نبویشا، سرمربی الاهلی می‌گوید تاوان هدر دادن موقعیت‌های‌شان مقابل الوکره را با شکست سنگین داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه فرانسوی فوت مرکاتو خبر می‌دهد که کریستیانو رونالدو سرمربی جدید النصر عربستان را انتخاب می‌کند.
نشریه فرانسوی فوت مرکاتو خبر می‌دهد که کریستیانو رونالدو سرمربی جدید النصر عربستان را انتخاب می‌کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه نکونام باید مراقب حاشیه‌های پرتعداد باشد، گفت: سرمربی استقلال برای رسیدن به موفقیت باید از تجربیاتش استفاده کند و اجازه ندهد اطرافش شلوغ شود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‎ژرمن، هو شدن لیونل مسی توسط هواداران را اتفاقی غیرقابل توجیه دانست.
مدیر فنی فدراسیون جهانی فوتبال از امیر قلعه‌نویی بابت ارائه آنالیز ویژه جام جهانی تشکر کرد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، مدعی شده که اخبار اشتباهی درباره عصبانیت او و واکنش‌هایش در تمرینات این تیم منتشر شده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.
مدیران رئال مادرید قصد دارند بار دیگر از سرمربی این تیم به عنوان مقصر اصلی شرایط فعلی نام ببرند.
تیم فوتبال تراکتور از زمان روی کار آمدن «پاکو خمز» به اندازه پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر ایران امتیاز گرفته است که این یک آمار قابل توجه برای سرمربی اسپانیایی محسوب می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: بازیکنانم نشان دادند استحقاق توجه بیشتری دارند.
رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه فرصتی برای برپایی اردو وجود ندارد، عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی نخواهند داشت.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه لجبازی‌های ساپینتو تیم را دچار بحران کرده، گفت: سرمربی آبی‌پوشان باید نگاهش به بازیکنان و برخی مسائل را تغییر دهد تا این تیم بتواند موفق باشد.
سرمربی استقلال می گوید که گل تراکتور برتری آنها را توجیه نمی کند چون آبی پوشان عملکرد بهتری داشتند.
سرمربی سابق تاتنهام از صحبتهای اریک تن‌هاخ بعد از شکست یونایتد مقابل استون‌ویلا عصبانی است و می‌گوید او به کریستیانو رونالدو بی‌حرمتی کرده است.
سرمربی سابق تاتنهام از صحبتهای اریک تن‌هاخ بعد از شکست یونایتد مقابل استون‌ویلا عصبانی است و می‌گوید او به کریستیانو رونالدو بی‌حرمتی کرده است.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقادهایی تند از اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
کمیته انضباطی همان طور که وعده داده بود دوشنبه هفته جاری به پرونده تخلفات ریکاردو ساپینتو در جریان بازی با گل گهر رسیدگی کرد.
تیم ملی ایران امروز در حالی مقابل سنگال به میدان خواهد رفت که برد مقابل اروگوئه توانسته بخش زیادی از دلایل انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را توجیه کند.
سرمربی تیم فوتسال آلبالی اسپانیا با اشاره به حضور دیرهنگام بازیکن ایران در این تیم، گفت: احمدعباسی بعد از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به ما اضافه می‌شود ولی باید سریع زبان یاد بگیرد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل استقلال به‌هیچ‌جه اتوبوسی دفاع نکردیم و این حرف‌ها بهانه‌جویی است تا نتیجه نگرفتن خودشان را توجیه کنند.
سخنی از پیامبر اسلام (ص) شنیده‌ام که به فرزندان خود سوارکاری، تیراندازی و شنا یاد بدهید. در ایران قهرمانان تیراندازی داریم، اما در شنا و واترپلو چه‌کار کردیم؟
سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای تماشای دیدار استقلال و پیکان به ورزشگاه آمده بود.
دراگان اسکوچیچ شنبه شب با حضور در ورزشگاه راشد دبی، دیدار شباب الاهلی که ۹۰ دقیقه احمد نورالهی در اختیار داشت مقابل شارجه را تماشا کرد.
درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال کریستین پولیشیچ به منچستریونایتد مطرح است سرمربی او در تیم ملی آمریکا می‌گوید پولیشیچ برای بدست آوردن جایگاه فیکس در چلسی خواهد جنگید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ