مدیران بارسلونا دلیل عجیبی را برای ناکامی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا مطرح می‎‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که درگیری آندره اونانا با هری مگوایر اتفاق خوبی بوده و باید ادامه پیدا کند.
بی توجهی باشگاه بارسلونا به موفقیت چشم گیر ستاره جوان مراکشی همه را متعجب کرده است.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان محبوب پرسپولیس با حضور در سازمان لیگ، برگه فسخ قرارداد خود با را دریافت کرد و بدون گفتگو با خبرنگاران محل را ترک کرد.
بازیکن تیم بارسلونا در اقدامی عجیب با برتن کردن پیراهن بایرن مونیخ در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، مدعی شده که اخبار اشتباهی درباره عصبانیت او و واکنش‌هایش در تمرینات این تیم منتشر شده است.
شکست بارسلونا مقابل رایووایکانو برای روزنامه‌های اسپانیایی عجیب و بدون توجیه بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که آرسنال نباید تمرکزش را روی مهار ارلینگ هالند بگذارد.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، توجیه عجیبی درباره نخریدن مهاجم توسط این باشگاه پس از جدایی روبرت لواندوفسکی دارد.
مجری صداوسیما به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر علاقه‌مندید که چهار بچه داشته باشید برای شما به صرفه‌تر است که چهارقلو به دنیا بیارید.
اسنادی که جدیدا منتشر شده نشان می‌دهد که مدیران و روسای قبلی باشگاه بارسلونا توجیه عجیبی برای پرداخت پول به خوزه ماریا انریکز نگریرا داشته‌اند.
مردی که می‌خواهد به همسرش ابراز محبت کند و هنگام بیرون رفتن از منزل، متوجه خاک روی میز می‌شود؛ به جای بیان دوست داشتن روی میز یک قلب می‌کشد، اما همسرش فکر می‌کند آن، نشانه اعتراض به کثیفی منزل است! بنابراین داشتن مهارت گفتگو، یکی از اصلی‌ترین مسائل در ایجاد آرامش در خانواده است که این مهارت باید توسط بانوان در خانواده تببین شود.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با دردهای مزمن کمک کند.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با درد‌های مزمن کمک کند.
اقدام صفحه کانون هواداران تیم زنان رئال مادرید در تبریک قهرمانی تیم زنان بارسلونا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
بازیکنان جدید و خارجی نفت آبادان با توجه به آیین‌نامه نقل و انتقالاتی سازمان لیگ نمی‌توانند در لیگ برتر بازی کنند.
شاید شکل‌های متمایزی که در این دهانه‌ها دیده می‌شود کمی گیج‌کننده باشد، اما گیسلر می‌گوید یک توضیح احتمالی در ارتباط با تصعید مواد یخی در مریخ وجود دارد که این شکل‌ها را توجیه می‌کند.
در مواجهه با نمونه‌های متنوع از سخنان عجیب و پرحاشیه میرسلیم نگاه ساده‌انگارانه آن است که تصور شود با تذکر و توجیه یک شخص مثل جناب میرسلیم، روند دامنه‌دار وایرال‌شدن اظهارنظر‌های این‌چنینی برخی مسئولان دیگر هم در بین افکار عمومی قطع خواهد شد. این‌درحالی است که به‌نظر می‌رسد ما در بررسی این جنس اظهارات عجیب، با یک طرز فکر مواجه هستیم نه اظهارنظر شخصی چند مسئول خاص دولتی یا حاکمیتی.
آنتی بیوتیک‌ها و سوسپانسیون‌های خوراکی باید به اندازه نیاز بیمار تجویز شوند اما گاهی می‌بینیم ظرفیت و اندازه شیشه‌های شربت یا بسته‌های قرص بیش از اندازه نیاز بیمار است، به گونه‌ای که معمولاً حجم زیادی از داروهای نسخه شده یا داروهای بدون نسخه پس از بهبودی علائم بیماری دور ریخته می‌شوند.
ترک‌ها عادت دارند بدن‌شان را چرب کنند. وقتی می‌خواستم زیر کتف بگیرم نشد و از دستم در رفت.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در مصاحبه با همشهری درباره حاشیه های فرزند انسیه خزعلی و مسئولانی که فرزندانشان درخارج از کشور تحصیل می کنند اظهارنظر کرد.
محمدصالح جوکار گفت: اگر مدیر رفتار فرزندش را تأیید کند، این مشکل‌ساز می‌شود، اما وقتی فرزند تحت کنترل پدر نیست و شاید هیچ امر و نهی را نپذیرد، گاهی در این شرایط لازم است که پدر خط خود را با فرزند مشخص کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای تماشای دیدار استقلال و پیکان به ورزشگاه آمده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ