شیرینی پسته‌ای یکی از شیرینی‌های خوشمزه و سنتی است که پودر پسته از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و برای ایام نوروز بسیار مناسب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاغذ روغنی یا کاغذ پوستی، یک جزء اساسی در دنیای خلاقیت و آشپزی است. این نوع کاغذ به عنوان یک ابزار چند منظوره در آشپزی و همچنین در حوزه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ روغنی، به‌خصوص در آشپزی، یک راه حل موثر برای مسائل مختلف است.
کوئین آمان، شیرینی سنتی فرانسوی است که با خمیر هزارلای کاراملایز شده تهیه می‌شود. در این مطلب شما را با دستور تهیه این شیرینی خوشمزه آشنا می‌کنیم.
کوئین آمان، شیرینی سنتی فرانسوی است که با خمیر هزارلای کاراملایز شده تهیه می‌شود. در این مطلب شما را با دستور تهیه این شیرینی خوشمزه آشنا می‌کنیم.
شیرینی حلزونی یکی از شیرینی‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که عطر و طعم بی نظیری دارد و شما می‌توانید این شیرینی خوشمزه را بدون فر و همزن برقی به راحتی در خانه تهیه کنید و از طعم بی نظیر این شیرینی لذت ببرید.
قابلمه را خیلی پر نکنید تا بامیه‌ها حسابی پف کنند و داخل شان پوک شود. با پایین نگه داشتن دمای روغن، شیرینی فرم صاف‌تر و زیبا تری پیدا می‌کند. قبل از ریختن سری دوم، بگذارید روغن از دما بیافتد و کمی خنک شود.
شیرینی برفی نارگیلی یکی از انواع شیرینی‌های نوروزی است که پودر نارگیل از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و پخت آن نیاری به فر ندارد.
شیرینی آردی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که برای عید نوروز بسیار مناسب است و دستور تهیه آسانی دارد.
شیرینی موکا یکی از انواع شیرینی‌های آردی است که پودر کاکائو از مواد اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می‌رود و برای ایام نوروز بسیار مناسب است.
شیرینی تارت آجیلی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه آجیلی است که برای پذیرایی در ایام نوروز بسیار مناسب است و دستور پخت ساده‌ای دارد.
شیرینی زعفرانی یکی از انواع شیرینی‌های زیبا، خوشمزه و خانگی است که برای پذیرایی در ایام نوروز بسیار مناسب است.
شیرینی کره‌ای یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و مجلسی است که کره از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و برای پذیرایی در ایام نوروز بسیار مناسب است.
شیرینی فندقی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه نوروزی است که از ترکیب پودر فندق با آرد، پودر قند، کره و ... تهیه می‌شود.
مواد لازم برای پخت شیرینی را حتما باید به دمای اتاق رسیده باشند. اگر مواد را مستقیم از یخچال بیرون بیاورید و استفاده کنید، کیفیت شیرینی پایین می‌آید و خشک می‌شود.
تهیه شیرینی کشمشی در خانه چندان سخت نیست. این شیرینی خوشمزه را طبق سلیقه خودتان به‌صورت نرم یا خشک بپزید.
شیرینی مینیاتوری یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و زیبای خانگی است که دستور تهیه آسانی دارد و برای ایام نوروز بسیار مناسب است.
شیرینی دارچینی یکی از شیرینی‌های بسیار خوشمزه و معطر خانگی است که می‌توانید آن را با دستور پختی آسان در منزل تهیه کنید.
شیرینی آردی گردویی یکی از انواع شیرینی‌های خشک خانگی است که از ترکیب آرد با روغن، پودر قند و گردو تهیه می‌شود و برای نوروز مناسب است.
شیرینی سوئیسی یکی از انواع شیرینی‌های مربایی و آجیلی خوشمزه و خانگی است که می‌توانید آن را با دستور پختی آسان در منزل تهیه کنید.
شیرینی بادامی یکی از انواع شیرینی‌های خشک آردی است که از ترکیب آرد با پودر بادام تهیه می‌شود و برای نوروز یک انتخاب مناسب است.
شیرینی نخودچی در نقاط مختلف کشور طرفداران خاص خود را دارد. اصالت شیرینی نخودچی متعلق به استان قزوین است و بیشتر در زمان عید نوروز تهیه می‌شود.
شیرینی قلبی نوعی از شیرینی‌های مربایی است که به شکل قلب میان تهی تهیه می‌شود و داخل قلب را با انواع مربا و مارمالاد یا ژله بریلو پر می‌کنند.
شیرینی حلزونی شیرینی بسیار خوشمزه و ساده است که عطر و طعم بی‌نظیری دارد.
‌می‌توانید آجیل بار را برای عید یا شب یلدا و دورهمی خود تهیه کنید و یک پذیرایی شیک از مهمان‌های خود داشته باشید. تهیه این آجیل بار خیلی آسان است و می‌توانید از گردو یا پسته و هر مغزی که دوست دارید استفاده کنید.
شیرینی کشمشی با عطر پرتقال تجربه جدیدی از عطر و طعم این شیرینی محبوب را به همراه دارد که بسیار دلچسب و خوشمزه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ