محمد یکی از آن‌هایی است که شش عزیزش را در سیل از دست داده. بچه لرستان است و با پسرعمو‌ها و پسرخاله‌هایش برای ساختن زندگی بهتر به امامزاده داوود آمده بودند و رستوران و مسافرخانه‌ای را اجاره کرده بودند. از شش نفرشان سه جسد پیدا شده و سه نفر دیگر زیر خروار‌ها گل مدفون شده‌اند. بی‌حوصله است و به سختی جواب می‌دهد. می‌گوید: «همه چیزمان رفت. از ماشین‌ها تا تمام وسایل و مواد خوراکی و هرچه داشتیم. فدای یک تار مویشان، جوانان ۲۵ ساله‌مان را از دست دادیم. عموزاده‌ها و پسرخاله‌هایم رفته‌اند و خودم جسدشان را پیدا کردم».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حوزه ابتدایی ۱۶۰ هزار دانش‌آموز به عنوان بازمانده از تحصیل معرفی شدند.
جدایی کمال کامیابی‌نیا برای مسائل مربوط به فهرست بزرگسالان پرسپولیس بوده است.
بهزاد غلامپور در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت تا به همکاری با آبی ها ادامه دهد.
به دختری که طلاق گرفته در صورت نداشتن شغل و شوهر مستمری بازمانده تعلق می‌گیرد.
بعد از رفتن کریستین استلینی از تاتنهام اکنون جانی ویو، متخصص ضربات ایستگاهی، تنها عضو باقی مانده از تیم کونته در باشگاه است. او به رایان میسون، مربی موقت تیم کمک می‌کند.
اصفهان- رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از شناسایی ۸۵ درصد از ۷ هزار و ۵۶۸ نفر کودک بازمانده از تحصیل در استان طی چهارماه اخیر خبرداد.
یورگن کلوپ می‌گوید بعد از یک هفته عجیب و اخراج چند مربی در لیگ برتر از آینده خود نمی‌ترسد ولی می‌داند به خاطر موفقیت‌های فصل‌های گذشته است که هنوز روی نیمکت لیورپول نشسته است.
تیم فوتبال فولاد خوزستان با قبول شکست برابر فولاد از راهیابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان با قبول شکست برابر فولاد از راهیابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
تربت حیدریه ـ رئیس آموزش و پرورش منطقه کدکن از شناسایی ۱۶۴ بازمانده از تحصیل در منطقه کدکن شهرستان تربت حیدریه خبر داد.
34 شمع برای بازیکنی که آرام آرام پیش رفت و تبدیل به یکی از بزرگان تاریخ باشگاه پرسپولیس شد...
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اجرایی شدن طرح شهید محمودوند گام مهمی در راستای کاهش میزان آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل است.
بوسکتس با حضور در دیدار نیمه نهایی سوپر جام، تعداد بازی های خود برای بارسا را به عدد شگفت انگیز 700 رساند.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد، گفت: شرایط برای بازگشت این افراد به تحصیل مهیا شده است.
در چارچوب هفته دوازدهم لیگ‌ برتر، گل‌گهر موفق شد در خانه با یک بازگشت رویایی مقابل هوادار به پیروزی برسد و موقتا به صدر جدول تکیه بزند.
اهواز- استاندار خوزستان، تعداد کودکان بازمانده از تحصیل استان را در حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: حدود چهار هزار نفر از آن‌ها شناسایی شده است.
تربت حیدریه ـ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲۲ هزار نفر بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی شناسایی و با کمک طرح مدرسه محوری به دنبال رفع مشکلات تحصیلی آنان هستیم.
مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار است همکاران ما به در خانه کودکان بازمانده از تحصیل مراجعه کنند و اطلاعات آنها را به صورت میدانی جمع آوری و در سامانه قرار دهند.
مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار است همکاران ما به در خانه کودکان بازمانده از تحصیل مراجعه کنند و اطلاعات آنها را به صورت میدانی جمع آوری و در سامانه قرار دهند.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۵ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شده در خراسان رضوی که بازگشت به تحصیل داشته اند، توزیع شد.
اردبیل-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: جذب حداکثری دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در اولویت نظام تعلیم و تربیت قرار دارد.
بابک مظفری، بازیکن والیبال ایران در دهه ۹۰ میلادی در گفت و‌ گو با ورزش سه درباره تقابل ایران و برزیل صحبت کرده است.
بابک مظفری، بازیکن والیبال ایران در دهه ۹۰ میلادی در گفت و‌ گو با ورزش سه درباره تقابل ایران و برزیل صحبت کرده است.
کارگر بازمانده از حادثه متروپل که ساکن جزیره مینو است، عبدالله نام دارد و ۲۷ ساله است گفت: روز حادثه من در طبقه یازدهم مشغول به کار بودم که ناگهان دیدم زیر پایم تکان خورد. رفتم قمقمه آبی که همراهم بود را بردارم که یک دفعه زیر پایم خالی شد، دیگر هیچی یادم نیست. برادرم تعریف می‌کند وقتی که پیدایم کردند چند تیرآهن روی بدنم بوده است. حدود ۱۷ روز در کما بودم ولی در کل بیست و دو روز در بیمارستان بستری بودم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ