بعد از رسانه‌ای شدن این خبر که پسر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در کانادا زندگی می‌کند، کاربری در توئیتر درباره اینکه احسان نوحی بزنجانی،‌ فرزند کبری خزعلی،‌ رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در آمریکا زندگی می‌کند، افشاگری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سرخ‌ها در واکنش به تاخیر در توافق با اسپانسر پیراهن ادعای عجیب مطرح کرد و مدعی شد: به ایرانسل فشار آورده که باید اسپانسر آن یکی تیم هم شوی!
افشاگری براتی از جعل مدرک در داوری تهران
فوتبالیست‌ها لندروور ۳ میلیاردی را وارد کردند و قیمت آن را ۱۰۰ میلیارد تعیین کرده‌اند
سردار آزمون یک ماجرای جالب را برای نخستین بار تعریف کرد.
همتی در مطلبی در واکنش به ادعای روزنامه ایران درباره آزادسازی اموال بلوکه شده در کره‌جنوبی نوشت: اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع شارلاتانیزم خبری است و باید بگویم نوعی تلاش مذبوحانه است و متأسفانه دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند. به قول جناب آقای رئیسی؛ اتقوالله!»
دروازه‌بان پرسپولیس از درخواست خود برای حضور گلر تیم امید ایران در جمع سرخ پوشان خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد تیم هایی که مدعی قهرمانی در این فصل هستند بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.
وزیر دفاع روسیه می‌گوید که ورشو قصد دارد تا برای اشغال غرب کی‌یف، یک پایگاه لهستانی-اوکراینی در این منطقه ایجاد کند.
نسرین در حالی که اشک می‌ریخت گفت: راستش با اینکه من و شهرام گاهی باهم از زائرسرا‌ها در مشهد سرقت می‌کردیم و از همه کار‌های همدیگر خبر داشتیم، اما آن شب نتوانستم حرف‌های او را باور کنم و تا صبح به خیال اینکه به من خیانت کرده است، خوابم نبرد تا اینکه صبح، من را به محلی برد که خانم معلم را کشته بود.
گلر تیم پرسپولیس با این انتقال یک بار دیگر انتقال مهدی هاشمی‌نسب را در ذهن‌ها تداعی می‌کند. اختر در خصوص این انتقال اینطور می‌گوید: «بیرانوند از اول استقلالی بود و قبل از اینکه به پرسپولیس برود با استقلال مذاکره کرد و حالا هم به جایی برمی‌گردد که علاقه اولش بود. به نظرم بیرو بهترین گلر آسیا است و قطعاً حضور او می‌تواند به استقلال کمک زیادی بکند.
یک خبرنگار پرتغالی واقعیت پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به مهدی طارمی را افشا و تاکید کرد که این خبر جعلی است.
آنطور که از تصاویر ثبت شده از سوی دوربین مهدی افشاری پیداست، کادر فنی پیکان – استقلال در ابتدای بازی خوش و بش زورکی با هم داشتند!
هاشمی جواهری با گلایه از عملکرد فنی و اخلاقی هیئت فوتبال گفت: بعد از اتفاقات بازی ایران و لبنان باید تغییراتی در هیئت فوتبال استان شکل میگرفت که با این هیئت مدارا شد.
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال گفت: خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروختیم ولی با قرارداد قرضیِ یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری او را خریدیم.
روزنامه رکورد پرتغال مدعی شد که باشگاه پورتو چهار پیشنهاد از لیگ جزیره را برای جذب مهدی طارمی رد کرده است.
مهدی محمدنبی از یک اتفاق عجیب در تیم ملی پرده برداشت.
روزنامه دولت در تیتری روی صفحه اول امروز خود از وام ۱۰میلیاردی مهدی محمدنبی پرده برداشت! ایران ورزشی در صفحه داخلی طی گزارشی از این ماجرا درباره سرپرست تیم ملی در جام‌جهانی افشاگری کرد. هنوز به ماجرای سهم نبی در پاداش‌های نجومی تیم ملی رسیدگی نشده
یک نماینده مجلس عراق از فراکسیون «الصادقون» خواستار بازگشایی پرونده ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس و شهید حاج ابو مهدی المهندس معاون پیشین سازمان الحشد الشعبی عراق شد و برخی افسران دولت پیشبرد امور این کشور را به دست داشتن در این پرونده متهم کرد.
فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به یک شنود گفت: در آمریکا به این جمع‌بندی رسیدند که فشار حداکثری نمی‌تواند آن‌ها را مقابل ایران به پیروزی برساند.
مهدی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم ملی که سابقه درخشش در بوندس‌لیگا را نیز دارد شب گذشته از نزدیک بازی بایرلورکوزن را در ورزشگاه خانگی این تیم تماشا کرد.
گلایه علی کریمی از مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون و افشاگری از عدم صدور مجوز حضور او برای حضور در تیم منتخب جهان در سال 88
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
سه سال بعد از تندترین حملات «کارلوس کی‌روش» به مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، این مربی حالا با وعده کسی که «به همه دروغ گفت» برای بازگشت به ایران چراغ سبز نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ