بایرن مونیخ در هفته سی و سوم بوندس‌لیگا، هفته ما قبل پایانی، در خانه خود آلیانز آرنا به مصاف لایپزیش، تیم سوم جدول رفت و با نتیجه 3-1 شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همه چیز برای شروع رویایی هری کین با بایرن مونیخ آماده بود جز خود این دو؛ شاگردان توخل امشب با 3 گل در سوپرکاپ مغلوب لایپزیش شدند!
لایپزیش با پیروزی 3-0 مقابل بایرن مونیخ قهرمان سوپرکاپ آلمان شد.
بایرن در دیداری مهیج و تماشایی 4-3 لیورپول را شکست داد. قرمزهای آنفیلد هر بار پیش افتادند ولی بایرن کار را برابر کرد و در دقایق پایانی گل برتری را زد.
اسکای اسپورت گران ترین تیم فعلی جهان را بر اساس ارزش‌گذاری ترانسفرمارکت معرفی کرد.
الیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ از نتیجه شکست 3-1 مقابل لایپزیش ناامید است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری بازی با لایپزیگ درباره شانس قهرمانی در بوندسلیگا و وضعیت بازیکنانش صحبت کرد.
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از باخت 3-1 مقابل ماینتس به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و گفت عدم جنگندگی و خستگی مفرط دلایل باخت بایرن در این مسابقه بوده است.
شکست 3-1 بایرن مونیخ مقابل ماینتس بلافاصله بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی بحران در باشگاه باواریایی را وارد ابعادی جدید کرد.
نتایج بد بایرن با هدایت توماس توخل امروز نیز ادامه یافت و مونیخی ها در زمین ماینتس با وجود زدن گل اول، در نهایت 3-1 شکست خوردند.
بایرن مونیخ امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان منچسترسیتی است و برای جبران شکست 3-0 در بازی رفت تلاش می‌کند.
منچسترسیتی پس از برتری 3-0 برابر بایرن در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، حالا بیش از گذشته شانس اول قهرمانی محسوب می شود ولی این برتری پرگل هم چیزی را تضمین نمی‌کند.
یونیون برلین با پیروزی 3-0 برابر اشتوتگارت در هفته بیست و ششم بوندسلیگا، به تعقیب دورتموند و بایرن مونیخ در صدر جدول ادامه می‌دهد.
بایرن مونیخ امشب موفق شد در دربی ایالت باواریا آگزبورگ را با نتیجه 5-3 شکست دهد تا این هفته هم خیالش از بابت صدرنشینی در بوندس‌لیگا راحت باشد.
بایرن مونیخ در هفته بیست و دوم بوندس‌لیگا یونیون برلین را در خانه خود 3-0 شکست داد تا به صدر جدول برگردد.
بایرن مونیخ امشب در خانه مونشن‌گلادباخ به مصاف این تیم رفت و درحالیکه از دقیقه هشتم 10 نفره شده بود در نهایت با نتیجه 3-1 بازی را واگذار کرد.
بایرن مونیخ در خانه خود به مصاف بوخوم رفت و موفق شد این تیم را 3-0 شکست دهد تا در آستانه بازی حساس مقابل پاری سن ژرمن بردی روحیه‌بخش را تجربه کند.
کارشناسان مارکا در مورد بازی دیشب بارسا و رئال در فینال سوپرجام صحبت کردند و از نگاه آنها شکست 3-1 رئال تحقیرآمیز نبود.
دربی شهر منچستر پانصدمین حضور پپ گواردیولا به عنوان مربی در بازی های لیگ است. او با بارسا، بایرن و منچسترسیتی، آمار و ارقام رشک برانگیزی دارد.
بایرن مونیخ در دیداری دشوار در خانه هرتابرلین موفق به کسب پیروزی 2-3 شد.
مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، فاش کرد که به دلیل ابتلا به سرطان پوست تاکنون سه بار جراحی شده است.
بارسلونا که پیش از دیدار امشب مقابل بایرن حذفش از چمپیونزلیگ قطعی شده بود، در خانه مقابل باواریایی ها 3-0 شکست خورد.
ژابی آلونسو روز گذشته در اولین تجربه مربیگری‌اش در سطح اول فوتبال اروپا نتیجه فوق العاده‌ای با لورکوزن کسب کرد. قطعا حالا سوسیداد، رئال مادرید، بایرن و لیورپول نگاهی جدی‌تر از قبل به او خواهند داشت.
اینتر در یک بازی حساس و جذاب توانست با تک گل هاکان چالهان اوغلو بارسلونا را شکست دهد و با 6 امتیاز پس از بایرن در رتبه دوم گروه C لیگ قهرمانان قرار بگیرد.
بارسلونا شب گذشته علی‌رغم ارئه بازی خوب و پایاپای برابر بایرن، با دو گل شکست خورد. نمایش بارسا در آلیانز آرنا نکاتی مثبت و منفی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ