مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: در تهران اگر بنا باشد یک جریان گفتمانی نزدیک به اصلاحات وارد انتخابات شود، چنین لیستی احتمالا به سرلیستی آقای جهانگیری شکل خواهد گرفت و بعضی از وزرای دولت سابق و بعضی از جوانان مثل آذری جهرمی و تعدادی از بانوان در این لیست قرار خواهند گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در رقابت با مالزی و پیروزی به دست آمده گفت: یکسری اشتباهات داشتیم که باید برطرف شود، امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.
محمد وکیلی بابت ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی نوجوانان جهان از مردم عذرخواهی کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان را با چهار برد متوالی و صدرنشینی در گروه سوم به پایان رساند.
محمد وکیلی از عملکرد شاگردانش مقابل پورتوریکو تمجید کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مصاف با جوانان سائوپائولو سه بر صفر به پیروزی رسید.
محمد وکیلی می‌گوید سرمربی تیم جوانان سائوپائولو اعتراف کرده که بازیکن ۲۷ ساله داشته است.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ابراز امیدواری کرد، این تیم در مسابقات جهانی به مانند تیم تحت هدایت مومنی مقدم عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.
وکیل اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در دولت حسن روحانی در واکنش به اظهارات اخیر دستیار رئیس مجلس گفت: بهتر نبود اقای قالیباف به جاى شکایت، به ابهامات افکار عمومى جواب مى داد؟
وکیل اسحاق جهانگیری درباره جلسه دیروز دادگاه، می‌گوید موکل او شخصا آمادگی حضور در دادگاه را داشت، اما از آنجایی که مطلع شدیم آقای قالیباف عزم رودرو شدن در دادگاه ندارد، من به‌عنوان وکیل، در دادگاه حاضر شدم.
عادل با ساخت هر برنامه همچنان به ما و مخاطبانش یادآوری می‌کند که او عادل فردوسی پور است، او اصل است و دیگران همواره از او کپی کردند و می‌کنند.
شروین وکیلی، جامعه‌شناس گفت: همیشه جنبش‌های اعتراضی با شعار‌های تندروانه پیوند می‌خورند. دلیلش هم آن است که به قول گوستاو لوبون، وقتی جمعیت از حدی بیشتر می‌شود، عواطف و هیجانات مشترک است که رفتار‌های همگرای‌شان را تعیین می‌کند، نه عقلانیت. طی دهه‌های گذشته نمونه‌های زیادی از این رادیکال شدن ویرانگر جنبش‌ها را دیده‌ایم. با این همه درباره ایران چنین می‌نماید که سرشت مردم جوری دیگر باشد و چنین رادیکالیسمی رخ ندهد.
محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال ایران از ماندن داورزنی در فدراسیون حمایت کرد.
یکی از وکلای دادگستری اخیرا مدعی شده است که وی برای وکالت محمدمهدی کرمی به مرجع قضایی مراجعه کرده و به او اجازه داده نشده است که وکالت محکوم علیه را برعهده بگیرد.
یکی از وکلای دادگستری اخیرا مدعی شده است که وی برای وکالت محمدمهدی کرمی به مرجع قضایی مراجعه کرده و به او اجازه داده نشده است که وکالت محکوم علیه را برعهده بگیرد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:در زمان انتقال متهم محمد حسینی به زندان معاینات لازم انجام شده و هیچ اثری از ضرب و شتم مشاهده نشده و خود ایشان نیز تاکنون ادعایی در این خصوص مطرح نکرده است.
مناظره «در مسیر اعتراض» با حضور حمید رسایی مدیر مسئول روزنامه ۹دی و محمدعلی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار، سه‌شنبه ۱۵ آذر در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
محمدعلی وکیلی، مدیرمسوول روزنامه «ابتکار» از رییس قوه قضاییه درخواست کرد که تا زمان برگزاری دادگاه «جهان صنعت»، با اختیارات حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای این روزنامه امکان انتشار داشته باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: پاکستان با استفاده از امتیاز میزبانی خودش را فینالیست لیگ ملت‌های منطقه آسیای مرکزی می‌داند و امیدواریم تیم ایران دیگر فینالیست این رقابت‌ها باشد.
تیم والیبال ساحلی استرالیا یک با نتیجه دو بر یک ایران یک را مغلوب کرد و به این ترتیب تیم وکیلی و میرزاعلی از صعود به مرحله بعد بازماندند.
آرش وکیلی و حامد میرزاعلی در تیم ایران یک با شکست دو بر صفر استرالیا سه به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شدند.
محمد وکیلی، سرمربی تیم‌ملی نوجوانان ایران معتقد است که ملی‌پوشان توانایی شکست دادن برزیل را دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: بعد از تعویق چهارساله مسابقات والیبال نوجوانان آسیا، انتظار فینال به این زیبایی نداشتیم. بازیکنانم را تحسین می‌کنم.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هماهنگی دولت و بخش خصوصی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و در صحبت‌هایی که با فعالان صنعت سیمان و فولاد به عنوان دو مشترک عمده داشتم از شرایط فعلی ابراز رضایت داشتند.
ساخته تونی گیلروی، یکی از مهم‌ترین آثار کارنامه این فیلمساز و در عین حال، یکی از بهترین تریلر‌هایی است که با مضمون حقوق و وکالت ساخته شده، اما این اثر چیزی فراتر از دعوا‌های حقوقی کار‌های کثیف یک وکیل برای چند موکل است و یک داستان پرتعلیق و تاثیرگذار با پایانی قابل پیش بینی برای تماشاگران حرفه‌ای سینما را با خود به همراه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ