مدیربرنامه اشرف حکیمی جدایی موکلش را تکذیب و اعلام کرد او در پاریس خوشحال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور نسبت به عدم تمدید قراردادش با این باشگاه واکنش نشان داد.
انتشار اخباری مبنی بر درخواست جدایی محمد صلاح از لیورپول پس از ناکامی این تیم در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، واکنش یورگن کلوپ را در پی داشت.
رامون دیاز، سرمربی الهلال، به شایعاتی که پیرامون حضور لیونل مسی در این تیم وجود دارد، واکنش نشان داد.
دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو، جوزپ پِدرِرول به نقل از یک منبع موثق از باشگاه رئال مادرید ادعا کرد که این باشگاه هنوز به هیچ توافقی نه با جود بلینگام و نه باشگاه دورتموند نرسیده است.
مدتی هست که اخباری مبنی بر این که روابط جورجینا و رونالدو به درستی پیش نمی رود دهان به دهان می شود. حالا جورجینا نامزد رونالدو با یک استوری اینستاگرامی به این شایعات واکنش نشان داده است. او در این استوری نوشت: «حسادت شایعات را ایجاد می کند.»
سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
فابینیو در واکنش به اخبار جدایی روبرتو فیرمینو از لیورپول در پایان فصل گفت که این مهاجم باید تا پایان فوتبالش در جمع قرمزها بماند.
سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفت: در اصفهان یک تیم کشف شد و یک تیم هم با وجود آموزش‌هایی که دیده بودند، موفق به اجرای عملیات خود نشدند. همچنین یک عملیات را هم در کرج جعل کردند برای اینکه بتوانند با آن برای خودشان آبرو بخرند، اما این جعلیات و خبرسازی‌ها عمر کوتاهی خواهد داشت.
انتشار اخباری مبنی بر جدایی رامین رضائیان در برخی رسانه‌ها واکنش باشگاه سپاهان را در پی داشته است.
انتشار اخباری مبنی بر جدایی رامین رضائیان در برخی رسانه‌ها واکنش باشگاه سپاهان را در پی داشته است.
سجاد شهباززاده مهاجم استقلال گفت در این مدت بخاطر سکوت خودم شایعات زیادی پیرامونم شکل گرفته است.
تیم مرسدس آلمان درباره اخبار قرارداد جدید با لوئیس همیلتون واکنش نشان داد.
وزارت اقتصاد اعلام کرد که نظر این وزارتخانه درباره عضویت در FATF هنوز به مراجع عالی کشور اعلام نشده است
نشریه «اخبار و تحلیل‌ها» نشریه داخلی روزانه معاونت سیاسی سپاه به زبان مشترک مردم جمهوری آذربایجان با بخشی از مردم ایران اشاره کرده و نوشته این امر، نباید به عاملی برای تحریک گسل‌های قومی، واگرایی و تخریب روابط خارجی دو کشور و بهره‌برداری‌های سیاسی، امنیتی و... تبدیل شود. بلکه این مؤلفه و سایر اشتراکات فرهنگی، فرصت منحصربه‌فردی برای همگرایی و ارتقای مناسبات و روابط دوجانبه به سطح راهبردی است.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمام پروازها برنامه‌ای بوده که اطلاعات آن از طریق تابلو پروازی در انتشار عمومی می‌شود و پروازهای کارگو هم طبق روال انجام می‌شود.
برای آن‌هایی که این اخبار را منتشر می‌کنند بسیار متاسفم. اصلا چنین مذاکره‌ای با بنده صورت نگرفته است و نمی‌دانم این شایعات را از کجا می‌آورند.
استاندار کردستان همچنین اخبار مربوط به قطعی و کندی اینترنت در سقز را نیز رد کرد و گفت: «اصلا چنین چیزی نیست. نه اینترنتی محدود شده، نه راهی مسدود شده، نه جایی تجمعی برگزار شده، نه جایی آتش گرفته، ما تایید می‌کنیم که وضعیت در شهر آرام است.»
یک منبع دیپلماتیک سوری اخبار منتشر شده درباره لغو دیدار هیئت های سوری و لبنانی در دمشق برای بررسی ترسیم مرزهای دریایی میان دو کشور را تکذیب کرد.
سید محمد حسینی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: اخبار دوتابعیتی بودن آقای زاهدی وفا جعلی است.
علی کریمی به اخبار بازگشت کی‌روش واکنش نشان داد.
اخبار رسیده حاکی است با وجود انتشار برخی خبر‌های جعلی از سوی رسانه‌های خارجی و همچنین گمانه‌زنی‌های بی‌پایه که در داخل توسط افراد و رسانه‌های غیر مسئول طرح می‌شود، هنوز روند کارشناسی ادامه داشته و هیچ تصمیم سلبی یا ایجابی درباره ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی اتخاذ نشده است.
امیرحسن کاکایی کارشناس خودرو با اشاره به اینکه عرضه خودرو به روش قرعه‌کشی یک لاتاری محسوب می‌شد و باعث افزایش قیمت آن خواهد شد، گفت: عرضه خودرو در بورس کالا روشی منسجم‌تر نسبت به فروش متمرکز است، اما برخی روش‌ها اشتباه است و باعث افزایش زیان انباشته خودروساز‌های کشور می‌شوند.
با وجود واکنش باشگاه استقلال به شایعات جدایی مجیدی و رد این اخبار، فرهاد امروز خواهان جدایی شد. او دیروز به دوبی پرواز کرده بود. الخلیج امارات اعلام کرد که فرهاد مجیدی از گزینه‌های هدایت تیم اتحاد کلباء است.
یک منبع آگاه اخبار منتشره درخصوص اجرای حکم قطع انگشتان دست تعدادی از محکومان را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ