی‌گیر سنگین وزن کشورمان گفت: متأسفانه قضاوت اشتباه داور باعث به وجود آمدن حاشیه در جام تختی شد و من و جان محمدی هیچکدام مقصر نبودیم.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس و شکست سپاهان حساسیت در صدر جدول به اوج رسید و در هفته های باقی مانده هیچ تیمی حق اشتباه ندارد.
بهترین فرصت برای اثبات درستی ادعای همیشگی قلعه نویی فرا رسیده: در حق من جفا شده.
بازیکن هوادار می گوید در دیدار با پرسپولیس کیفیت تیمشان را به اهالی فوتبال نشان دادند.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد بازیکنانش در پایان بازی عنوان کرد که باید از بازیکنانی که اشتباه فردی می کنند حمایت کرد.
قبول کنیم که اشتباه کردیم. این به انصاف نزدیک‌تر است. سیاستمداران رسمی و نزدیک به قدرت در ایران در چاهی افتادند که پیش از آن خودشان برای دیگران کنده بودند. حال اینکه اساسا ورود دولت به مفهوم عام آن اعم از قوه مجریه، قوه مقننه و شورای نگهبان به امر بررسی صلاحیت به صورت کیفی و اعمال نظر، سلیقه شخصی یا تشخیص فردی آشکارا موجب سلب حق اعزام نماینده از سوی ملت به مراکز حکمروایی می‌شود و موضوع امکان نمایندگی در اننخابات را با چالش مواجه می‌سازد.
ملوان اگر اشتباه نکنم در پنج‌شش بازی گل نخورده و نباخته بود و اگر روزبه چشمی آن توپ را از روی خط در‌نمی‌آورد، مشخص نبود قرار است چه اتفاقی رخ دهد
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به اروپایی‌ها، گفت: ما وقتی دوستی می‌کنیم بسیار زیبا، جوانمردانه، وفادارانه و فداکارانه و وقتی هم دشمنی می‌کنیم، جوانمردانه، قدرتمندانه و تمام کننده. شما اشتباه کردید که امروز به میدان نظام و ملت و سپاه اینگونه واضح آمدید، شما چه حق دارید در امور داخلی ایران عزیز دخالت می‌کنید؟
شاهین توکلی اشتباهات داوری بازی تیم‌شان مقابل نساجی را فاجعه می‌داند و می‌گوید حق مس رفسنجان خورده شده است.
اشتباه وحشتناک داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، باعث شد برتری زودهنگام این تیم مقابل اورتون از دست برود.
محمدرضا قنبرطلب، شاکی پرونده ماهان صدرات: او می‌گوید اشتباه کردم و چه اعدام بشوم یا نشوم، تو من را ببخش. به‌معنای واقعی کلمه پشیمان است. من به‌عنوان سربازی که همواره در راستای منویات رهبری و در جهت تحکیم نظام گام برداشته‌ام از رهبری و رئیس‌ قوه قضائیه عاجزانه استدعا می‌کنم با توجه به اظهار ندامت قلبی متهم، نظام از حق خود در برخورد با ماهان بگذرد. مطمئن هستم که این رأفت و گذشت در جامعه اثربخش خواهد بود.
محسن آذرباد می‌گوید حق مس رفسنجان در این بازی شکست نبوده است.
اقدام عربستان‌سعودی اثبات می‌کند که در زمینه سفر بایدن به عربستان حق با منتقدان بود و مشاوران کاخ سفید سخت در اشتباه بودند؛ موضوعی که از درک نادرست سیاستمداران آمریکا از خاورمیانه نشان دارد.
هافبک استقلال نسبت به اتفاقات دیدار با فولاد معترض است و مدعی است حق تیمش در این جدال نادیده گرفته شده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در بازی با ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا حق اشتباه نداریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در بازی با ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا حق اشتباه نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ