عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: بدعت پارلمان اروپا و انگلیس در نامیدن سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی بیانگر تزویر و رفتار متناقض غرب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به توئیت سفیر انگلیس در تهران گفت: درحالیکه چاقوکشی در لندن را تروریستی می‌خوانید، چشم بر روی تروریسم عیان می‌بندید.
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به توئیت سفیر انگلیس در تهران گفت: درحالیکه چاقوکشی در لندن را تروریستی می‌خوانید، چشم بروی تروریسم عیان می‌بندید.
سفیر ایران در آذربایجان در صفحه توییتری خود نسبت به توییت سفیر انگلیس در ایران واکنش نشان داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
مدیرکل غرب اروپا خاطرنشان ساخت: اینجا جمهوری اسلامی ایران است و اجازه نمی دهیم با اقدامات خودسرانه، حاکمیت جمهوری اسلامی ایران مورد بی‌توجهی‌ قرار گیرد.
میرسلیم توئیتی را درباره شهوترانی منتشر کرد.
این سوال را مردی اهل جامائیکا در توییتر منتشر کرد و تقریبا ۱/۴ میلیون نفر آن را دیدند و شگفت‌آور اینکه هزاران نفر از بزرگسالان نتوانستند این مساله ساده را حل کنند.
مشاور رییس مجلس در توئیتی به اظهارات سخنگوی دولت واکنش نشان داد.
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
هانسن در یک توییت منتشر شده پیش از تاج‌گذاری، به خاطر انتخاب شدن برای چنین مناسبتی تشکر کرد. او در این توییت که روز چهارم مه منتشر شد، نوشت: این باعث افتخار است که از من خواسته شده تا پرچم کانادا را برای تاج‌گذاری پادشاه و ملکه حمل کنم.
بعد از کشمکش بی‌بی‌سی و شبکه اجتماعی توئیتر برسر برچسب «رسانه دولتی»، «ریچارد شارپ» کسی که بیشتر به عنوان کارچاق‌کن بوریس جانسون (نخست وزیر اسبق انگلیس) شناخته می‌شود بدلیل افزایش فشار‌ها درباره نحوه انتصاب وی به ریاست این رسانه، از مقام خود کناره گیری کرد.
هافبک انگلیسی باشگاه چلسی دلیل حذف حساب کاربری اش در توئیتر را تغییر پلتفرم عنوان کرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
پیرس مورگان خبرنگار انگلیسی و از دوستان نزدیک رونالدو، توییت های زیادی را علیه لیونل مسی منتشر کرده است.
سفیر انگلیس در تهران امروز پنجشنبه سطل رنگ به دست اقدام به پاکسازی دیوار سفارت این کشور از شعارهای ضد انگلیسی کرد. سایمون شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
آلن شیرر، ستاره سالهای دور فوتبال انگلیس پس از حذف آلمان از جام جهانی با انتشار یک توییت، حسابی جنجال به پا کرد.
بعد از دعوت شدن جیمز مدیسون به تیم ملی انگلیس یک توییت او که 9 سال پیش منتشر شده بود مورد توجه قرار گرفته است.
لیز تراس با انتشار پیامی در توئیتر نسبت به وضعیت سلامتی ملکه انگلیس ابراز نگرانی کرد و نوشت که در این شرایط فکر مردم کشور با او و خانواده سلطنتی است. گزارش ها حاکیست که پرنس چارلز ولیعهد انگلیس و همسرش دقایقی پیش راهی کاخ بالمورال شده‌اند.
روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: مقامات سعودی یک زن فعال حقوق بشر را به اتهام تضعیف امنیت و تحریک به ناآرامی عمومی به ۳۴ سال حبس محکوم شده است.
جی کی رولینگ نویسنده مشهور انگلیسی و خالق داستان های هری پاتر، در پی انتشار توئیتی درباره سلمان رشدی، تهدید به قتل شد.
علائم هشداردهنده دست‌ها را نادیده نگیرید
نتایج اخیر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و مصاف تدارکاتی با الجزایر، مدیران فدراسیون، وزارت ورزش و مجلس را نگران نتایج تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا کرده است. سیاسیون دوست ندارند این دو مصاف حساس را به کشور‌های متخاصم در حوزه سیاست واگذار کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ