اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازگشتم به تیم دست من نیست که انجامش دهم.
سرپرست باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های ساپینتو، واکنش نشان داد.
نادیا خمس، دختر پاکو خمس، در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی صحبت‌های جالبی در خصوص دیدار خود با جرارد پیکه مطرح کرد.
همسر مرحوم حجازی با تشکر از مهدی تاج بابت ابراز لطف به اسطوره استقلال، از روابط خوب بین دو طرف صحبت کرد.
مربی فولاد در نشست خبری خود قبل از بازی با هوادار، به تمجید از سرمربی تیم ملی پرداخت و او را دارای توانایی های لازم برای عبور از این مقطع فوتبال ایران دانست.
سرمربی سابق استقلال در گفتگو با ورزش سه موضعی حمایتی در قبال سرمربی پرتغالی آبی‌ها اتخاذ می‌کند.
محمود فکری صحبت‌هایی جنجالی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی، دوران حضورش در استقلال و احتمال مربی‌گری‌اش در تیم ملی امید مطرح کرد.
سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز می‌گوید عملکرد و تصمیمات داوران در لیگ دسته اول او را کلافه و عصبانی کرده است.
انتشار بخشی از صحبت‌های مازیار لرستانی درباره ازدواج و تبریک پدرش در روز مرد به او قبل از فوتش در حاشیه حضورش در یک برنامه اینترنتی با اجرای کمال تبریزی، کارگردان معروف در فضای مجازی فراگیر شده است.
سرمربی خبرساز لیگ دسته اول معتقد است چوکا اگر قرار باشد در لیگ دسته اول بماند، فقط با ادامه کار او این مهم میسر خواهد شد.
یولیان ناگلزمان در نشست خبری امروز خود گفت که ناراحتی ژوائو کانسلو از نیمکت‌نشینی را درک می کند ولی در این مورد با او صحبت‌های خوبی داشته است.
مربی تیم فولاد گفت که اگر مدیران بخواهند مثل جواد نکونام او را تحت فشار بگذارند که استعفا بدهد، بدانند که وی اهل استعفا نیست.
صحبت‌های آنالیزور پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از مسابقه برابر هوادار برای او دردسرساز شد.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
وزیر ورزش عربستان از سوال عجیب کریستیانو رونالدو و پاسخ جالب او سخن به میان آورد.
سوفیا بسیار محبوب است؛ تصویر او با رفتن بر روی جلد مجلات آن‌ها را زیبا کرده است، در برنامه‌های تلویزیونی بی‌شماری حضور داشته و مصاحبه کرده و حتی در سازمان ملل متحد نیز سخنرانی کرده است. اخیرا سایت «Freethink» این فرصت را پیدا کرد که با سوفیا صحبت کند و از او سؤالات مختلفی بپرسد.
سرمربی استون‌ویلا، در جدیدترین صحبت‌های خود به حمایت از امیلیانو مارتینز پرداخت تا نشان بدهد بر خلاف شایعات بین او و سنگربان آرژانتینی تنشی وجود ندارد.
سرمربی تیم‌ملی به پرسش‌ها درباره فهرست تیم برای جام جهانی پاسخ داد. او همچنان که پیش‌تر هم گفته بود، باز بر این نکته تاکید کرد که "این آماده‌سازی صحیح برای جام جهانی نبود. "
ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، در یک مصاحبه از آنچه دیروز در دیدار او با فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید و رئیس سوپرلیگ اروپا، گذشته بود خبر داد.
مارکو فاجولی، پدر نیکولو فاجولی، ستاره جوان یوونتوس، فاش کرد که در زمان مشکل قلبی این بازیکن، کریس رونالدو با صحبت‌هایش به او دلگرمی داده است.
بازیکن سابق استقلال می‌گوید که علت کنار گذاشته شدن او، انتشار یک استوری حمایتی از وریا غفوری بوده است.
ژابی آلونسو معتقد است که لورکوزن و او با یک ذهنیت برنده به موفقیت خواهند رسید.
پدر حسن یزدانی در صحبت‌هایی که بازتاب زیادی داشته است، مدعی شد: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که همین کار باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد و حالا باید پاسخگو باشد.
او در در مورد صحبت‌های جواد خیابانی مبنی بر دوپینگ بازیکنان استقلال در دهه ۵۰ ادامه داد: جواد خیابانی است دیگر! دنبال فالوئر می‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ