اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید در بازی خارج از خانه مقابل آلمریا با نتیجه 3-1 به پیروزی دست یافت.
بارسلونا در دو سال گذشته 13 بازیکن را بدون صرف یک یورو خریده است و برخی از آنها نیز بسیار درخشان کار کرده اند.
با اعلام کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو، 13 داور ایرانی دوره بین المللی کشور جمهوری آذربایجان را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از 27 خرداد تا اول تیر ماه در چین برگزار می‌شود و‌ ایران با 13 شمشیرباز حضور خواهد داشت‌.
بایرن مونیخ در هفته سی و سوم بوندس‌لیگا، هفته ما قبل پایانی، در خانه خود آلیانز آرنا به مصاف لایپزیش، تیم سوم جدول رفت و با نتیجه 3-1 شکست خورد.
برنتفورد در روزی که سامان قدوس نیمکت نشین بود و به میدان نرفت، در زمین تاتنهام 1-3 پیروز شد.
ممکن است اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد تابستان امسال 13 بازیکن را کنار بگذارد تا بودجه کافی برای خرید بازیکن را داشته باشد.
پاری سن ژرمن در شبی که لیونل مسی را به همراه نداشت، موفق شد با نتیجه 3-1 تروا را شکست بدهد.
چلسی امشب در هفته سی و پنجم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف بورنموث رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 3-1 شکست دهد.
رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در حالی از 8 خردادماه در باکو آذربایجان برگزار خواهد شد که 13 مربی ایرانی در قالب تیم‌های مختلف به هدایت شاگردان خود خواهند پرداخت.
اینتر بازی باخته نیمه اول برابر لاتزیو را 3-1 برد تا ناپولی امروز با کسب یک امتیاز برابر سالرنیتانا جشن قهرمانی زودهنگام خود را برگزار کند.
باشگاه چلسی بابت اخراج گراهام پاتر باید مبلغ 13 میلیون پوند به عنوان غرامت پرداخت کند.
فرهاد مجیدی می توانست برنده بزرگ این هفته لیگ امارات لقب بگیرد، اما الکساندر سیکالداو نتوانست پنالتی دقیقه 103 را به گل تبدیل کند.
یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی، بازیکنان موردنظر خود را به اردوی فیفادی مارس دعوت کرد.
لشکر 13 هزار نفری تولید علیه دشمن
مارکوس رشفورد که این روزها به رونالدوی جدید شیاطین سرخ بدل شده، تنها در صورت اصرار خودش به جدایی و رسیدن پیشنهادی 135 میلیون یورویی واگذار خواهد شد.
13 تیرانداز کشورمان در رشته تپانچه اردوی خود را از فردا، 11 بهمن ماه در تهران آغاز می‌کنند.
چگونه انزو از ارزش فقط 10 میلیون یورویی(به علاوه پاداش هایی که در مجموع می تواند تا 18میلیون یورو برسد) در جولای 2022 به 120 میلیون یورو در ژانویه 2023 رسید؟
عضو کمیسیون مجلس گفت: ساخت 1میلیون واحد در هر سال کمبودهای مسکن را برطرف نمی سازد اما می تواند کمی مشکلات را کمتر کند و طرح خانه های ویلایی طرحی برای حل مشکلات در شهرهای کوچک است.
13 هزار هوادار مراکشی بازی تاریخی برابر فرانسه را رایگان در ورزشگلاه الجنوب تماشا خواهند کرد.
قیمت سکه و طلا نسبت به انتهای هفته قبل با افزایش مواجه شد.
با اعلام سازمان تیم‌های ملی تکواندو، پیش ثبت نام ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابت‌های پارا و گرندپری ریاض انجام شد.
رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب سیزده مدال توسط نمایندگان ایران خاتمه یافت.
ششم دی سال گذشته برای اولین بار طرح پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن از سوی وزارت اقتصاد به 13 بانک دولتی ابلاغ شد؛ یعنی تسهیلاتی با مبالغ زیر ۱۰۰ میلیون تومان و بر اساس اعتبارسنجی. بانک صادرات ایران نیز در مدت اجرای این طرح تا پایان مردادماه 1401، حدود 120 هزار فقره تسهیلات بدون ضامن به مبلغ 26 هزار و 300 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ