ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، خواستار ایجاد یک پلتفرم مالی مستقل برای انجام مبادلات بین‌المللی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر در سخنانی درباره روابط روسیه و مصر تاکید کرد که قصد داریم این روابط را به سطح بالایی که دو کشور شایسته آن هستند برسانیم.
نخست وزیر روسیه با اشاره به شورش ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، بر لزوم متحد شدن جامعه پیرامون رئیس جمهور روسیه تاکید کرد.
رئیس جمهور روسیه امروز در دیدار با هیات کشورهای آفریقایی در سن پترزبورگ تأکید کرد: همه مشکلات در اوکراین پس از کودتایی با حمایت حامیان غربی آغاز شد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم تزریق روحیه امید در بین مردم با انعکاس خدمات انجام شده تاکید کرد.
رئیس‌جمهور روسیه در پیامی به‌مناسبت برگزاری نشست «روسیه- جهان اسلام: مجمع کازان ۲۰۲۳»، بر تمایل مسکو به توسعه همکاری‌ با جهان اسلام تأکید کرد.
رئیس‌جمهور به موضوع اصلاحات نظام بانکی پرداخت و با تاکید بر لزوم اصلاح ناترازی بانک‌ها، گفت: اقدامات بانک مرکزی برای جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها، تصمیم خوبی بوده و این رویه باید با جدیت دنبال شود. باید در وهله اول به بانک‌هایی که اضافه برداشت دارند، اخطار داده شده و در مرحله بعدی با قاطعیت با این موضوع برخورد شود.
رئیس‌جمهور روسیه بر لزوم فراهم کردن امکانات در مناطق الحاق شده جدید به این کشور تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بر توسعه همکاری‌ها در بخش هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای و استفاده از ظرفیت ترانزیت از مسیر دریایی خزر تأکید کردند.
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد که تأثیر تحریم ها بر اقتصاد روسیه کوتاه مدت است و تورم در این کشور تا پایان ماه مارس جاری به زیر چهار درصد خواهد رسید.
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه غرب در حال جنگ با روسیه در خاک اوکرانی است، تأکید کرد که روسیه در پاسخ به تهدیدات به استفاده از خودروهای زرهی بسنده نخواهد کرد و همه باید این را درک کنند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر لزوم تسریع در بهره برداری از راه آهن رشت - انزلی و رشت - آستارا، عنوان کرد: حضور دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در گیلان می‌تواند زمینه ساز تکمیل هرچه سریع‌تر کریدور شمال به جنوب و در نتیجه شکوفایی اقتصاد گیلان و ایران باشد.
رئیس جمهور ترکیه در دیدار با هیئت روسی بر توسعه مناسبات دو جانبه با روسیه تاکید کرد.
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور در تماس تلفنی با همتای جمهوری آذربایجان بر لزوم اجرای توافق‌ سه‌جانبه درباره قره‌باغ تأکید کرده است.
رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز با امانوئل ماکرون گفت: آمریکا و فرانسه به مقابله با جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین ادامه می دهند.
رئیس‌ جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت روسیه در سخنانی تأکید کرد: اتحادیه اروپا پنجاه‌ و یکمین ایالت آمریکا شده است.
رئیس جمهور لهستان تاکید کرد که این کشور تمایلی به ورود به جنگ با روسیه به بهانه حمله موشکی اخیر به خاک خود را ندارد.
مشاور رئیس جمهور روسیه با تأکید بر اینکه کشورش فقط اهداف نظامی اوکراین را هدف قرار می دهد، گفت که روسیه هرگز اجازه گسترش ناتو به سمت شرق را نخواهد داد.
رئیس جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ضن ابراز نگرانی از وضع نیروگاه زاپروژیا در شرق اوکراین، بر حق برابر همه کشورها برای استفاده صلح آمیز از انرژی اتمی تأکید کرد.
رئیس جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بر حق همه کشورها برای برخورداری از فرصت‌های برابر در بهره برداری صلح آمیز از انرژی اتمی تأکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه بر لزوم سرعت بخشیدن به روند توسعه همکاری های تهران-مسکو و رفع موانع پیش روی گسترش روابط تجاری و اقتصادی فیمابین تاکید کردند.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر لزوم اجرای دقیق توافقات میان تهران و مسکو گفت: منافع دولت‌ها و ملت‌های ایران و روسیه در گرو تلاش برای اجرایی شدن توافقات صورت گرفته میان دو کشور است.
رئیس جمهور اوکراین در سخنانی بر ادامه جنگ با روسیه تا آزادسازی کامل شبه جزیره کریمه تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ