بافت این کوکی را بسیار نرم و خوشمزه است که شما می‌توانید با چند قلم مواد در دسترس تهیه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
ستاره تهاجمی تیم ملی ایران دو روز پیش سی ساله شد و این در حالی است که او طی مدت حضورش در فوتبال اروپا به بازیکنی سرشناس تبدیل شده است.
توکل 50 ساله که در روستای شیرین کشور آذربایجان زندگی می کند، به واسطه آشپزی در طبیعت حیرت آور محل زندگی اش به شهرت رسیده است. او به تازگی ویدئویی از بریانی یک بز کامل 17 کیلوگرمی در تنور منتشر کرده است.
شیرینی برنجی یکی شیرینی‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که اصالت آن متعلق به استان‌های غربی کشور (مخصوصا کرمانشاه) است.
درست است که خوردن میان‌وعده‌های شیرین و فرآوری‌شده در طول وعده‌های غذایی می‌تواند کالری اضافی را به همراه داشته باشد و احساس گرسنگی بیشتری در شما ایجاد کند، اما مصرف میان‌وعده‌های سالم در کاهش وزن مؤثر است و به تأمین نیاز‌های بدن کمک می‌کند.
به دنبال لکه زرد کرم رنگی در کف هندوانه بگردید. این نقطه که به آن نقطه زمینی هندوانه هم می‌گویند، جایی است که هندوانه در آن روی زمین تکیه می‌کند و در مقابل آفتاب قرار می‌گیرد. اگر این نقطه سفید یا سبز باشد، ممکن است هندوانه شما زود برداشت شده باشد و به آن اندازه‌ای که باید رسیده نباشد.
پختن کیک و شیرینی در خانه لذتی دارد که هر کسی آن را حتی یک‌بار تجربه کرده باشد، طرفدار آن می‌شود.
شیرینی حلزونی یکی از شیرینی‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که عطر و طعم بی نظیری دارد و شما می‌توانید این شیرینی خوشمزه را بدون فر و همزن برقی به راحتی در خانه تهیه کنید و از طعم بی نظیر این شیرینی لذت ببرید.
اگر می‌خواهید خودتان برای مهمانی شیرینی خانگی درست کنید و زمان زیادی هم ندارید می‌توانید از دستور پخت انواع شیرینی فوری که در این مقاله با شما در میان گذاشته‌ایم استفاده کنید. این شیرینی‌ها به قدری ساده و سریع آماده می‌شوند و مطابق انواع سلیقه‌ها هستند که می‌توانند تبدیل به گزینه محبوب و خوشمزه شما و مهمانانتان شوند.
از آنجایی که روغن یک چربی است و در آب حل نمی‌شود، از بین بردن آن از بسیاری از لکه‌های دیگر دشوارتر است. یک شستشوی ساده با ماشین لباسشویی کاری از پیش نمی‌برد، چون چربی به الیاف پارچه چسبیده است. در این میان یک ترفند ساده وجود دارد: جوش شیرین لکه را از پارچه بیرون می‌کشد و مایع ظرفشویی آنچه باقیمانده را از بین می‌برد. «عامل فعال در سطح» موجود در مایع ظرفشویی کلید از بین بردن لکه‌های چربی است.
فقط با چند قلم مواد اولیه ساده می‌توانید یک شیرینی نوروزی عالی تهیه کنید. شیرینی بهشتی یک شیرینی ساده و خوشمزه برای عید نوروز درست کنید و از خوردن و طعم بهشتی آن لذت ببرید. طرز تهیه آن را این فیلم برایتان آورده‌ایم.
کیک مارمالادی نوعی کیک ساده وانیلی است که بعد از پخت با روکشی از مارمالاد میوه پوشانده می‌شود و به همین دلیل طعم بسیار جذابی دارد.
قرابیه سیب و گردو طعم و مزه بی نظیری دارد و شما می‌توانید برای عید نوروز می‌توانید این شیرینی خوشمزه را آماده کنید و یک پذیرایی شیک و منحصر به فرد داشته باشید.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، در هفته بیستم برابر پیکان به پیروزی رسید تا همچنان سایه به سایه صدرنشینان کارش را ادامه دهد.
رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!
ارسلان مطهری پس از تجربه انجام یکصدمین بازی با لباس استقلال، در پی بازگشت به روند گلزنی است.
رئیس اتحادیه قنادی تهران با بیان اینکه قیمت شیرینی نسبت به قبل تغییری نکرده و تغییری هم نخواهد کرد، گفت: قیمت یک کیلوگرم شیرینی تر ۱۲۰ تا ۱۶۰ و شیرینی خشک ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است.
شیرینی حلزونی شیرینی بسیار خوشمزه و ساده است که عطر و طعم بی‌نظیری دارد.
خرم‌آباد- یک کارشناس ارشد مردم‌شناسی و پژوهشگر فرهنگ‌عامه اهل لرستان از آئین‌ها و آداب‌ورسوم این استان در شب یلدا گفت.
مهارت تهیه «کله‌کنجی» در سوم تیرماه سال ۱۳۹۹ به شماره ۲۱۲۲ در فهرست آثار ناملموس به ثبت رسیده و بنا به گفته رائد ناصری‌فر به عنوان محصول سنتی ایلام در بسته‌های استاندارد در بازار‌های این استان به مردم و گرشگران به فروش می‌رسد.
هر ساله در آستانه شب یلدا تقاضا برای خرید شیرینی افزایش می یابد و با توجه به عدم اعمال قیمت دستوری در این حوزه، احتمال گرانی شیرینی وجود داشت اما بررسی ها حکایت از ثبات نسبی قیمت دارد.
استقلال در سوپر جام قهرمان شد و در لیگ برتر سایه به سایه پرسپولیس حرکت می کند و یکی از مدعیان قهرمان بشمار می رود.
فرمانده کل ارتش گفت: امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه نمی‌گذارد این پیشرفت‌ها و ده‌ها موفقیت مثل آنکه در سایه نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است، شیرینی خود را به ملت و به جهان نشان دهد.
دختر ۱۶ ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم احمقانه تری گرفتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ