محمود صادقی نماینده مجلس دهم درباره تحصیلات علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت توضیحاتی ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وب سایت خبری معرض الكرة مدعی شد که استقلال قرارداد بازیکن عراقی خود را فسخ می کند.
رسانه عراقی مدعی شد که بسته بودن پنجره استقلال، باعث مشکل برای ثبت قرارداد بازیکن عراقی این تیم شده است.
محمد وکیلی می‌گوید سرمربی تیم جوانان سائوپائولو اعتراف کرده که بازیکن ۲۷ ساله داشته است.
رسانه های روسیه مدعی شدند که محمد محبی با عقد قراردادی سه ساله به روستوف پیوسته است.
محمد الکعبی، خبرنگار نزدیک به سران پاری‌سن‌ژرمن، با انتشار تصویری، از نهایی‌شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید خبر داد.
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
محمد صلاح، مهاجم لیورپول، معتقد است که قهرمان نشدن در این فصل باعث می‌شود که آنها عطش بیشتری برای فصل بعد داشته باشند.
محمد الدعیع سنگربان افسانه‌ای تیم ملی عربستان مدعی شد که لیونل مسی فصل بعد در عربستان بازی می‌کند.
محمد الدعیع سنگربان افسانه ای تیم ملی عربستان مدعی شد که لیونل مسی فصل بعد در عربستان بازی می کند.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از بازرسان آژانس سهواً گزارش کرده بود که ایران در سایت غنی سازی شهید علی‌محمدی (فردو) تغییراتی در رویه بهره برداری انجام داده که پیشتر آن را اعلام نکرده است.
محمود واعظی، رییس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، درباره ادعای کریمی‌قدوسی مبنی بر اینکه یکی از وزرای دولت روحانی اکنون به دلیل ارتباط با علیرضا اکبری در زندان به سر می‌برد، گفت: اکبری با هیچ‌یک از وزرای ما ارتباطی نداشت.
بنا به گفته خبرگزاری میزان، در فیلمی که شب گذشته از مادر محمد قبادلو منتشر شد وی ادعای نادرست و عجیبی که پیش تر هم از سوی وکیل این فرد مطرح شده بود را تکرار کرد.
‌ادعای اعتصاب غذای محمد مهدی کرمی یکی از محکومان پرونده شهادت روح‌الله عجمیان صحت ندارد.
داستان بانک مرکزی که با نرخ دلار و نرخ تورم سر و کار دارد مثل تیم فوتبال است که با ادعا و شعار سامان نمی‌یابد و به همین خاطر و لاجرم یک مدیر به نسبت تکنوکرات و دست کم بوروکرات را به جای قبلی -فارغ‌التحصیل دانشگاه امام صادق- برگماشتند و حالا او رییس کل است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:در زمان انتقال متهم محمد حسینی به زندان معاینات لازم انجام شده و هیچ اثری از ضرب و شتم مشاهده نشده و خود ایشان نیز تاکنون ادعایی در این خصوص مطرح نکرده است.
محمد جواد ظریف خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر انتقال پول از سوی وی و همسرش به بانکی در شانگهای چین را تکذیب کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی به شهادت رساندن یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» در نابلس شد و به محمود عباس توصیه کرد که برای بقای تشکیلات خودگردان اوضاع میدانی کرانه باختری را کنترل کند.
محمد اسلامی تصریح کرد: پیغام‌ها و پیام‌های که از طرف آژانس آمده؛ نشان می‌دهد که قصد بستن این پرونده را دارند. امیدواریم صادق باشند و بیش از این وقت خود را تلف نکرده و فکر نکنند که با چنین موردی بتوانند فشار حداکثری خود را اعمال کنند.
محمد مرندی نوشت: تصور کنید که نیویورک تایمز و سایر رسانه‌های غربی در مورد دیگر موضوعات مرتبط با ایران چقدر وحشتناک و مغرضانه عمل می‌کنند.
اگر ادعای محمود احمدی‌بیغش درست باشد و مهدی تاج با وجود داشتن سابقه قضائی در انتخابات شرکت کرده باشد، آن وقت باید انگشت اتهام به سمت نهادی نشانه برود که صلاحیت مهدی تاج را تأیید کرده است. اگر چنین باشد، همان اصل کلی فیفا هم نادیده گرفته شده و کلا اعتبار انتخابات زیر سؤال می‌رود.
آقای شافعی (رئیس اتاق بازرگانی ایران) آیا شما حاضرید خانه ای که ۱۰ سال پیش خریدید، با همان قیمت به ما بدهید یا کارخانه ای که ۱۰ سال پیش ایجاد کردید با همان قیمت به صندوق توسعه ملی واگذار کنید؟ چرا مثل بچه با ما حرف می زنید؟ هر چیزی منطق خود را دارد.
محمد هاشمی رفسنجانی، رئیس اسبق صداوسیما در ارتباط با ادعای یک کارشناس تلویزیون درباره اینکه رهبری چند سال ابتدای رهبری‌شان را در کانکس زندگی می‌کردند، گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را تایید کنم!
ویدیویی از اظهارات عجیب محمود احمدی‌نژاد در خصوص حضرت ابراهیم و حضرت زرتشت را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ