وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس سند همکاری های وزارتخانه های امور خارجه دو کشور را امضا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
مراسم امضای اسناد توافقنامه تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان برگزار شد.
مراسم امضای اسناد توافقنامه تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان برگزار شد.
دولت سیزدهم سیاست خارجی خود را بر مبنای بسط و گسترش روابط با کشورها و همچنین احیا فرصت‌های تجاری-سیاسی قرار داده است.
ایران و کنیا در راستای توسعه روابط دوجانبه در زمینه های مختلف چند سند همکاری امضا کردند.
رییس جمهور گفت:در این سفر ۳۵ سند تفاهم و توافق با این سه کشور در حوزه های مختلف اعم از انرژی صنعت و معدن و نیروگاه به امضا رساندیم و اساس کار این بود در ابتدا صدور خدمات فنی مهندسی و دوم صادرات محصولات دانش بنیان و سوم تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و چهارم ایجاد بازارهای جدید صورت بگیرد.
در پایان اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان، دو سند در حوزه نقشه راه افزایش تبادلات تجاری به میزان یک میلیارد دلار تا افق ۱۴۰۴ و برنامه اجرایی در حوزه ورزش به امضا رسید.
در پایان اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان، دو سند در حوزه نقشه راه افزایش تبادلات تجاری به میزان یک میلیارد دلار تا افق ۱۴۰۴ و برنامه اجرایی در حوزه ورزش به امضا رسید.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: در پی دیدار روز جاری روسای دو کشور ایران و عمان در تهران چهار سند مهم بین وزرای ذی ربط به امضا رسید.
وزرای نفت و امور اقتصادی و دارایی و دبیرکل شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی از طرف ایران و وزرای انرژی، اقتصاد و تجارت عمان اسناد همکاری‌های مشترک دو کشور را امضا کردند.
در جریان سفر رسمی سلطان عمان به کشورمان، مقامات دو کشور ۴ سند در حوزه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، همکاری در مناطق آزاد و همکاری در حوزه انرژی به امضا رساندند.
وزیر دادگستری از امضای ۱۴ سند همکاری بین ایران و سوریه در راستای ارتقای همکاری‌های دوجانبه بین ایران و روسیه خبر داد.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهوری و مقام‌های عالی دو کشور رسید.
وزیر امور خارجه گفت: سند برنامه جامع همکاری‌های مشترک بلند مدت دو کشور برای اولین بار در روابط دو کشور و در سطح رؤسای جمهور امضا شد.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهور و مقامات عالی دو کشور رسید.
نقشه راه همکاری‌های همه‌جانبه و هفت سند همکاری در حوزه‌های مختلف تجاری، حمل و نقل، کشاورزی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و بلاروس به امضا رسید.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: تاکنون سند همکاری‌ جامع و راهبردی میان ایران- عراق نداشتیم که در دوران حکومت السودانی از هر زمان دیگری برای امضای چنین توافقی مناسب‌ است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: همکاری‌های تجاری و اقتصادی یکی از موضوعات اولویت دار دو کشور است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
طبق توافق ایران و روسیه و امضای سند مهمی در زمینه توسعه همکاری‌های مشترک، طرفین بر طراحی و ساخت مشترک ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی و ایجاد زیر ساخت‌ها توافق کردند.
مدیرکل دفتر همکاری‌های بین الملل گمرک گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ سند همکاری‌ با گمرکات دیگر کشورها امضا کردیم که تفاهم همکاری‌های سه جانبه ترانزیتی ایران، آذربایجان و روسیه از جمله آنهاست.
وزارت امور خارجه الجزایر از امضای سند پنج ساله دوم همکاری های جامع راهبردی با چین خبر داد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه از سفر رئیس جمهور به ازبکستان خبر داد و گفت: ۱۸ تا ۲۲ سند همکاری‌های ایران و ازبکستان در جریان این سفر امضا می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ