در سالی که گذشت،نمایندگان مجلس طرح عجیبی ارائه کردند که بهینه سازی از آثار باستانی نام داشت و به حفاران اجازه می داد کشفیات باستانی را به خارجی ها بفروشند که در نهایت این طرح ملغی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرح استفاده از دوربین روی پیراهن در دیدار دوستانه استون ویلا و نیوکسل مورد آزمایش قرارگرفت.
احتمالا این واقعیت را شنیده‌اید که حتی دو دانۀ برف هم شکل یکسانی ندارند و هر کدام از آن‌ها طرح منحصر به فرد خودش را دارد. اما احتمالا نمی‌دانید چه کسی اولین بار این موضوع را کشف کرد.
محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون از کفش های عجیب خود با انتشار تصویری در صفحه مجازی رونمایی کرد.
بخشنامه وزارت کشور در مورد عدم همراهی بخشداری ها و فرمانداری ها با نمایندگان در سال منتج به انتخابات باعث واکنش شدید نمایندگان مجلس شد. گزارش حاضر نظر نمایندگان را در این باره جویا شده است.
مدیرعامل پرسپولیس تهران در گفت‌وگویی زنده ادعایی جنجالی طرح کرد که ممکن است با واکنش‌های متفاوت روبرو شود.
تانک T۵۵ تانک افسانه‌ای شوروی بود. این تانک با استفاده از طرح تانک T۳۴ ساخته شد و از سال ۱۹۵۱ رسما در ارتش سرخ شوروی مشغول خدمت شد.
باشگاه سپاهان از مربی تیم ملوان بندرانزلی در پی ادعای خود در مصاحبه با یک رسانه، شکایت می‌کند.
فدراسیون فوتبال ایران طرح عجیبی را برای محدودیت جذب بازیکن از خارج کشورهای اتحادیه اروپا را روی میز گذاشته است.
جدول ساعت اذان صبح و طلوع آفتاب در سال جدید با طرح عدم تغییر ساعت را ببینید.
این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سه سال از عمر مجلس می‌گذرد و ما هنوز یک قانون درباره فضای مجازی نداریم که مطالبه رهبری است، جنگ ترکیبی اخیر و فیلترینگ هم نشان داد که فیلترینگ منتظر قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی نمی‌ماند این عیب بزرگ مجلس است که قانون‌گذاری را رها کرده و تصمیم‌گیری درباره فضای مجازی ندارد؛ لذا هیات رئیسه باید این موضوع را در دستور کار مجلس قرار دهد.
همشهری آنلاین، تصویری از تتوی عجیب یک سارق در حاشیه طرح جمع آوری و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین محلات تهران را منتشر کرده است. او تتو کرده است که «بگین گارد بیاد»!
یکی از عجیب ترین طرح های تصویب شده در فوتبال، طرح ممنوعیت حضور 27 ساله ها به بالا در تیم ملی بوده است.
جواد خیابانی گفت: این شایعات ۳۱ میلیاردی که طرح می‌شود خنده‌دار است و فقط باید خندید.
محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در موافقت با این طرح اظهار داشت: طبق طرح جدید مجلس، افرادی که اخبار کذب را نشر بدهند قاعدتا باید پاسخگوی تبعات سوء آن باشند. این طرح در مورد هر خبری که آثار سوءاجتماعی داشته باشد و موجب ضربه به جامعه شود، صدق می‌کند.
براساس گزارش‌هایی که در عمر ۳۰ ماهه مجلس یازدهم منتشر شده، این مجلس محل تولد طرح‌های عجیب زیادی است. به جز دو قانون «اقدام راهبری دولت برای رفع تحریم‌ها» که اصلی‌ترین گلایه دولت حسن روحانی در روز‌های پایانی کارش و مبنی بر این ادعا بود که این قانون مانع دستیابی به توافقی برای احیای برجام شد و طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» که عملا از دستورکار مجلس خارج و حالا در شورای عالی فضای مجازی پیگیری می‌شود، باز هم طرح‌هایی هستند که هم ملت و هم برخی وکلای ملت، از فلسفه و ضرورت طرح و تدوین آن ابراز تعجب می‌کنند.
خبرنگار ایرانی در حرکتی عجیب اصرار به طرح سوال به زبان فارسی داشت در حالیکه هیچکس جز او خود او در آنجا فارسی زبان نبود.
روزنامه ایران ارگان رسانه‌ای دولت در طرحی گرافیکی به هجمه‌ها علیه تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و و با تیتر «در میان نامردی‌ها» نوشت: «تیم ملی بین تهمت و توهین‌های فوج فوج بی‌وطن و نامرد، با تمام توان به میدان رفت و با افتخار جنگید.»
وزیر دارایی انگلیس در اظهارنظری عجیب، «فشار زیاد» پس از مرگ ملکه الیزابت دوم را دلیل اشتباهات رخ‌داده در بسته اقتصادی پیشنهادی خود دانست.
اقدام عجیب پلیس آگاهی در طرح کاشف/ تبلیغ یا نفع مردم؟
صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و نهمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سرکلانتری‌ها ۸۲۲ سارق، مالخر، زورگیر، سارق مسلح و همچنین اراذل و اوباشی که سرقت هم می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
نماينده هیئت فوتبال تبریز اجازه طرح سوال از قربان بردیف در خصوص داوری را ندادند.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، قصد دارد با تقلید از باشگاه‌های آمریکایی، قراردادهایی طولانی مدت با ستاره‌های زیر 25 سال این باشگاه امضا کند.
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می خواهد فدراسیون شود!
صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳۵۲ سارق، جاعل، کلاهبردار، زورگیر، کیف‌قاپ و قاتل خبر داد و گفت: ۷۶ باند سارق منزل، زورگیر و موبایل‌قاپ شناسایی و منهدم و همچنین ۷۰۰ فقره سرقت مختلف در پایتخت کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ